ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.09.2024. u 09:47
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,55
15.246
314
48,50
48,80
-0,21%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

tankerska +3%
atlanska -4%

ma bajno [thumbsup]


tankerska +3%
atlanska -4%

ma bajno [thumbsup]


zašto?


Usput, na ATPL sam imao preko godinu dana i popušio a Vi ju koliko vidim nemate. Kaj ju onda sad ne kupite kad je tak podcijenjena?

Inace, kad se kupuje dionica kupuje se BUDUCNOST, a ne PROSLOST ili SADASNJOST. S ovakvim vozarinama i krizom u svijetu buducnost je sve samo ne svijetla u dogledno vrijeme. Ili mislite da Lonza druka i prica bajke da se jeftino nakrca?

Svi mi pušimo trenutno na ATPL, ali Alien moraš priznati da je puno lakše rezati granu na kojoj više ne sjediš…, zato…, kolega cijenim te… ali smanjivanje doživljaja bi bilo dobro…, jer uvjeti poslovanja nisu zacementirani i kriza ne traje vječno…


Jedna stvar je kriza, a druga je ovo što se vidi iz aviona sa svim strašilima od 300 kom koja se pojave, pa nestanu, pa se opet pojave – kako netko silno želi kupiti što je više moguće ovako jeftino (koliko je sada P/E?)
Pa zato i članci, pa TV izvještaj i tako… Koji normalan menadžer bi rekao: ne kupujte našu robu, ne koristite naše usluge, ne kupujte naše dionice, jer više ništa ne valjamo, propali smo?
Ma dajte… pamet u glavu – samo sebi vjerujte, uostalom! I informirajte se!

a koliki je forward P/E?


tankerska +3%
atlanska -4%

ma bajno [thumbsup]

jdpl + 0,40 %

da nije Atlanska prešla na rječne brodove ….. [lol] da nije tragično bilo bi smješno [proud]

http://www.tradewinds.no/markets/
Pogledajte stanje bulkova u svijetu.

India will be increasingly important as a coal importer
Coal fundamentals growing stronger
DEMAND for coal will continue to grow and its long-term fundamentals are strong enough to ride out the current economic meltdown. That was the overriding sentiment at this morning’s opening sessions of the 2008 Coaltrans conference in Prague.

Although coal’s clean credentials stole the spotlight, producers Rio Tinto and Vale both pointed to a healthy market outlook.

Preston Chiaro, CEO of energy and minerals at Rio Tinto and chairman of the World Coal Institute, highlighted the growing importance of India as an importing nation. Meanwhile South Africa, Mongolia and especially Colombia are gearing up to become the next big exporters, he added.

Renato Paladino, global MD for coal at Brazilian mining giant Vale, said the migration of 1.4Bn people to urban areas in developing nations will generate massive demand for electricity and steel over the next 20 years. "There’s no indication to suggest the long-term coal demand growth in developing countries will decrease," he added.

For Met coal seaborne demand growth will predominantly be driven by India and Brazil, said Paladino, adding that Vale is promoting several steel projects in Brazil to shore up demand. But he said infrastructure constraints have been exacerbated by reduced diversification of seaborne supply sources, and said new suppliers such as Mozambique are essential to avoid this. Vale is expecting its project there to generate 11M tpa once operational, becoming Africa’s largest coal mine.

China and India will continue to drive demand growth for thermal coal, he added, and maintained that the structural shift in the seaborne market caused by China’s export withdrawal is only a short-term adjustment.

Pessimism Is Your Friend



Usput, na ATPL sam imao preko godinu dana i popušio a Vi ju koliko vidim nemate. Kaj ju onda sad ne kupite kad je tak podcijenjena?

Inace, kad se kupuje dionica kupuje se BUDUCNOST, a ne PROSLOST ili SADASNJOST. S ovakvim vozarinama i krizom u svijetu buducnost je sve samo ne svijetla u dogledno vrijeme. Ili mislite da Lonza druka i prica bajke da se jeftino nakrca?

Svi mi pušimo trenutno na ATPL, ali Alien moraš priznati da je puno lakše rezati granu na kojoj više ne sjediš…, zato…, kolega cijenim te… ali smanjivanje doživljaja bi bilo dobro…, jer uvjeti poslovanja nisu zacementirani i kriza ne traje vječno…
[/quote]

Da se ne razmemo krivo: ATPL mi je uvijek bila #1. Ne kenjam sad zato kaj sam se istovario jer ak se sjecate to sam jos napravil na 2000 pa su se neki smijali ovdje i pricali mi da sam budala kaj nisam ponovno usao na 1500 (jomiii gdi si sreco?). Mozda grijesim u razmisljanjima ali za razliku od oveceg copora na ovom forumu ja ne mislim da bu se ova kriza rijesila u mjesec dva tri jer se tak brzo nije NIKAD niti jedna kriza rijesila. Dokle god je tak ne vidim smisla ne samo zesceg ulaska u ATPL nego ni u sto. Naravno, oni koji imaju toliko viska love da mogu sad upucati i zaboraviti na 10 godina ce sigurno zaradit masno. Na nesrecu moju, nisam medju takvima. Ne trosim margine i trgujem sa iskljucivo svojom lovom. Ne ocekujem, naravno, da ce se svakome svidjet moje misljenje no velim, po meni kriza kod nas jos nije ni pocela a kraj joj ne vidim brzo nazalost. Kamo srece da grijesim jer mi core posao vec ove godine trpi i sve me strah kaj nas ceka u 2009.

