Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Ni predstavnik PBZ ni HPB nisu bili na Skupštini.
Predstavnik PBZ-a je bio na Skupštini, ali vidim da si više bio zaslijepljen njezinim nogama i kratkom suknjom jer je sjedala taman tebi preko puta, nego brojem glasova koje je držala u ruci!
Samo ne znam kakve veze ima nazočnost na Skupštini s rasprodajom?
Zaboravio sam na jedan detalj.
Odlukom Skupštine ovlašćuje se Uprava na stjecanje dionica u rasponu cijene ne nižom od 2000 i ne višom od 3500 kn.
U tom trenutku cijena je bila 2400.Kakva greška.
Predstavnik PBZ-a je bio na Skupštini, ali vidim da si više bio zaslijepljen njezinim nogama i kratkom suknjom jer je sjedala taman tebi preko puta, nego brojem glasova koje je držala u ruci!
Samo ne znam kakve veze ima nazočnost na Skupštini s rasprodajom?
[/quote]
Da je nista tamo uvrijedili nečim? uplašili? Što ste joj pobogu napravili da je sve dionice otresla?? [lol] [lol]
Prodali 200 kom.Čisto špekulatsvo.
Da su imali volju izać (ner ne vrijedi pol k. ladne vode) danas bi bio malo veći pad.
A nakon napisa u JL, zaista sam to i pomislio u jednom trenutku.
Vidite,ULPL uredno svaki dan ide na otkup vlastitih dionica.Mi ne možemo.
Mislim da bi trebali sazvat izvanrednu Skupštinu, da promjenimo neke odluke, zar ne?
……večer
K-94
-Čitam VL ,JL ,SD i NL …….svaki dan …..navike…. [smiley]
….samo nekad kasno ….
-Još jednom isprike svim štovateljima lika i djela ….. [smiley]
.Dr M Wagner
Današnji promet mi daje na naslutiti,da se polako neko veliki krca, i to onaj koji neće prodavati narednih 20 god.jer nije prisiljen na prodaju, a friška lova mu svakodnevno dolazi od nas zaposlenih.Čik, pogodite o kome se radi.
Vidite,ULPL uredno svaki dan ide na otkup vlastitih dionica.Mi ne možemo.
Mislim da bi trebali sazvat izvanrednu Skupštinu, da promjenimo neke odluke, zar ne?
Za takvu odluku ne treba sazivat izvanrednu Skupštinu i trezor može kupovat i po ovim cijenama, pročitaj malo bolje odluku o kupnji. Trezor je kupovao i po 1.900
BDI je pao 88% od ATH.
Obviously the prices are correcting with owners considering much reduced levels for fresh ships in the market but with financing hard to find, there are very few real buyers there to move and as a result there are no deals concluded so as to allow us to assess where the real ship values stand today.
At the same time it is common knowledge that more than a few charterers (some strong charterers among them) are facing problems. It has been in the news that Noble Chartering are moving legally against STX PanOcean the latter allegedly "breaking" a charter for the 2004 built capesize bulker "Mineral Noble" earlier than what was agreed creating a loss of earnings of $ 8 mill for Noble. In addition, we note that bankruptcy of Industrial Carriers with around 52 ships under their umbrella which was a company with offices around the world and with annual revenue of around $ 1 billion.
Samo da napomenem da je STX Panocean jedna od najvećih brodarskih kompanija na svijetu sa flotom od tridesetak brodova, što bulkera, što tankera i kontejneraša.
To da oni defaultiraju je šokantno
Dobar dan dobri ljudi!
Da li mi može neko reći kad otprilike možemo očekivati objavu izvješća za 3Q?
Hvala.
Ekipa se raspisala pa sam možda preskočio odgovor, no ako nisam, FI 3Q objaviti će 14.studenog, ako tad ne odemo u pozitivnu blokadu nećemo nikad.
Uglavnom, na ovim razinama isplati se kupovati onim investitorima što ulaganje u dionice drže kapitalnom investicijom i igraju na duži rok, dok oni što traže brzi profit unutar mjesec dva dana nemaju što ovdje sad raditi. ATPL će do kraja 2009. biti "jača" za 5 novih panamax brodova i jedan cape size, a to bi se moglo poklopiti sa timingom oporavka marketa negdje za godinu dana, pa će i raspoloženje na forumu tada biti u valceru, samo treba preživjeti ovaj masakr i ostati dobre glave. Ljudi, ne zaboravite sve je u glavi.
Kukumar, točno je da su "teški tereti" pomogli u krizi 2001/2002, no ključnu ulogu odigrao je ACMC, inozemna tvrtka u 100% vlasništvu ATPL, jer su oni upravljali sa 4 broda na Atlantiku što su imali duple vozarine od ostatka flote. Koliko je meni poznato tu tvtku nisu prodali i ona često objavljuje natječaje za zapošljavanje pomoraca u Dubrovačkom vjesniku.