Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Ja mislim da je kupnja na 3700 bila bolja. Kupovala se dionica koja je imala uporište na izvrsnom svjetskom marketu i nadprosjecnim prihodima brodova.
kupuje se kad je tržište još u banani, najbolje kad je oporavak blizu (to insideri prvi znaju), a prodaje na vrhu kad sve izgleda bajno. raja, naravno radi obrnuto. i ti to dobro znaš.
sad je svatko pametan, svatko zna kad se kupuje, kad se prodaje itd…..
ljudi moji, da je to tako, nebi nitko radio, a svi bi bili bogati (mislim financijski).
nitko nije ocekivao ovakav drastican pad vozarina, pad na burzama….
nisam nikakv druker, ali atpl bi slijedecu godinu mogla poslovati sa gubitkom, nemojte mi pisati da atpl ima vise od pola flote na dugorocni tc, kad nije tocno, a i ti tc isticu ubrzo. sad cemo vidjeti sposobnost uprave, lako je biti jack kad su vozarine velike i bogatit se.
zapamtite ovo: atpl ce doci ispod 500kn.
@Tech….svrstaj me gdje zelis….moj je prosjek od zadnji put kad sam pisao da sam kupio znatno smanjen i sad je negdje oko 1500…..
i ja sam misljenja da je moj prosjek , uzevsi u obzir da su neki ulazili i na znatno pa i duplo vise i jos su u ATPL, sasvim solidan..gledajuci vremena u kojima se nalazimo..
Kao sto sam i Alien u rekao….ne govori on lazi , ali nezna ni onu istinu, koja je sada bolna, upakirat tak da ne uspanicari ljude…
reci….si vidio u posljednje vrjeme Juru Radica da trkelja po novinama ili TV kak su gradjevinci u krizi….kak ima pun k….. neprodanih stanova….kak nevjeruje da ce Peljeski most ici u realizaciju zbog stanja u svjetu i globalne krize…..kak nije samo u hrvatskoj kriza nego i na drugim trzistima di je prisutan????
Naravno da nije.
Pa to bi bilo samoubojstvo… jure je prejak da bi tak nekaj rekao….on se fokusira da svi znaju koliko je IGH kvalitetna firma…a ne da je gradjevinski sektor u krizi..
TO SAM MISLIO
On moze biti kao menadjer najbolji na svjetu …..no kao PR je za ku..c
sad je svatko pametan, svatko zna kad se kupuje, kad se prodaje itd…..
ljudi moji, da je to tako, nebi nitko radio, a svi bi bili bogati (mislim financijski).
nitko nije ocekivao ovakav drastican pad vozarina, pad na burzama….
nisam nikakv druker, ali atpl bi slijedecu godinu mogla poslovati sa gubitkom, nemojte mi pisati da atpl ima vise od pola flote na dugorocni tc, kad nije tocno, a i ti tc isticu ubrzo. sad cemo vidjeti sposobnost uprave, lako je biti jack kad su vozarine velike i bogatit se.
zapamtite ovo: atpl ce doci ispod 500kn.
Pa šta onda ako će poslovati i jednu godinu sa gubitkom,kada je cijena bila 3700 kn svi su znali da će 2008 poslovati sa rekordnom dobiti u svojoj povijesti pa je bez obzira na to cijena klizila i klizila.Ne kažem možda i padne još niže ali nebih se iznenadio da krene brutalno u oporavak onda kada izviještaji za qartale budu pokazivali minuse.Cijena je sada tu baš zbog toga što će sljedeća godina biti loša i to je već debelo uračunato u cijenu,isto tako kada je cijena 2007 godine bila na 3700 kn ova rekordna 2008 je bila uračunata u tu cijenu.
Mene sada zanima kakva će biti 2010 godina i ti forcasti će odrediti kretanje cijene u 2009 godini.Dali mislite da će vozarine 2010 biti nisko ko danas ili puno veće to je ključ kako će se cijena kretati u 2009 ali više neću trošiti svoje vrijeme na objašnjavanje da burza uračunava sve unaprijed do jedne godine.
sad je svatko pametan, svatko zna kad se kupuje, kad se prodaje itd…..
ljudi moji, da je to tako, nebi nitko radio, a svi bi bili bogati (mislim financijski).
nitko nije ocekivao ovakav drastican pad vozarina, pad na burzama….
nisam nikakv druker, ali atpl bi slijedecu godinu mogla poslovati sa gubitkom, nemojte mi pisati da atpl ima vise od pola flote na dugorocni tc, kad nije tocno, a i ti tc isticu ubrzo. sad cemo vidjeti sposobnost uprave, lako je biti jack kad su vozarine velike i bogatit se.
zapamtite ovo: atpl ce doci ispod 500kn.
