ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.




HM nije nimalo ljepo a šta mislite kakav ce danas BDI da bude http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=64d3e15f-2676-4485-967b-0638630be773&ref=lastadd

Dobro napreduješ u profinjenom drukanju…..recimo pošto si se izjasnio jučer da
si se iskrco……prema baronu imam poštovanje jel se drži svojeg pogleda i ne okreće
se kak vjetar puše…..
[/quote]
Ali sam se jasno izjasnijo da sam PRODO juče, pa su se neki smijuckali ,pa evo ja im kažem opet javno da se nikome NE SMIJUCKAM, a da drokam nisam,jer sam samo dodo clanak na forum,pa ako je clanak druk,nemojte otvarati te clanke,bog i uživij,svima želim od srca puno puno profita.
[/quote]

Jučer sam već oko 13 sati napiso da traje masovni iskrcaj al to ne znači da
danas postam nekakav BDI di god ga nađem……nemoj me nasmijavat da ja čitam
linkove koje postaviš pa tu se svi znamo več žmirečki …..ovo pišem tek tolko da se
ne pravimo englezi……

bdi?

bravo





HM nije nimalo ljepo a šta mislite kakav ce danas BDI da bude http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=64d3e15f-2676-4485-967b-0638630be773&ref=lastadd

Dobro napreduješ u profinjenom drukanju…..recimo pošto si se izjasnio jučer da
si se iskrco……prema baronu imam poštovanje jel se drži svojeg pogleda i ne okreće
se kak vjetar puše…..
[/quote]
Ali sam se jasno izjasnijo da sam PRODO juče, pa su se neki smijuckali ,pa evo ja im kažem opet javno da se nikome NE SMIJUCKAM, a da drokam nisam,jer sam samo dodo clanak na forum,pa ako je clanak druk,nemojte otvarati te clanke,bog i uživij,svima želim od srca puno puno profita.
[/quote]

Jučer sam već oko 13 sati napiso da traje masovni iskrcaj al to ne znači da
danas postam nekakav BDI di god ga nađem……nemoj me nasmijavat da ja čitam
linkove koje postaviš pa tu se svi znamo več žmirečki …..ovo pišem tek tolko da se
ne pravimo englezi……
[/quote]
Nisam ENGLEZ, a neznam zašto se odma ljutiš,vjerovatno se nisi iskrco juce, ja jesam jer sam platijo skolu, a možda je još nisam naucijo u mojih 5 godina investiranja na TK, ovo vise ne lici na trziste ,ovo je RAJ za špekulante,nisam nikad takav bijo,ali živ se ćovjek na sve navikne.

Muka mi je, al info je info:

BDI Baltic Exchange Dry Index 1615 DOWN 194

BCI Baltic Exchange Capesize Index 1992 DOWN 422
BPI Baltic Exchange Panamax Index 1309 DOWN 133
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1294 DOWN 61
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 823 DOWN 33

@ bajka

u pravu si oko iskrcaja. Jučer je bio skriveni nalog na prodaji na 535 kuna. Izvrtilo se s njega cca 1,2 milje kuna (nalog je bio po 550.000 kuna – ne znam koliko puta).
samo ne znam da li je bio iskrcaj ili kontrola cijene prema gore. Jučer se na puno dionica štopala cijena prema gore što je po meni dobro jer bi veli krast potaknuo i veliku rasprodaju.






HM nije nimalo ljepo a šta mislite kakav ce danas BDI da bude http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=64d3e15f-2676-4485-967b-0638630be773&ref=lastadd

Dobro napreduješ u profinjenom drukanju…..recimo pošto si se izjasnio jučer da
si se iskrco……prema baronu imam poštovanje jel se drži svojeg pogleda i ne okreće
se kak vjetar puše…..
[/quote]
Ali sam se jasno izjasnijo da sam PRODO juče, pa su se neki smijuckali ,pa evo ja im kažem opet javno da se nikome NE SMIJUCKAM, a da drokam nisam,jer sam samo dodo clanak na forum,pa ako je clanak druk,nemojte otvarati te clanke,bog i uživij,svima želim od srca puno puno profita.
[/quote]

