Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Atlantska plovidba upozorava na pad dobiti
Menadžment drugog najvećeg pomorskog prijevoznika tereta u Hrvatskoj objavio je kako očekuje veće smanjenje dobiti od planiranog zbog loše globalne ekonomske situacije
Menadžment Atlantske plovidbe, drugog najvećeg pomorskog prijevoznika tereta u Hrvatskoj, objavio je kako očekuje veće smanjenje dobiti od planiranog zbog loše globalne ekonomske situacije. Kao najveći razlog navodi se pad vozarina uslijed smanjenja potražnje za robama u zemljama Dalekog Istoka, posebice Kine, koja je njihov najvažniji klijent, navode analitičari RBA.
Iako dio brodova Atlantske plovidbe ima od ranije dugoročno ugovorene cijene prijevoza koji ističu 2010. i 2011., više od polovice brodova u njihovoj floti posluje prema kratkoročnim ugovorima koji se sklapaju prema trenutačnim cijenama vozarina koje su u padu. Menadžment očekuje jačanje potražnje i povećanje vozarina čim se ekonomska situacija popravi i krediti postanu dostupniji. Bankamagazin
Nisam primijetio da je netko postao taj članak pa evo…. nemojte sad udrit po meni … nemam ATPL niti je namjeravam kupovati. [smiley]
[/quote dobro dobro ne treba pretjerivat…..
Atlantska plovidba upozorava na pad dobiti
Menadžment drugog najvećeg pomorskog prijevoznika tereta u Hrvatskoj objavio je kako očekuje veće smanjenje dobiti od planiranog zbog loše globalne ekonomske situacije
Menadžment Atlantske plovidbe, drugog najvećeg pomorskog prijevoznika tereta u Hrvatskoj, objavio je kako očekuje veće smanjenje dobiti od planiranog zbog loše globalne ekonomske situacije. Kao najveći razlog navodi se pad vozarina uslijed smanjenja potražnje za robama u zemljama Dalekog Istoka, posebice Kine, koja je njihov najvažniji klijent, navode analitičari RBA.
Iako dio brodova Atlantske plovidbe ima od ranije dugoročno ugovorene cijene prijevoza koji ističu 2010. i 2011., više od polovice brodova u njihovoj floti posluje prema kratkoročnim ugovorima koji se sklapaju prema trenutačnim cijenama vozarina koje su u padu. Menadžment očekuje jačanje potražnje i povećanje vozarina čim se ekonomska situacija popravi i krediti postanu dostupniji. Bankamagazin
Nisam primijetio da je netko postao taj članak pa evo…. nemojte sad udrit po meni … nemam ATPL niti je namjeravam kupovati. [smiley]
[/quote dobro dobro ne treba pretjerivat…..
samo 4x ponovljen na forumu ….. ( pitam se s kojim ciljem ) ….. evo 5x da se bolje vidi ……..
I komentar vrsnog analiticara koji nezna zbrojiti dva broja u bilanci kako su brodari kod nas amnje pali nego u americi (vjerojatno misli na DRYS).
mozda bi mu netko mogao poslati podatke o atpl hotelima i avionima te o deep drillingu drys-a pa da vidi da to nije isto.
Sramotno, koje veze ima pad od pocetka godine.
majko mila koji lik.
niti jednu analizu jos nije javno dao a brije na nekog analiticara
Sorry plavi ali ne kuzim iako bi rado. O kome pricas?
Vidim da ovdje ima dosta likova koji ne posjeduju dionice ATPL, no pošto su veliki dušebriznici podsjećaju nas neinformirane o možebitnom padu dobiti što zamislite uopće nije očekivano…!??
Čim je vijest na dnevniku izišla, što je opet prožvakana vijest u zadnja dva dana, pobrinuše se da nas opet informiraju, čudno mi je da već nema i video zapisa kako bi se svi zajedno uvjerili u te nemoguće stvari koje peru ATPL i sve brodare već duže vrijeme….
Sve je to već ukalkulirano u kretanje cijene dionice, a sve jasnije postaje kako niti ova cijena nije dovoljno podcijenjena da bi se paničari vratili u žrvanj…
Citirao bih zapravo jedino realno razmišljenje sa druge teme…, poštvanje kolega;
Kad smo već kod linkova na Yahoo Finance, brodari su lijepo potegnuli danas, osobito DRYS i DSX.
http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS+DSX+EGLE+ESEA+EXM+GNK+NM+QMAR+TBSI&d=t
Ako ne bude iznenađenja do kraja dana, sutra bi i ATPL mogla povesti kolo, unatoč negativnom prilogu na Dnevniku HRT1 gdje je glavom i bez brade Lonza govorio kako im baš ne cvjetaju ruže.
