Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Ako oduzmemo 17.000 USD dnevno po brodu na troškove , ostaje više od 200 mil kn godišnje dobiti. To je dvostruka dobit ATPL iz 1H 2007.
Ne znam odakle vadite ove podatke od 17000 dol troškova dnevno po brodu!!!!
I onda to pročita 500 ljudi i priča dalje. U zadnje vrijeme svašta se piše na brodarskim forumima, tako da sam izbjegavao pisati, a vidim da je i TokKnezev, Hogar, Ententinis i drugi smanjili.
5 novih panamxa sakai
2 panamaxa od kineza i 3 handyja od vijetnamaca .
libertas i imperijal su od koreanaca[smiley2]
Cit:…”Ne znam odakle vadite ove podatke od 17000 dol troškova dnevno po brodu!!!!
I onda to pročita 500 ljudi i priča dalje. U zadnje vrijeme svašta se piše na brodarskim forumima, tako da sam izbjegavao pisati, a vidim da je i TokKnezev, Hogar, Ententinis i drugi smanjili……”
Isprika stručnjaku.
Ali vidim da ću još dokupljivati.
Ma za ovaj brod 5000, u vrh glave, rekla bi moja baba.
Morao bih precizno izračunati koliko ulja troši i koji je motor. Nisam ni gledao.
Ali zapamtite jedno, ako je brod u charteru kod charter kompanije, u ovom slučaju kod Naviosa, oni plaćaju sve, osim plaća posade, održavanja broda i ulja. Gorivo plaća CHARTER.
GERONIMO: ” 5 novih panamxa sakai ” 2 panamaxa od kineza i 3 handyja od vijetnamaca . libertas i imperijal su od koreanaca[smiley2]
ne bih htio sitnicariti i prigovarati, al ponekad se pitam jel ljudi procitaju sve postove ili to onako ovlas prelete?
dajte ljudi ajmo malo konstrukcije a ne ponavljanja vec recenog.
izgleda da se još netko ickrcaje osim onog sa stalnih 100 komada, danas ovaj je lipu ispod, ništa od rasta za danas izgleda, možda lijepa prilika za novi dokup….
Najbolje ponude [ ATPL-R-A ]
Kupnja Cijena
5 3.695,00
9 3.691,00
3 3.689,00
2 3.687,00
10 3.685,00
Cijena Prodaja
3.699,99207
3.700,00 234
3.720,00 37
3.730,00 116
3.740,00 4
10mil prometa
A sada uzmemo dosadašnje godišnje prihode iz redovnog poslovanja (dakle, bez izvanrednih prihoda od prodaje brodova i sl.).
nije to baš tako jednostavno jer ATPL i TNPL vode prihode prodaje brodova u prihodima prodaje a ne Ostalim ili Izvanrednim. no, provjeri u bilješkama iz FI. npr. 1Q 2007.
necemo mi nigdje danas , slobodno izujte odjelo i cipele[smiley3]
necemo mi nigdje danas , slobodno izujte odjelo i cipele[smiley3]
Baš si me nasmija , znači kad bude tribalo obut ćemo odijelo i obuć cipele ….
[smiley2][smiley2]
Isprika stručnjaku. Ali vidim da ću još dokupl
Ma nema problema. Nego, želim da se zadrži neka vjerodostojnost ovog dijela foruma, a zadnjih dana i tjedana samo copy-paste, koliko ide gore. Stavimo argumente na stol, pogledajmo svjetske trendove, potražnju na svjetskom tržištu, i onda postati, a ovako dolazi do godišnje razlike u dobiti od 12000×365 dana=4.380.000 US$ i još za 2 broda, 9.760.000- Sumnjam da bi se i jedan brodovlasnik, odrekao 10 milijuna dobiti za godinu dana. Atlantska je jako mala firma u svjetskim okvirima. Jedan STX Pan Ocean ima 100-tinjak brodova svih vrsta, njemački Happag Lloyd, danski MAERSK, pa MSC….
Netko je napisao neki dan da je IMPERIAL i LIBERTAS sagrađeni u STX Pan Oceanu, STX Pan Ocean nije brodogradilište.
STX Shipbuilding je brodogradilište, a ovo je brodar.
Malo OT: Razmišljao sam da Poslovnom predložim uvođenje pretplate na pisanje na forumu, 200, 300, 400kn godišnje po nicku, pa nek daju u dobrotvorne svrhe, da izbjegnemo, pisanja tipa, kolko ide gore, nesuvisla pisanja i tako.
Pozdrav svima.
ŠPANCIR: ” Isprika stručnjaku. Ali vidim da ću još dokupl” Ma nema problema. Nego, želim da se zadrži neka vjerodostojnost ovog dijela foruma, a zadnjih dana i tjedana samo copy-paste, koliko ide gore. Stavimo argumente na stol, pogledajmo svjetske trendove, potražnju na svjetskom tržištu, i onda postati, a ovako dolazi do godišnje razlike u dobiti od 12000×365 dana=4.380.000 US$ i još za 2 broda, 9.760.000- Sumnjam da bi se i jedan brodovlasnik, odrekao 10 milijuna dobiti za godinu dana. Atlantska je jako mala firma u svjetskim okvirima. Jedan STX Pan Ocean ima 100-tinjak brodova svih vrsta, njemački Happag Lloyd, danski MAERSK, pa MSC…. Netko je napisao neki dan da je IMPERIAL i LIBERTAS sagrađeni u STX Pan Oceanu, STX Pan Ocean nije brodogradilište. STX Shipbuilding je brodogradilište, a ovo je brodar. Malo OT: Razmišljao sam da Poslovnom predložim uvođenje pretplate na pisanje na forumu, 200, 300, 400kn godišnje po nicku, pa nek daju u dobrotvorne svrhe, da izbjegnemo, pisanja tipa, kolko ide gore, nesuvisla pisanja i tako. Pozdrav svima.
ja pristajem i 500 kn samo da mogu napisat javno ovdje nekima sto zelim[smiley2][smiley2]