Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
tankerska +3%
atlanska -4%
ma bajno [thumbsup]
Bio je veliki skriveni na 1150 i stalno ga je dopunjavao kako su ga cistili.
Vi ste pak propustili da je svjetska kriza ipak glavni krivac za ovaj pad. Budite barem korektni,jer
ljudi trpe velike gubitke i ne trebaju im lažne loše informacije.Proučite i korektno pišite.
Usput, na ATPL sam imao preko godinu dana i popušio a Vi ju koliko vidim nemate. Kaj ju onda sad ne kupite kad je tak podcijenjena?
Inace, kad se kupuje dionica kupuje se BUDUCNOST, a ne PROSLOST ili SADASNJOST. S ovakvim vozarinama i krizom u svijetu buducnost je sve samo ne svijetla u dogledno vrijeme. Ili mislite da Lonza druka i prica bajke da se jeftino nakrca?
[/quote]
Vi jednostavno dajete lažne informacije.Strani suhi brodari su pali za šezdeset i nešto posto.Da li zbog svjtske krize,lošeg menađmenta,prevelike prezaduženost i ne znam zbog čega,ali ne
deset puta nisu ,što je jednostavno, laž.Ponavljam ,proučite i pišite.Čak i ako su pozitivne neistinite informacije rušite vlastitu vjerodostojnost.
Kada je bila dobra budućnost i dobra očekivanja ATPL je bila i 3.800.A sada je tri puta jeftinija.
Tko vam kaže ,da dionica po ovoj cijeni nema odlična šansa za zaradu,jer trenutna kriza BDI i vozarina nije potopila brodove.Kriza će pomesti najslabije,a iz svega toga ATPL može izaći kao dobitnik i ja u to vjerujem.
Moj favorit je TNPL,ali ipak brodar jer na našem tržištu od brodara boljeg nema.Oni su naućili zarađivati vani ,a tu opstaju samo najbolji.Razlog više za biti u dionicama brodara bez obzira
na sadašnje loše vozarine.
Tržište je reagiralo i spustilo cijene brodara.Možda previše,a možda će pasti još.To je stvar osobnih
odluka svakog investitora da odredi dno.Danas kupuju oni koji smatraju da je to dobra kupnja i da
dionica neće niže.A prodavaju oni koji moraju ili oni koji smatraju da to pada još.Netko je u pravu.
Tko?.Pokazati će vrijeme.
[/quote]
Ja bi ipak rekao da ove godine je ATPL favorit jer ipak se pokazalo da sklapanje terminskih ugovora ima smisla…
međutim vidjet ćemo kolko terminski ugovori imaju ponder u ukupnim prihodima u q4…
sjecam se da se pisalo u ugovorima nakon skupstine… bilo bi dobro kad bi netko napisao (ako itko zna) koji brod ima kakav ugovor (i na kolko dugo)
kod TNPL to je apsolvirano
tankerska +3%
atlanska -4%
ma bajno [thumbsup]
BDTI raste,BDI pada,a možda i nadoknađivanje razlika iz ranijih dva tri mjeseca.Meni je ovo jasno
i normalno po fundamentalnoj analizi.Ali ZSE i fundamentalna analiza nemaju ništa zajedničko.
Mi na TNPL smo imali jednog velikog prodavača koji je ubijao dionicu i kada je trebala rasti.Nisu bile
potrebne loše vijesti.Padali smo više od Crobexa,čak i kada su vozarine bile na trogodišnjem
maksimumu.Malo negativne kampanje u vezi nagrada zaposlenicima i ode sve u 3PM.
Ista stvar sada i na ATPL.Negativna kampanja i dionica pada,jer ima jako veliki broj malih ulagača.
A vrijeme ko stvoreno za paniku.Dosta je i petarda.
Evo u par minuta milja i pol iskrcana po bidu. Nek mi sad netko kaže da se ovo iskrcavaju "mali" ulagači pod utjecajem članaka u medijima… [rolleyes]
Vi jednostavno dajete lažne informacije.Strani suhi brodari su pali za šezdeset i nešto posto.Da li zbog svjtske krize,lošeg menađmenta,prevelike prezaduženost i ne znam zbog čega,ali ne
deset puta nisu ,što je jednostavno, laž.Ponavljam ,proučite i pišite.Čak i ako su pozitivne neistinite informacije rušite vlastitu vjerodostojnost.