Zapravo će ovo biti zanimljiv presedan, da vidimo što ima veći utjecaj na cijenu dionice, plus vani ili vijest iz dnevnika. [wink]
Ja se kladim na ovo prvo, fond manageri ne gledaju dnevnik -> gledaju DSX -> ATPL ide gore. Ajd baš da vidimo…
Upravo Vlaho Lonza na Dnevniku HRT1 priča o problemima brodara. Ništa što se ovdje već nije komentiralo.
Pravi (negativnu) reklamu za ATPL ….. iskrcao se covjek slucajno …. na 2400 sad za to će dobiti za to duplo više dionica ….a, cilj mu je izgleda 3x više dionica….. trebao bi ga Novoselac uzeti za PR
[/quote]
Pitam se tko je branio cijenu na 2400 kad se iskrcavao ? taj ce uskoro u top 10 …. i to jeftino ali slucajno samo jos i koji clanak i pokoji interview …. ove vjesti druge DRYS + 13,72% , DSX + 10,83% ne prikazivati … nisu interesantne
Ekipa nemojte paničarit. Valjda svatko zna zašto je kupio ovu dionicu, ukoliko gledate dugoročni horizont ulaganja, nema zime. Naravno svi bi htjeli da im je ulaz na 1100, al to baš i nije ostvarivo tako lako.
Sad što se tiče Atlantske plovidbe:
– već su preživjeli jednu krizu i imaju iskustvo iz tog vremena
– turizam-hoteli i zrakoplovna kompanija kao nebrodarska djelatnost, koja se može prodati ukoliko za tim bude potrebe
– obnavljanje flote s efektom povećanja kapaciteta i smanjenja starosti (manji operativni troškovi)
– velika količina CASH-R-A
– povećanje prihoda uzrokovano "tone-mile" efektom
Vozarine:
– pad zbog smanjenja Kineske potražnje (pregovori s Brazilom),
– poremećaj u trgovini robama uzrokovan financijskom krizom (prodavači ne vjeruju bankarskim akreditivima kupaca, a i banke ih manje izdaju)
Perspektiva:
– Kineske zalihe se smanjuju i sve je bliže dogovor s Brazilom
– potražnja Kine i Indije u idućih 10 godina će i dalje biti velika zbog brzorastuće industrije i velikih zahtjeva urbanizacije
– trgovina ne može u potpunosti stati (uvijek će biti prisutna)
Zaključak:
– ukoliko dođe do povratka povjerenja u financijskom sektoru, oporavak će biti strelovit
– tzv. "zlatne godine" brodarskog sektora su za nama, ali kompanije koje racionaliziraju svoje poslovanje i budu imali konkurentnu flotu i dalje će ostvarivati dobre prihode
Tržište kapitala niti ne funkcionira na principu da svi zarađuju, a i zarada je funkcija rizika, pa vi sami odlučite…
P.S. mislim da ovo svi već znaju ali bio sam raspoložen za pisanje!
Imam lagani osjećaj da su svi negativni komentari koji se gomilaju ovih dana samo krinka za one koji se lagano krcaju ili potiho dokupljuju i smanjuju prosjek……
Uostalom, svi znaju što će prvo krenuti gore, kad se nas konačno reflektira ovo današnje Evropsko, a čini se i Američko zelenilo….
Citirao bih zapravo jedino realno razmišljenje sa druge teme…, poštvanje kolega;
Kad smo već kod linkova na Yahoo Finance, brodari su lijepo potegnuli danas, osobito DRYS i DSX.
http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS+DSX+EGLE+ESEA+EXM+GNK+NM+QMAR+TBSI&d=t
Ako ne bude iznenađenja do kraja dana, sutra bi i ATPL mogla povesti kolo, unatoč negativnom prilogu na Dnevniku HRT1 gdje je glavom i bez brade Lonza govorio kako im baš ne cvjetaju ruže.
Zapravo će ovo biti zanimljiv presedan, da vidimo što ima veći utjecaj na cijenu dionice, plus vani ili vijest iz dnevnika. [wink]
Ja se kladim na ovo prvo, fond manageri ne gledaju dnevnik -> gledaju DSX -> ATPL ide gore. Ajd baš da vidimo…
[/quote]
Kolega ne zaboravite da su i u petak brodari na NASDAQ zavrsili u zeleno a ja pretpostavljao ovo sta se danas dogadjalo. Logika stvari je da logike nema.