Alo, g. Lepax, da nisi možda zaboravio još jednu nulu?(odbiti)?
sad je svatko pametan, svatko zna kad se kupuje, kad se prodaje itd…..
je, u pravu si. u tom smislu je moj "naknadna pamet" post zločest i promašen. isprika.
ali ja ću si svejedno još dublje zakucati u mozak da kad cijena nećega poprilično naraste i kad se uključi sva raja i svi očekuju svijetlu budućnost – onda se ne kupuje, nego ide van. bez obzira na tu svijetlu budućnost.
@geronimo, slažem se sa svime što si napisao.
Osim toga, naši ulagači žele zaradu odmah i sad, jučer ako je moguće, najbolje bi bilo da uopće ne moraju kupiti dionice nego prvo na njima zaraditi pa ih tek onda platiti! Naravno da burza uračunava sve unaprijed, ali oni očekuju strelovit rast po mogućnosti x4 u jednoj godini, tako da im je sve ispod toga dodatni razlog za prodaju. Znači, ako pretpostavimo da će se ogromni prometi odvijati opet na razinama gdje su se odvijali i početkom 2007. godine i ako to slučajno potraje par mjeseci, dodatna masa dionica ide na prodaju. Opet će prijeći u ruke onih istih koji su je početkom 2007. godine kupovali i akumulirali, a nakon toga su je prodavali zadnjih godinu i po dana!
Znači, neispunjena očekivanja dovode do još većih razočarenja i razloga za prodaju. Evo jedan svježi primjer od prije samo 2 dana, masa investitora je očekivala nekakav bum kad se novac od prodaje INE uplati na tekuće račun. Međutim, to se nije dogodilo i sad možemo opravdano očekivati dodatni pritisak na prodaju (ne samo ATPL) i daljnja rušenja cijena.
Veliki investitori će to opet iskoristiti, oni imaju vremena da je pametno skupljaju mjesecima, pa čak i godinama ako treba. A ova trenutna rasprodaja će sigurno završiti onog trenutka kad izađe i posljednje izuzetno financijsko izvješće za prethodni rastući ciklus!
Pa opet u krug…
Samo je pitanje koliko ćemo mi mali imati vremena, živaca, znanja…i još svašta nešto, za izdržati sve to!
Na poslijetku, ja smatram da će se oporavit vozarine, a nadam se i relativno brzo.. na trenutnu razinu BDI-a gledam kao na oversold, ali ja zaista ne znam hoće li se taj oporavak i desiti.
Postovani kolega a da se prije pisanja dogovorite sam sa sobom da li ce se oporavak desiti ili nece. Puno bi nam pomoglo da to znamo. [rolleyes]
[/quote]
Misljenja sam ukoliko je pad generiran krizom u Americi nece trajati puno a narocito ako pobjedi Osama.
Ne pregovaram sa simpatizerima Al-Kajide.. [tongue]
Hehe.. dakle poanta je slična kao sa američkim izborima.. Ja smatram da će Osa.. Obama pobijediti, ali ja zaista ne znam hoće li se to i desiti. Shodno tome, ne bih u kladionicu uplatio 100% keša na Obamu, nego samo dio. Tako i za ATPL onima koji su zagrizli i ne puštaju preporučujem oprez i diverzifikaciju, bar dok stvari ne budu malo jasnije.
@geronimo, slažem se sa svime što si napisao.
Osim toga, naši ulagači žele zaradu odmah i sad, jučer ako je moguće, najbolje bi bilo da uopće ne moraju kupiti dionice nego prvo na njima zaraditi pa ih tek onda platiti! Naravno da burza uračunava sve unaprijed, ali oni očekuju strelovit rast po mogućnosti x4 u jednoj godini, tako da im je sve ispod toga dodatni razlog za prodaju. Znači, ako pretpostavimo da će se ogromni prometi odvijati opet na razinama gdje su se odvijali i početkom 2007. godine i ako to slučajno potraje par mjeseci, dodatna masa dionica ide na prodaju. Opet će prijeći u ruke onih istih koji su je početkom 2007. godine kupovali i akumulirali, a nakon toga su je prodavali zadnjih godinu i po dana!
Znači, neispunjena očekivanja dovode do još većih razočarenja i razloga za prodaju. Evo jedan svježi primjer od prije samo 2 dana, masa investitora je očekivala nekakav bum kad se novac od prodaje INE uplati na tekuće račun. Međutim, to se nije dogodilo i sad možemo opravdano očekivati dodatni pritisak na prodaju (ne samo ATPL) i daljnja rušenja cijena.
Veliki investitori će to opet iskoristiti, oni imaju vremena da je pametno skupljaju mjesecima, pa čak i godinama ako treba. A ova trenutna rasprodaja će sigurno završiti onog trenutka kad izađe i posljednje izuzetno financijsko izvješće za prethodni rastući ciklus!
