Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Zašto rastu brodari na USA?
Zato što su trostruko potcjenjeniji od Atlantske. Ima ih da im je Market cap ooko 200US$/DWT flote!
I evo da te malo razveselim.
HONG KONG (MarketWatch) — Rio Tinto PLC said Wednesday output of iron ore rose to a record in the third quarter. Production of the steel making ingredient rose 17% to a record 48 million tones, Rio Tinto said in its quarterly production report. Output of aluminum climbed 371%, uranium rose 13% and mined cooper fell 7% on year, the company said in a filing to Australian securities regulators.
Dakle u trećem kvartalu bila je rekordna proizvodnja ruda željeza i aluminija.
Na žalost, jedini putokaz koji naša burza poznaje je Dow i Nasdaq…I s tim prioritetom kako je napisano…Ovo što su brodari vani rasli to sumnjam da će odigrati ulogu…
Što je najgore tako je i s cijelom Evropom….Što Ameri naprave oni prekopiraju na svoje burze…
Jedina dobra stvar u cijeloj priči je što Dow nije puno pao.
A futuresi i prognoze temeljene na njima su se totalno izjalovile….
uskoro treba doci lova od INE….
ako se samo 20% od te love ulozi natrag…i ako predpostavimo da je ovaj dvodnevni rast napravljen od strane fondova ( a ja sam cuo da je od strane malih dionicara ) koji su potrosili u ova dva dana cca 320 mil kuna ( institucionalan i redovni ), ostaje jos vrlo visoka svota za potrositi.
U ova 2 dana je potrošena neznatna količina novca od INE, jer nemaju svi taj luksus trošiti novce s odgodom plaćanja u petak, samo fondovi i malo veći investitori! (ajde dobro, i ja)
Zato mislim da će se većina novca na tržište sliti upravo u petak i u ponedjeljak, a mali su ti koji uglavnom skidaju s aska da im ne pobjegne i oni dižu burzu!
E sad, kakve to veze ima sa trenutnim stanjem vozarina od kojih živimo… Nikakav!
Ali možda je stvarno dno, jer brodari vanka imaju vrlo indikativan rast bez obzira na njihove indekse!
@Misko
evo kakve
http://www.vecernji.hr/ne…47734CBEB1F04906269340A.2
Na netom završenoj konferenciji Zagrebačke burze, koja je održana prošlog vikenda u Novigradu, Ivica Mudrinić, jedna od rijetkih direktora koji se pojavio, našalio se sa sadašnjom cijenom dionica HT-a od oko 200 kuna i rekao da će još malo pa dividenda na dionicu biti veća od njezine vrijednosti. Takvih dionica ima još, primjerice, investitorima draga Atlantska plovidba.
Ta dionica, kažu analitičari, samo na likvidacijskoj razini vrijedi otprilike 4000 kuna, dakle kada bi se rasprodali brodovi i imovina podijelila dioničarima, a sada je njezina vrijednost na burzi 1100 kuna. Atlantska plovidba ima naravno zamki i ovisi o gospodarskom rastu i njegovu vilusu u globalnoj ekonomiji, pa se sve treba odvagnuti. Tržišna vrijednost kompanija na burzi svela se na neprepoznatljive veličine, pa se procjenjuje i skori val preuzimanja.
Sva ova priča oko BDI-a i natezanja između Valea i kineskih čeličana je možda samo "paravan". Ovaj članak sadrži dosta zanimljivih podataka:
Ono što je posebno zanimljivo je pasus pri kraju:
Due to national strategic security concerns and the requirements of the steel industry, CSCL and COSCO have both signed long-term iron ore transport contracts with large domestic steel makers, whose importance has been magnified by the increasingly possible merger of the two mammoth Australian iron miners BHP-Billiton and Rio Tinto and the attempted mid-contract iron ore price hike by Brazil’s Vale. The government is requiring that by 2010 at least 50% of China’s crude oil imports will be transported by domestic enterprises. Companies including China Shipping Development Company and China Merchants Energy Shipping Company are negotiating with Sinopec and PetroChina for long-term contracts.
Despite the BDI, iron ore and crude oil transport look to help COSCO and CSCL to swim through troubled waters.
Naime, ako kineska vlada zahtjeva da 50% uvozne nafte prevoze kineski brodovi, vrlo vjerojatno postoji slična odluka i za ostale strateške sirovine (željeznu rudu odnosno ugljen). Stoga će kineski prijevoznici imati osigurano "domaće tržište", a ostali (uključujući ATPL i TNPL) će se morati boriti za ostatak svjetskog tržišta. Ovo bi moglo dugoročno ugroziti razine BDI.
