Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
HRKI;
ja sam usao pa cu sad malo drukati na gore iliti UP, UP
Prozirno i smiješno…
Ima Japanac pravo, nema smisla ovdje ništa više pisati!
Atlantska plovidba upozorava na pad dobiti
Menadžment drugog najvećeg pomorskog prijevoznika tereta u Hrvatskoj objavio je kako očekuje veće smanjenje dobiti od planiranog zbog loše globalne ekonomske situacije
Menadžment Atlantske plovidbe, drugog najvećeg pomorskog prijevoznika tereta u Hrvatskoj, objavio je kako očekuje veće smanjenje dobiti od planiranog zbog loše globalne ekonomske situacije. Kao najveći razlog navodi se pad vozarina uslijed smanjenja potražnje za robama u zemljama Dalekog Istoka, posebice Kine, koja je njihov najvažniji klijent, navode analitičari RBA.
Iako dio brodova Atlantske plovidbe ima od ranije dugoročno ugovorene cijene prijevoza koji ističu 2010. i 2011., više od polovice brodova u njihovoj floti posluje prema kratkoročnim ugovorima koji se sklapaju prema trenutačnim cijenama vozarina koje su u padu. Menadžment očekuje jačanje potražnje i povećanje vozarina čim se ekonomska situacija popravi i krediti postanu dostupniji. Bankamagazin
Nisam primijetio da je netko postao taj članak pa evo…. nemojte sad udrit po meni … nemam ATPL niti je namjeravam kupovati. [smiley]
E moj dado..još kad bi ti povjerovali. [cool]A ovo pretakanje iz šupljeg u prazno o već poznatim i na ovom forumu prežvakanim podacima…samo mi je krivo da ovi uz uprave tako lijepo šire defetizam i trude se dobro "informirati" ulagače što se za ona vremenaa kad su rezultati bili rekordni i ne bi moglo reći.
Ali vidjet ćemo uskoro i taj FI za 3Q bez obzira što kolege kažu da je već ukalkuliran u cijenu…
Slažem se da je opće sr..e na tržištu, ali mislim da se na ovoj dionice bez obzira na sve "malo" pretjeralo….
Dobio već par upita na temu kako usporediti kretanje cijene ATPL i DSX. Procedura je slijedeća, kliknuti na donji link i potom u kućicu gdje piše Add Security upisati DSX:US i kliknuti na GO.
http://www.bloomberg.com/apps/cbuilder?ticker1=ATPLRA:CZ
Naravno, na isti način možete usporediti bilo koje dvije dionice, ATPL s nekim drugim brodarom ili bilo što drugo. Hrvatske dionice se ubacuju sa :CZ sufiksom, te se maknu crtice iz imena, npr ADRS-P-A bi bilo ADRSPA:CZ. Za strane se potrudite sami, ima tražilica.
A može ih se i više nakrkati pa proučavati. Na priloženom grafu se vidi da se u proteklih 6 mjeseci Atlantska i Diana savršeno prate, obje zaronile 50%, ronidba na dah. Istovremeno se prate i Genco i Drypships, međutoa su oni na -75%, uzeli i masku. [img]http://i41.servimg.com/u/f41/13/01/91/22/biggri10.gif[/img]
[img]http://i71.servimg.com/u/f71/13/01/91/22/brodar10.png[/img]
Slažem se…5 godina
U ovom trenutku stanje je loše…stoga sam izašao iz ATPL i ušao u HT
Dividende kod HT-a će sigurno biti iduće godine…
Dividende kod ATPL nisam baš tako siguran…s obzirom na situaciju
Dugoročno ATPL će sigurno rasti…
Bravo,
svaka čast na iskrenosti, držim to pametnim potezom ali i jednim od glavnih razloga pada ATPL u zadnje vrijeme (pored stanja marketa), jer ovakovih primjera ima masa, posebno se to odnosi na institucionalne investitore što su nakrcani sa ATPL.
nisam dugo čito ovu temu, pa me sad iznendaio malo podatak da je preko pola brodova na spotu….ima neko točne podatke?
A može ih se i više nakrkati pa proučavati. Na priloženom grafu se vidi da se u proteklih 6 mjeseci Atlantska i Diana savršeno prate, obje zaronile 50%, ronidba na dah. Istovremeno se prate i Genco i Drypships, međutoa su oni na -75%, uzeli i masku. [img]
…Ovo je super…zato i ovi naši fondek-menađerčići tak brzo reagiraju na svaku promjenu vani…e sad koliko još Grobex ima utjecaj na ATPL ili obrnuto..??