Jučer sam već oko 13 sati napiso da traje masovni iskrcaj al to ne znači da
danas postam nekakav BDI di god ga nađem……nemoj me nasmijavat da ja čitam
linkove koje postaviš pa tu se svi znamo več žmirečki …..ovo pišem tek tolko da se
ne pravimo englezi……
[/quote]
Nisam ENGLEZ, a neznam zašto se odma ljutiš,vjerovatno se nisi iskrco juce, ja jesam jer sam platijo skolu, a možda je još nisam naucijo u mojih 5 godina investiranja na TK, ovo vise ne lici na trziste ,ovo je RAJ za špekulante,nisam nikad takav bijo,ali živ se ćovjek na sve navikne.
[/quote]
prepucavanje nicemu ne vodi….svatko ima svoj nacin na koji trguje….misljenja sam da oni koji se najvise hvale kako su prodali i super zaradili,da su u najvecim gubicima…a ovo vase drukanje ili ne svatko neka si protumaci kako najbolje zna..ako nis drugo barem nemoram trazit clanke po netu ,sve se tu servira [thumbsup]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

gledam i ne vjerujem svojim očima

Baltic Dry Index (BDI) -194 1615

pa dokle če ovo padati???
može li ispod nule pa da mi njima plaćamo što im prevozimo teret?! pa ova cijena ne pokriva ni troškove broda??! vozimo s minusom! pa zašto uopće vozimo onda?!?! bolje da nam brodovi stoje u lukama i čekaju bolje dane. ovo je sramotno. ATPL više ništa neće spasiti da ne rokne ispod 1000 kn!

Moze ispod nule,tada vlasnici broda,npr atpl.placa firmama da im prevozi teret,npr bdi -1000,onda brod dnevno atpl kosta oko 10 000 $.Ide se na natjecaj,dakle,firme davaju ponude,npr ja cu dati atpl da mi prevozi teret ako mi plate dnevno 6 000 $,drugi kaze da daje za 7 000$,i tako svaka zainteresirana strana.
je..m ti burzu,gonilo ju sto vragova.

KADA NARASTEM BIT ČU BROKER

Hm, sada gledam podatke produkcije čelika u Kini i počinjem razmišljati na glas. Još nemam svježe podatke za prethodni mjesec ali na temelju kretanja BDI-a mogu pretpostaviti da se radi o priličnom month-over-month (m-o-m) smanjenju produkcije (iako se i dalje radi o y-o-y povećanju).

Kada u 11.mjesecu dođu podaci o produkciji čelika za ovaj 10. mjesec pokazat će se dodatno smanjenje proizvodnje m-o-m, a ovaj puta i značajniji pad stope rasta produkcije y-o-y. Ovaj podatak se trenutno reflektira na današnje događaje s BDI-om. Trenutni rast ponude iznosi oko 8%, dok potražnja m-o-m pada u negativan teritorij, a y-o-y daleko ispod 8% (možda na oko 2%).

Podatak koji je vrlo interesantan za razumijevanje oporavka BDI-a je predviđanje trenutka kada će se stabilizirati cijene čelika u Kini. Danas su cijene čelika u Indiji zaustavile svoj pad. Kod Kineza će vjerojatno još malo cijene pasti, a onda slijedi stabilizacija.

Teoretski, prilikom stabilizacije cijene čelika, kineske čeličane će se ponovo pripremati za nastavak produkcije. Krucijalno za BDI je u kojem će se to mjesecu dogoditi, najvjerojatniji scenarij je odmah tijekom iduća dva mjeseca (studeni i prosinac). Gledajući m-o-m produkciju ovaj će podatak djelovati prilično ohrabrujuće i definitivno će osigurati rast BDI-a jer su sada sve ostale kineske špekulacije pale u vodu (rudu i dalje naručuju nesmanjenim tempom, samo je pitanje po kojoj cijeni će to ubuduće raditi).