DRYS 1:58PM ET 24.32 Up 3.04 Up 14.29%
DSX 1:56PM ET 17.14 Up 1.53 Up 9.80%
EGLE 1:57PM ET 9.86 Up 0.43 Up 4.56%
ESEA 1:51PM ET 5.82 Up 0.27 Up 4.86%
EXM 1:57PM ET 12.99 Up 0.79 Up 6.48%
GNK 1:57PM ET 20.69 Up 1.20 Up 6.16%
NM 1:51PM ET 3.77 Up 0.15 Up 4.14%
QMAR – – – –
TBSI 1:58PM ET 9.72 Up 0.31 Up 3.29% C
a DRYS ode do skoro 15% u plus…..
http://www.dryships.com/index.cfm?get=report
Ekipa nemojte paničarit. Valjda svatko zna zašto je kupio ovu dionicu, ukoliko gledate dugoročni horizont ulaganja, nema zime. Naravno svi bi htjeli da im je ulaz na 1100, al to baš i nije ostvarivo tako lako.
Sad što se tiče Atlantske plovidbe:
– već su preživjeli jednu krizu i imaju iskustvo iz tog vremena
– turizam-hoteli i zrakoplovna kompanija kao nebrodarska djelatnost, koja se može prodati ukoliko za tim bude potrebe
– obnavljanje flote s efektom povećanja kapaciteta i smanjenja starosti (manji operativni troškovi)
– velika količina CASH-R-A
– povećanje prihoda uzrokovano "tone-mile" efektom
Vozarine:
– pad zbog smanjenja Kineske potražnje (pregovori s Brazilom),
– poremećaj u trgovini robama uzrokovan financijskom krizom (prodavači ne vjeruju bankarskim akreditivima kupaca, a i banke ih manje izdaju)
Perspektiva:
– Kineske zalihe se smanjuju i sve je bliže dogovor s Brazilom
– potražnja Kine i Indije u idućih 10 godina će i dalje biti velika zbog brzorastuće industrije i velikih zahtjeva urbanizacije
– trgovina ne može u potpunosti stati (uvijek će biti prisutna)
Zaključak:
– ukoliko dođe do povratka povjerenja u financijskom sektoru, oporavak će biti strelovit
– tzv. "zlatne godine" brodarskog sektora su za nama, ali kompanije koje racionaliziraju svoje poslovanje i budu imali konkurentnu flotu i dalje će ostvarivati dobre prihode
Tržište kapitala niti ne funkcionira na principu da svi zarađuju, a i zarada je funkcija rizika, pa vi sami odlučite…
P.S. mislim da ovo svi već znaju ali bio sam raspoložen za pisanje!
Bravo [thumbsup]
I komentar vrsnog analiticara koji nezna zbrojiti dva broja u bilanci kako su brodari kod nas amnje pali nego u americi (vjerojatno misli na DRYS).
mozda bi mu netko mogao poslati podatke o atpl hotelima i avionima te o deep drillingu drys-a pa da vidi da to nije isto.
Sramotno, koje veze ima pad od pocetka godine.
majko mila koji lik.
niti jednu analizu jos nije javno dao a brije na nekog analiticara
Treba slusat s pozorno i s razumijevanjem: receno je da su nasi brodari U ODNOSU NA PAD VOZARINA pali bitno manje nego americki sto je istina.
[/quote]
Zbog takvih analitičara ćemo sutra na otvaranju opet značajno pasti… [cry]
[/quote]
1. premisa – vozarine su pale skoro 10x od ATH
2. premisa – americki brodari su pali cca 8x od ATH
3. premisa – ATPL je pala malo vise od 3x od ATH
Konkluzija by pocetnik5: sutra ce ATPL pasti zato kaj je jedan od analiticara rekao trenutnu realnost na TV a koja se poklapa s navedenim premisama.
E sad ti zakljuci sam koliko ti konkluzija ima veze s logikom.
I komentar vrsnog analiticara koji nezna zbrojiti dva broja u bilanci kako su brodari kod nas amnje pali nego u americi (vjerojatno misli na DRYS).
mozda bi mu netko mogao poslati podatke o atpl hotelima i avionima te o deep drillingu drys-a pa da vidi da to nije isto.
Sramotno, koje veze ima pad od pocetka godine.
majko mila koji lik.
niti jednu analizu jos nije javno dao a brije na nekog analiticara
Treba slusat s pozorno i s razumijevanjem: receno je da su nasi brodari U ODNOSU NA PAD VOZARINA pali bitno manje nego americki sto je istina.
[/quote]
Zbog takvih analitičara ćemo sutra na otvaranju opet značajno pasti… [cry]
[/quote]
1. premisa – vozarine su pale skoro 10x od ATH
2. premisa – americki brodari su pali cca 8x od ATH
3. premisa – ATPL je pala malo vise od 3x od ATH
Konkluzija by pocetnik5: sutra ce ATPL pasti zato kaj je jedan od analiticara rekao trenutnu realnost na TV a koja se poklapa s navedenim premisama.
E sad ti zakljuci sam koliko ti konkluzija ima veze s logikom.
[/quote]
Po tvojoj računici atlanska bi trebala biti na 450 kn… mislim da to ipak nije realno… ali budemo vidjeli… [thumbsup]