Techman, itko.
da li netko zna otprilike kako je islo Airline-u ove sezone i koliko su nosili hoteli dobiti (znam za sales).
jer nisu dovoljni da pokriju kamate a to bi bilo nesto sto bi unijelo dodatnu sigurnost za ovu firmu.
Iako su vrsni brodari mislim da bi trebali jos uloziti u neki stabilni business koji bi im vracao kamate za kredit i vise od toga…
Turizam se cini kao logican izbor, neznam, comments…
Jer ovo bi mogla biti kao ADRIS firma samo puno puno uspjesnija.
….."Što se tiče diverzifikacije poslovanja kroz turizam i aviobiznis, u Atlantskoj, a s time se slaže i analiza Erstea, kažu da u ovome kvartalu ne očekuju povećanje profita od tih djelatnosti. Unatoč činjenici da je treće tromjesečje vrhunac sezone za turizam u Dubrovniku, a i čarterski letovi koje njihova kompanija nudi najviše su traženi u ljetnoj sezoni, nekoliko činjenica koje mu nisu išle u prilog imale su utjecaj na poslovanje toga dijela tvrtke. – Ne vjerujem da će se završetakturističke sezone i rezultati hotela i aviokompanije znatnije odraziti na rezultate iz dva razloga.
Jedan je podbacivanje turističke sezone u odnosu na prošlu godinu, a drugi se odnosi na probleme aviokompanija zbog enormnog porasta cijena goriva kao i manjeg obima kretanja putnika. U takvim uvjetima bit ćemo zadovoljni ako nebrodarske aktivnosti ostvare makar i malu dobit, odnosno da ne posluju s gubitkom – kaže Jerković o izgledima za profit u trećem kvartalu.Što se tiče nastavka diverzifikacije poslovanja, Jerković kaže da im je namjera da završetkom obnove hotela Grand na Lopudu i završetkom druge faze obnove hotela Lapad te gradnjom marine u Gruškom zaljevu zaokruže ciklus ulaganja u turizam..[/i]……
LIVE
DRYS 3:39PM ET 23.85 1.37 6.09%
DSX 3:39PM ET 16.66 1.29 8.39%
EGLE 3:38PM ET 10.13 1.19 13.31%
molim nekog kompetentnog da mi ovo obrazloži
hvala
Ne volim uspoređivati naše brodare sa onima izlistanim na NYSE, no kad već pitaš uzmi u obzir da je primjerice DRYS na 20-ak% ATH, pa su iskusni investitori očito ocjenili da je malo previše podcijenjen i da niže nemože. U tom smislu mi smo odlični jer su naši brodari još na 40-ak% ATH, pa tu ima jako puno prostora za rast ili pad, ovisno sa koje strane gledaš.
malim dioničarima, kao što sam i ja bio donedavno dok nisam izašao iz atpl( narodne i špekulantske d. na kub) želim puno opreza i pameti
po meni očekuje se daljnji pad i ne zaletavajte se bez da dobro promislite
dajem čisto prijateljski savjet , bez da išta ima od toga
čuvajte se i drukova i postova velike većine na forumu, jer u biti nekažu vam ništa dugoročno u biti korisno za kupovanj i držanje ove dionice
sve su to priče za jedan-dva dana i pisanje po njihovim čisim potrebama (zavisno da li vam žele prodati ili jeftino lkupiti)
pitajte sve te stručnjake za neke prognoze za 10 , 30 dana,ili do kraja godine
dosada nitko NIKADA nije davao nikakvu prognozu
jer im to ne odgovara da i vi znate neku srednjeročnu prognozu ili zato jer neznaju
a svi su veliki stručnjaci… naravni samo za sebe
zato mali , obični ulagači— čuvajte se
sretno svima, a ne samo njima
Rio warns on China, reviews asset sale timeline
Wednesday October 15, 3:54 am ET
By James Regan
SYDNEY (Reuters) – Global miner Rio Tinto (ASX:RIO.AX – News; LSE:RIO.L – News) warned on Wednesday of slowing Chinese demand for commodities because of the global financial crisis, and signaled a possible delay in plans to sell $10 billion in assets.
http://biz.yahoo.com/rb/081015/business_us_riotinto.html?.v=2
Klasika. Obaranje blizu blokade na malom prometu, i onda skupljanje na tim razinama, te podizanje do kraja dana.