naša nam plovidba pluta na prilično nemirnim valovima…….samo bi još falio jedan kraken da to sve fino povuče u totalni fijsko……



Jedna stvar je kriza, a druga je ovo što se vidi iz aviona sa svim strašilima od 300 kom koja se pojave, pa nestanu, pa se opet pojave – kako netko silno želi kupiti što je više moguće ovako jeftino (koliko je sada P/E?)
Pa zato i članci, pa TV izvještaj i tako… Koji normalan menadžer bi rekao: ne kupujte našu robu, ne koristite naše usluge, ne kupujte naše dionice, jer više ništa ne valjamo, propali smo?
Ma dajte… pamet u glavu – samo sebi vjerujte, uostalom! I informirajte se!

a koliki je forward P/E?
[/quote]

trenutno je oko 2.

drugim riječima, zarada je toliko da bi recimo na cijeni od 2400 ovo bila jako jeftina dionica i da joj uračunaš dvije godine dobiti 0 pa dobiješ prosječni p/e 12.



Zaboravili ste da je prezaduženost stranih brodara uvjetovala ovakav drastični pad.

Vi ste pak propustili da je svjetska kriza ipak glavni krivac za ovaj pad. Budite barem korektni,jer
ljudi trpe velike gubitke i ne trebaju im lažne loše informacije.Proučite i korektno pišite.

Usput, na ATPL sam imao preko godinu dana i popušio a Vi ju koliko vidim nemate. Kaj ju onda sad ne kupite kad je tak podcijenjena?

Inace, kad se kupuje dionica kupuje se BUDUCNOST, a ne PROSLOST ili SADASNJOST. S ovakvim vozarinama i krizom u svijetu buducnost je sve samo ne svijetla u dogledno vrijeme. Ili mislite da Lonza druka i prica bajke da se jeftino nakrca?
[/quote]
Vi jednostavno dajete lažne informacije.Strani suhi brodari su pali za šezdeset i nešto posto.Da li zbog svjtske krize,lošeg menađmenta,prevelike prezaduženost i ne znam zbog čega,ali ne
deset puta nisu ,što je jednostavno, laž.Ponavljam ,proučite i pišite.Čak i ako su pozitivne neistinite informacije rušite vlastitu vjerodostojnost.

Kada je bila dobra budućnost i dobra očekivanja ATPL je bila i 3.800.A sada je tri puta jeftinija.
Tko vam kaže ,da dionica po ovoj cijeni nema odlična šansa za zaradu,jer trenutna kriza BDI i vozarina nije potopila brodove.Kriza će pomesti najslabije,a iz svega toga ATPL može izaći kao dobitnik i ja u to vjerujem.
Moj favorit je TNPL,ali ipak brodar jer na našem tržištu od brodara boljeg nema.Oni su naućili zarađivati vani ,a tu opstaju samo najbolji.Razlog više za biti u dionicama brodara bez obzira
na sadašnje loše vozarine.

Tržište je reagiralo i spustilo cijene brodara.Možda previše,a možda će pasti još.To je stvar osobnih
odluka svakog investitora da odredi dno.Danas kupuju oni koji smatraju da je to dobra kupnja i da
dionica neće niže.A prodavaju oni koji moraju ili oni koji smatraju da to pada još.Netko je u pravu.
Tko?.Pokazati će vrijeme.




Jedna stvar je kriza, a druga je ovo što se vidi iz aviona sa svim strašilima od 300 kom koja se pojave, pa nestanu, pa se opet pojave – kako netko silno želi kupiti što je više moguće ovako jeftino (koliko je sada P/E?)
Pa zato i članci, pa TV izvještaj i tako… Koji normalan menadžer bi rekao: ne kupujte našu robu, ne koristite naše usluge, ne kupujte naše dionice, jer više ništa ne valjamo, propali smo?
Ma dajte… pamet u glavu – samo sebi vjerujte, uostalom! I informirajte se!

a koliki je forward P/E?
[/quote]

trenutno je oko 2.

drugim riječima, zarada je toliko da bi recimo na cijeni od 2400 ovo bila jako jeftina dionica i da joj uračunaš dvije godine dobiti 0 pa dobiješ prosječni p/e 12.
[/quote]
pitao sam za forward! kako si ga izračunao?
ovo sto si ti sad dao je vrlo vjerojatno ttm?

New Report

Close