Ok Vi ste isli precizno racunat stvari – ja nisam jer nema potrebe. Poanta onog sto sam rekao je bila slijedeca: bdi pao cca 9x, ameri 6x, atpl sad vec i vise od 3x. Trebam li maketu napravit da se shvati na sto sam ciljao i kakva se ocekivanja mogu imati za kretanje cijene ATPL u skorije vrijeme? Bez uvrede, ali primijetih kad se jako strucni ljudi upuste u predetaljne analize od drveta ne vise sumu. No, kak ste rekli vrijeme ce pokazati tko je bio u pravu.
@ alien
sam mi reci jel’ ovo TA ili FA analiza, nekak se ne snalazim
[smiley]
Cini mi se da ovo trenutno nema veze ni sa krizom ni sa zdravim razumom. Neki fond ocito treba pare, i iskrcava se ludjacki. A mi svi mu drzimo cijenu. Evo upravo su poslali kamikaze da pometu sve do 1100 i sad su otisli na marendu 🙂
još jednom ću ponoviti jer kruže razne dezinformacije: lonza je rekao da vozarine padaju zbog krize povjerenja između prodavača i kupaca. dakle zbog kreditne krize. drugim riječima, ne iz nekog fundamentalnog razloga. pratite libor, pratite vix, na kraju pratite i svjetske brodare i znat ćete kamo se krećemo, a nemojte se orijentirati po grčevitim pokušajima hrvatskih novinarčića s dječjim glasićima da naprave zanimljivu vijest.
Da, to je tocno, ali bi bilo posteno primjetiti i da su upravo ti hrvatski novinarchcici najzasluzniji za uzlet cijene ATPL u protekle dvi godine.
Jer da se u protekle svi tri godine pratilo SAMO to sto ti navodis (libor, vix, svjetsko brodoarstvo itd) ne bi nikad ATPL dosegla onoliki ATH.
Isti mediji i ista PR koja je tu dionicu pumpala, sad je ismpumpavaju. Bog da, Bog uzeja, reklo bi se.
Vi jednostavno dajete lažne informacije.Strani suhi brodari su pali za šezdeset i nešto posto.Da li zbog svjtske krize,lošeg menađmenta,prevelike prezaduženost i ne znam zbog čega,ali ne
deset puta nisu ,što je jednostavno, laž.Ponavljam ,proučite i pišite.Čak i ako su pozitivne neistinite informacije rušite vlastitu vjerodostojnost.
Ok Vi ste isli precizno racunat stvari – ja nisam jer nema potrebe. Poanta onog sto sam rekao je bila slijedeca: bdi pao cca 9x, ameri 6x, atpl sad vec i vise od 3x. Trebam li maketu napravit da se shvati na sto sam ciljao i kakva se ocekivanja mogu imati za kretanje cijene ATPL u skorije vrijeme? Bez uvrede, ali primijetih kad se jako strucni ljudi upuste u predetaljne analize od drveta ne vise sumu. No, kak ste rekli vrijeme ce pokazati tko je bio u pravu.
[/quote]
Evo nekih brojeva da vam bude lakše računati i upoređivati:
BDI ove godine sa cca 12000 pao na 1355, DRYS sa 130,97$ na 24,56$ (uzeo ovog brodara samo primjera radi), ATPL sa cca 3500 kn na 1120 kn.
Svi brojevi lako dostupni i provjerljivi.
to all:
koje veze ima ATH strane firme i ATH nase firme?
Da li su to usporedive brojke?
Da li nam je trziste jednako likvidno.., razvijeno, itd…
Zato se grozim analitiacra koji spominju ATH
[/quote]
Da, to je tocno, ali bi bilo posteno primjetiti i da su upravo ti hrvatski novinarchcici najzasluzniji za uzlet cijene ATPL u protekle dvi godine.
[/quote]
Pa i nebi se bas slozio. Bilo je i dosta udaraca od strane placenih pera. Sjetite se samo Gatarinih dejstvovanja.