U slučaju (koji je ipak nešto manje vjerojatan) da kineske čeličane odgode povećanje produkcije čelika do siječnja iduće godine, BDI će se možda nastaviti klatiti do kraja ove godine na nižim razinama, ali tada bi mogao nastupiti strašan rebound iz više razloga. Prvi je taj što bi m-o-m produkcija također bila značajno povećana, a drugi i još važniji što bi y-o-y bila kud i kamo povećana (možda čak i za 12% u odnosu na prva dva mjeseca ove godine, kada se relativno manje proizvodilo). Ovaj nagli porast produkcije od potencijalniih 12% bi bio sasvim dovoljan da potjera BDI na vrhunske razine, jer će porast ponude s druge strane iznositi tek oko 8,5%. Ali ovaj scenarij je manje vjerojatan.

Koliko sam uspio danas pročitati i većina analitičara se slaže da je ovo što sada gledamo vrlo blizu dna, a porast BDI-a slijedi kroz iduća dva mjeseca. Čak štaviše, mislim da se stabilizacija očekuje upravo kroz iduća dva tjedna. Neće možda biti ekstraprofitabilno za pokoji brod iz flote ATPL ako mu ovih dana istječe ugovor, ali će mu zato biti vrlo profitabilno u idućim mjesecima.

Ukratko:
stanje rasta ponude, i potražnje u smislu proizvodnje čelika m-o-m / y-o-y u 1. i 2. mjesecu 2008:
+6,3/+6,5%, x,x/ +7,3%/+6.4% (BDI 6000-8000)
stanje rasta ponude, i potražnje u smislu proizvodnje čelika m-o-m / y-o-y u 6. mjesecu 2008:
+7,5%, x/ +9.6% (BDI 9000-11000)
stanje rasta ponude, i potražnje u smislu proizvodnje čelika m-o-m / y-o-y u 8. mjesecu 2008:
+7.7%, +6% / +6% (BDI 7000-8000)
predviđeno stanje rasta ponude, i potražnje u smislu proizvodnje čelika m-o-m / y-o-y u 10. mj.:
+7.8%, -10% / +2% (BDI 1500-2000)
predviđeno stanje rasta ponude, i potražnje u smislu proizvodnje čelika m-o-m / y-o-y:
a) 11.-12.mj. +8%, +10% / + 8% (BDI 4000-8000)?
b) 1.-2.mj.09. +8,1%, +10% / + 12% (BDI >10000)?

Znači, analitičari su uvjereniji u situaciju a) nego u situaciju b). U situaciji da se ne dogodi niti a) niti b), znači da kineske čeličane praktički 5-6 mjeseci ostaju bez ikakvog profita (vjerojatnost oko 1%)

Molim kratkoročne ulagače da slobodno preskaču ove moje tekstove jer ovdje za sebe neće naći ništa interesantno. [yawn]

stanje rasta ponude, i potražnje u smislu proizvodnje čelika m-o-m / y-o-y u 8. mjesecu 2008:
+7.7%, +6% / +6% (BDI 7000-8000)

ISPRAVAK yoy porast u 8. mjesecu je 8,3% a ne 6%.

Svejedno je da li su kratkoročni ili dugoročni ,to sa dugoročnim ulaganjem je samo priča za malu djecu za ovu dionicu. Pa upravo kod cikličkog sektora kao što je ovaj je bitan tajming i onaj tko ostane malo duže u ovoj dionici može dočekati puno niže vrijednosti od ovih.

Hanger,treba biti iskren i priznati ljudima da nitko nije očekivao ovakav pad vozarina,pad proizvodnje čelika i sl. Pored toga u vrijeme najveće godišenje dobiti firme je opća recesija,a kad se recesija smiri dolazi nam novi padajući ciklus u brodarstvu rasutih tereta,pa stoga najvjerojatnije uopće neće doći do realne valorizacije ove firme na burzi.

Ne zaboravite da je većina ugovora sklopljena po prijašnjim cijenama, pa će pad BDI imati utjecaja samo na nove ugovore.

New Report

Close