Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
I još dodaj novih 5 što dolaze
kojih 5… valjda 3?
Ono kaj mene interesira jest zasto je nekome (i kome) tako silno stalo da cijena ne ode gore?
Ma i bolje je [smiley2]
Pozdrav
nema tu neke veliki mudrosti IMHO dosljace iz Vasione. Pomno sam pratio zadnju korekciju/rast ATPL (imas to negdje na temi postano u detalje) i uvidio sam da se PBZ lijepo preslagivao. Global i Equity kontroliraju oko 6 posto ATP, a moguce je da i PBZ Stock (njihov najnoviji) fond zele napuniti ovom zahvalnom dionicom.
Di ces boljeg trenutka za preslagivanje od ovoga, prije FI?
Geronimo:
u pravu si, malo sam se pogubio u svim tim brodovima[smiley2]
Osim m/b „Libertas“ i m/b „Imperial“, Atlantska plovidba ugovorila je gradnju još dva panamaxa od po 80.300 tona nosivosti u Narodnoj republici Kini, te tri handymax broda od po 54.000 tona nosivosti u Vijetnamu.
Slijedeću primopredaju novogradnje u Koreji (m/b „Imperial“), kako smo ranije i naveli, očekujemo sredinom listopada ove godine, a nakon toga se početkom slijedeće godine mogu očekivati primopredaje dva panamaxa u Kini, a do kraja 2008.g. se očekuje primopredaja i preostalih novogradnji u Vijetnamu.
Prelažem da #21 odmoleriraju.Čovjek ima odlične informacije koje su meni,a mislim i drugima dosta pomogle.Hvala
Ono kaj mene interesira jest zasto je nekome (i kome) tako silno stalo da cijena ne ode gore?
Netko izlazi.
I dalje dolaze novi nalozi na 3700.
ATPL-R-A
Kupnja Cijena
2 3.696,04
9 3.691,00
14 3.689,99
3 3.689,00
2 3.687,00
Cijena Prodaja
3.700,00 188
3.720,00 37
3.729,99 207
3.730,00 116
3.740,00 4
Okvirni i orijentacioni izračun na brzaka pa ako sam pogriješio, neka me netko od iskusnih ispravi:
Imamo 2 nova panamax broda – blizanca.
Jedan (Libertas) plovi, drugi (Imperial) dolazi danas ili za koji dan.
Ako uzmemo – točno ili ne – da svaki ostvaruje 77.000 USD na dan – to je za oba nova broda
= 154.000 USD na dan.
Ne znam točno kakva je godišnja iskoristivnost tih dvaju brodova, ali zbog okvirne računice ću uzeti 360 dana.
360 dana x 154.000 USD vozarina na dan = 55.440.000 USD godišnje x 5,12 (srednji tečaj Erstebank)
= oko 284.000 milijuna HRK godišnje prihoda (ne dobiti !!!) [color=blue]s dva nova broda[/color]
A sada uzmemo dosadašnje godišnje prihode iz redovnog poslovanja (dakle, bez izvanrednih prihoda od prodaje brodova i sl.).
2004 2005 2006 simul. 2007 (temeljem 1H)
565.431 856.950 1.006.739 1.167.078
1.167 milijuna potencijalnih redovnih prihoda naspram 284 milijuna prihoda od dva broda.
Po ovoj orijentacionoj računici bi ispalo da samo dvije novogradnje (Libertas i Imeprial) ostvaruju 24% svih najnovijih godišnjih prihoda iz redovnog poslovanja
A što je s ostalim brodovima? [smiley2]
Inače se uzima 350 dana
Strawinsky:
”
”
Brod Oluja je promijenio ugovor po novim vozarinama, ima podatak da je jedan brod ugovoren po 107 000 dolara dnevno, dok za ostale nema još podataka[smiley2]
Pa Basil ti je objavio prije par dana po koliko je zaključen.Mislim da se radi oko50-60,000usd dnevno. Nemoguće da se handy ugovori za 107.000usd!!!
Jel vrijeme za ulaz? Očekujem nekonstruktivan odgovor[smiley1]