..Mislim super je podudarnost, a ne pad vrijednosti… [thumbsup]
Baš gledam koja frka i panika na brodarima…..pogotovo ovima koji prevoze željeznu rudu, ugljen, žito i cement. I vidim da padaju više od ATGR, Magme, banaka, građevinara…..a onda si mislim, ako stvarno nastupi kriza….čega će se ljudi prije odreći? Wrigley žvakica ili kruha? Barbika ili grijanja? Neki kukaju kako je ATPL jako zadužen … a banke nisu? Ili neki ovdje misle da depoziti građana nisu dug? Ok, za njih garantira država. Koja je isto zadužena skoro 90% BDPa. A kome će banke plasirati novce? Vidim neki dan da je zaba digla trošak dizanja love na mastercard na 4,5%. Kome će oni davati nove kredite? A građevinari…..hoće li oni graditi bez željeza i cementa?
Hoću reći, ATPL djeluje u segmentu koji osigurava osnovne sirovine realne ekonomije. Stoga dugoročno male vozarine će jako ugroziti mnoge druge industrije. Meni se čini da je ovaj nagli pad dobra stvar za ATPL (naravno, ne kratkoročno:).
…Ovo je super…zato i ovi naši fondek-menađerčići tak brzo reagiraju na svaku promjenu vani…e sad koliko još Grobex ima utjecaj na ATPL ili obrnuto..??
..Mislim super je podudarnost, a ne pad vrijednosti… [thumbsup]
Opremljeni su oni još i bolje. Koliko sam pratio, veći prometi i promjene cijene ove dionice se znaju događati oko 14:00h, dakle znaju oni koliki će biti BDI taj dan i malo prije nego se u 14:30 objavi na stranicama DryShipsa. Uostalom, na Yahoo DRYS forumu zna izaći BDI oko 14:15, znači i tamo netko unaprijed zna. Kupi/proda što ima i onda proslijedi informaciju i drugima kad njemu više nije korisna.
Tako da onaj mali investitor koji čuči na refreshu stranice i čeka kamo će BDI da bi što brže reagirao, kasni barem pola sata i trguje neoptimalno, sve i da prvi odradi nalog sekundu nakoj objave BDI-ja.
Ali sve to gore je ovih dana bezveze i nekorisno kad BDI samo tone, zar ne?
Atlantska plovidba upozorava na pad dobiti
Menadžment drugog najvećeg pomorskog prijevoznika tereta u Hrvatskoj objavio je kako očekuje veće smanjenje dobiti od planiranog zbog loše globalne ekonomske situacije
Menadžment Atlantske plovidbe, drugog najvećeg pomorskog prijevoznika tereta u Hrvatskoj, objavio je kako očekuje veće smanjenje dobiti od planiranog zbog loše globalne ekonomske situacije. Kao najveći razlog navodi se pad vozarina uslijed smanjenja potražnje za robama u zemljama Dalekog Istoka, posebice Kine, koja je njihov najvažniji klijent, navode analitičari RBA.
Iako dio brodova Atlantske plovidbe ima od ranije dugoročno ugovorene cijene prijevoza koji ističu 2010. i 2011., više od polovice brodova u njihovoj floti posluje prema kratkoročnim ugovorima koji se sklapaju prema trenutačnim cijenama vozarina koje su u padu. Menadžment očekuje jačanje potražnje i povećanje vozarina čim se ekonomska situacija popravi i krediti postanu dostupniji. Bankamagazin
Nisam primijetio da je netko postao taj članak pa evo…. nemojte sad udrit po meni … nemam ATPL niti je namjeravam kupovati. [smiley]
zanimljivo kako su označenu rečenicu koliko sam primijetio izostavili članci u svim drugim novinama [wink]
vidiš, dado, to o čemu govori ta rečenica (postajanje kredita dostupnijim) je ono što se upravo događa i zbog čega su svjetske burze sada ušle u fazu laganog i stabilnog rasta a vix krenuo u podrum.
uostalom, ovaj članak ti tom rečenicom daje objašnjenje za skokove svjetskih brodara zadnja dva dana.