Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Novinari… uvijek bar nešto nadodaju da se dobije što kontroverzniji članak jer tako se privlači pažnja.
ma već mi je muka od svega pa i od ove dinice
prodaj..vidis da kupaca ima…..
Novinari… uvijek bar nešto nadodaju da se dobije što kontroverzniji članak jer tako se privlači pažnja.
a možda je i namjerno da malo naprave paniku,…… vidi istovar
Čuo sam glasine iz relativno pouzdanih izvora da je cijena prijevoza rasutih tereta drastično pala i da
banke više ne daju kredite za gradnju novih bulk carriera.
ovo je za ATPL dobro, jer su njihove novogradnje pokrivene, a novih će generalno bit manje na cjelokupnoj supply strani.
Ušo na 1600 prošli utorak i mislio koji pušing, nikad nisam tako ispušio u par dana……
kad ono pametni Lonza spasio stvar, nije baš pazio kaj govori i srušio cjenu pa budem valjda sad fino jeftino dokupio i spasio stvar…..uostalom nemora Lonza ni patiz kaj govori kad se
iskrco kolko je planiro na 2400 kn…..jao jao s kim mi moramo imat posla za nepovjerovat….
Lonza, Emil, Fižulko, Zadro, Luković, Prka…..sve ista šema prvo se istovare onda počnu
mudrovat da nije baš bajno, al ipak smo mi needucirani ulagači pa lako za nas….
Zar vi mislite da ce Atlantska propasti, da ce se brodari svi ugasiti? Sjetite se situacije od prije 6 mjeseci, BDI na vrhu a i cijena dionice. Ako mislite da ce situacija ostati ovakva onda se varate.
Što mislite tko je kupio danas za 30 mil. Normalno da ovo nije ugodno gledati ali za trejdere je odlično. Svi ostali strpite se.
Prije nešto više od deset godina bila je kriza u bulk prometu, ali su zato brodovi za teške terete spasili firmu. I dok su se raspale skoro sve hrv. kompanije osim tTankerske, atlantska se izvukla iz govana upravo zahvaljujući Heavy Lifterima. I sada cijene vozarina u prijevozu teških tereta nisu se puno promjenile .
Čuo sam glasine iz relativno pouzdanih izvora da je cijena prijevoza rasutih tereta drastično pala i da
banke više ne daju kredite za gradnju novih bulk carriera.
ovo je za ATPL dobro, jer su njihove novogradnje pokrivene, a novih će generalno bit manje na cjelokupnoj supply strani.
[/quote]
ovo je točno a današnje trgovanje je očito igra fondova prije ukrcaja (ili radi ukrcaja) jer iako BDI pada ameri o svojim brodarima misle drugačije, danas su lijepo potegnuli već na startu trgovanja. Možda da im proslijedimo link na članak iz jutarnjeg pa se i tamo odmah strmopizde doli!
ovo je za ATPL dobro, jer su njihove novogradnje pokrivene, a novih će generalno bit manje na cjelokupnoj supply strani.
[/quote]
ovo je točno a današnje trgovanje je očito igra fondova prije ukrcaja (ili radi ukrcaja) jer iako BDI pada ameri o svojim brodarima misle drugačije, danas su lijepo potegnuli već na startu trgovanja. Možda da im proslijedimo link na članak iz jutarnjeg pa se i tamo odmah strmopizde doli!
[/quote]
Bravo kolega 100% ste u pravu a za one koji ne vjeruju evo link
ovo je za ATPL dobro, jer su njihove novogradnje pokrivene, a novih će generalno bit manje na cjelokupnoj supply strani.
[/quote]
ovo je točno a današnje trgovanje je očito igra fondova prije ukrcaja (ili radi ukrcaja) jer iako BDI pada ameri o svojim brodarima misle drugačije, danas su lijepo potegnuli već na startu trgovanja. Možda da im proslijedimo link na članak iz jutarnjeg pa se i tamo odmah strmopizde doli!
[/quote]
ma stvar je jednostavno u tome što mi puno kasnije anticipiramo situaciju od amera. Ekipa je poblesavila danas kad je jutarnji citiro lonzu i Jerkovića ili što već…a veliki samo gurnuli kamen niz liticu. A Ameri su to već davno anticiprali u cijenama brodara i uopće ne iznenađuje njihov današnji nepad ili mali pad ili rast….Upitno je koliko Ameri( na brodare mislim) još uopće mogu padat. već se 2 tjedna taljigaju na ovim razinama par posto gore dole ovisno o generalnom trendu burze. Tereti sada stoje. ne prevoze se. Koliko realno to može ovako potrajati? Suplly će se rezat, tu nema spora jer pokrića banaka se povlače, bit će hrpu kašnjenja i neisporuka (dobro). No demand će se morat pokrenut. Realno je za očekivati kroz sljedeći kvartal ili zima/ proljeće sljedeće godine. isto tako, nemaju svi brodari jednaku bilancu bez obzira na P/E. ja očekujem oporavak ATPL već za mjesec dana po objavi izvješća kad se ulagači "uvjere" da nema zime za ATPL.
…Pa majku mu milu…cijeli dan ponavljate jedan te isti članak ??? Pitam se jesu li neki ovdje retardirani ili misle da su svi ostali retardirani?
…Dajte nešto novo…bilo pozitivno ili negativno…i naravno istinito.
Ovo je malo pofinjeniji naručeni članak da se neko jeftino nakrca …. Za ATPL vidim bar 50% manje problema nego u ostalim.
Pogledajte banke … normalno da ne daju kredite kad su skoro sve najace i najvece propale ….. Vidite Unicredito ( -75% dobiti ) …. Zaba je njihova pa se ipak kupuje a nije joj jos pala vrijednost ni blizu koliko bi trebala s obzirom na probleme matične banke ….. PBZ ista stvar …. s obzirom na stanje u bankarskom sektoru u svijetu i njihove cijene danas važeće da ih njihovi mirovinci grčevito ne brane,kod nas bi ATPL uporedivo s njima trebala biti na bar 3000kn.
Kazu brodovi nece voziti … koja glupost ( to je najeftiniji prijevoz na svijetu ). Kažu kupujte prehrambene dionice, naftne kompanije ili telekom pa kako ce prevoziti hranu, naftu, rudu … avionima ???? Činjenica je da zbog opčeg samanjenja privrede u svijetu ce malo i bodari pasti ali oni koji su bili zlatna koka dosad ce puno lakse preziviti nego banke ……