Pa opet u krug…
Samo je pitanje koliko ćemo mi mali imati vremena, živaca, znanja…i još svašta nešto, za izdržati sve to!
Moja pretpostavka je da se gase OIF-ovi i ostat će samo ova četri najvećih banaka i
to sa kapitalom samih tih kuća jer će ljudi izvadit do zadnjeg udjela u svim fondovima
u narednih godinu dana….tak da me opće ne iznenađuju nikakve cijnene u narednim
periodima a najmanje me zanimaju BDI, izvještaji i slične gluparije…..samo me zanima
tehničko kretanje cijene i psihologija tržišta…nažalost na to se sve svodi zato zaboravite
poslovanje tvrtki…
znači sutra blokada na 1138,60 u prvoj minuti trgovanja?
Da ne bude prije 1.388,86, ipak se je malo pretjeralo u petak a dolaze nam dobre vijesti drugi tjedan.
Credit Un-Crunching?
It was the credit markets where the good news was happening by the end of the week, particularly in the area of short-term financing. Each day this past week, the rates on Libor, the closely watched bank to bank lending rate, continued to creep lower, and there were some signs of life in commercial paper market. Two year swap spreads have come down dramatically.
On Friday, traders reported that a major bank was actively lending in the interbank market. On Tuesday, the U.S. government announced it would guarantee interbank lending and said it was injecting capital into banks, similar to steps taken by other central banks.
Dry Bulk demand ‘will come roaring back’
"THE managing director of major Thai based handysize bulker owner Precious shipping says that dry bulk demand will come “roaring back” after a couple of months or so. In a press statement Khalid Hashim has outlined his views on why the Baltic Dry Index has bombed so dramatically and why he believes there will be strong recovery. The following are quotes from the press statement. “Two back-to-back Non Deal Road Shows and one Major Shipping Conference later (spread over the UK, Europe, Singapore and Hong Kong), I am left with the distinct impression that a lot of people are not yet aware of the real reasons behind the dramatic and unmitigated fall in the Baltic Dry Index (BDI).
“The last time that we saw the BDI fall below 1,000 points and continue in a southerly direction and reach its lowest level of 554 points was in July 1986. At that time it was the mountain of new supply of ships entering the freight markets that had led the BDI to reach its lowest levels ever. This time around the avalanche of new ships has not yet arrived, and may be permanently delayed due to the critical lack of funding due to the worst-ever financial crisis being faced by all banks all around the world, and yet the BDI is sinking towards these historically low landmarks. The underlying demand for cargoes is still very strong as the fundamental drivers of an increasing population; rapid wealth creation; changing eating habits; rapid urbanization and infrastructure growth are all still very much in place and remain resilient and undaunted by the current financial crisis dominating the world news papers and television channels. The financial crisis may have dampened these factors for a while but please bear in mind that it can not hold them back for long or forever.
“What I was able to gather at my recent meetings as the main reasons people gave for the collapse of the BDI could be summarized as follows:
– The Chinese are not buying any Iron Ore at present.
– The Olympics and the Para Olympics were the reason behind the stoppage/slow down of Chinese Iron Ore imports.
– The Chinese were on their Golden Week Holidays and on return have not as yet resumed their business-as-usual activities.
— Steel prices have collapsed and hence Steel Mills in China are slowing down/cutting production figures.
– The financial crisis was slowing down global activity and that was leading to a loss of cargoes.
“Whilst most of the above common perceptions may be accurate to a degree they cannot explain the fact that the BDI has, since the 20th May 2008, lost more than 86% of its value by the 15th October i.e. in less than 5 months time we have seen an absolute collapse in this index from a high point of 11,793 points to the current 1,615 points.
“One common misconception that I would like to bust at this stage is the slowing down/lack of Chinese iron ore imports. As per preliminary trade data available, China’s iron ore imports totalled 39.2m tonnes in September, a year-on-year rise of 6m tonnes. This represents only the third time monthly
> On Friday, traders reported that a major bank was actively lending in the interbank market.
Ovo što je kolega Optimist citirao je, što se mene tiče, ULTRA važno! Ako banke slijedeći tjedan krenu polako posuđivati, a to možemo pratiti po LIBOR-u, tada reanimacija financijskih tržišta daje rezultate i samo treba pričekati da se pokrene svjetsko gospodarstvo. I sve se to poklapa s prognozom jednog američkog analitičara kako kriza završava za najviše godinu dana, a oporavak financijskih tržišta očekuje u slijedćih 5-6 mjeseci. Nikome nije u interesu stagnacija i recesija, dapače, upravo suprotono. Ako krene svjetsko gospodarstvo svi znamo što će se dogoditi s BDI-om. FFA je u plusu, ništa spektakularno, ali, vrlo indikativno. Što vi mislite ?