Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
http://www.cnbc.com/id/24494689
bush se obraca naciji
________________________________
Danas mi je drago da sam u ATPL…koliko god da pusim,…uprava me nije ostavila na cjedilu kao na DLKV i HDEL i JD..fuc..in..PL
US Markets Actives Gainers Losers Widely held Dow 30 Oct 10 10:42am † Change %Change Level
Dow -283.87 -3.31% 8,295.32
NASDAQ -37.92 -2.30% 1,607.20
S&P -31.11 -3.42% 878.81
DJ Wilshire 5000 -311.84 -3.39% 8,876.10
Russell 2000 -14.98 -3.00% 484.22
Philadelphia Semiconductor -4.43 -1.78% 244.00
Dow Transports -104.18 -2.84% 3,565.30
Dow Utilities -23.15 -6.72% 321.16
NYSE Composite -223.62 -3.85% 5,586.36
AMEX Composite -74.69 -5.45% 1,296.13
Morningstar Index -40.35 -1.82% 2,175.59
*10yr Note +0.4200 +0.110% 3.876%
*NYMEX Crude Oil -4.99 -5.76% 81.60
Gold +12.00 +1.35% 898.50
Open Market Closed Pre-Market *
Niste baš najbolji potez pomeni odigrali, dioničar sam Ht-a i atpl.Atpl dokupio ali sa nešto gotovine. Vidi se da Ht još donekle održava crobex od potpune katastrofe, dok ht pada "simboličnih" 5%.,atpl i ostali lupaju po 10-20%, kladim se da će politika dignut ht, ali i ne ostale dionice…ruku na srce ht nije rasao 300-500% prije ove katastrofe.
Ako je ATPL do prije tjedan dva možda odoljevala padu u odnosu na ostale dionice (s obzirom na fundament), ovaj je tjedan u potpunosti krahirala i stigla ostatak, a mnoge i prestigla. To samo znači da će se i najvjerojatnije vratiti na realne razine. Ali kada, to ne zna nitko. Možda bude vrlo skoro, možda bude kasnije, ali sigurno hoće. Možda još i padne. Jer jedino pravo dno je nula. Bože dragi, pa prije tjedan dva bila je na duplo većoj razini. Što se promijenilo u poslovanju? Ah da zaboravio sam… samo krah burze (i dobrog dijela moje imovine otišlo bye bye). Pri ovoj cijeni, samo neto dobit od ove godine je više od polovice Mcapa. Strašno.Div yield je od 15 do 20%. Ovisno o brodskom marketu uprosječenom na razini cijele godine, ali i iz TC ugovorenih od ATPL na nekoliko godina, dobit iz prijevoza roba sljedeće godine može biti ili manja ili veća. Podsjetimo da nam krajem godine startaju i barke koje još nemamo u floti zbog kašnjenja, a i ići će još starih brodova na bubanj. Moglo bi se vrlo lako dogoditi da se ulog pri današnjoj cijeni, prema P/E multiplikatoru vrati već za dvije godine. Sve iza je dakle iber, a realno za očekivati je 3 godine. Bolesno. Neznam što bih drugo rekao. SICK!! ako mislite da ovo nije dobro ulaganje, presložite si portfelj, ionako je sve krahiralo pa je sve jeftino. Ja ostajem ovdje. Neću više pisati jer nema smisla (možda tu i tamo, ali rijetko) jer ću smanjiti "ovisnost" o burzi na najmanju moguću mjeru, pa tako i čituckanje i piskaranje po forumu. Izutjecala mi burza na personal life way too much. Ionako smo svi u govnima, neko većim neko manjim. Rijetki su superiška prošli. Sportski pozdrav.
P.S večeras idem van pit. Prihvatio sam poziv i to s prijateljima koji nemaju veze s burzom i nemaju dionice. Ideš… ne sjećam se kad sam to zadnji put učinio.
Ajd živjeli [thumbsup]
Ako je ATPL do prije tjedan dva možda odoljevala padu u odnosu na ostale dionice (s obzirom na fundament), ovaj je tjedan u potpunosti krahirala i stigla ostatak, a mnoge i prestigla. To samo znači da će se i najvjerojatnije vratiti na realne razine. Ali kada, to ne zna nitko. Možda bude vrlo skoro, možda bude kasnije, ali sigurno hoće. Možda još i padne. Jer jedino pravo dno je nula. Bože dragi, pa prije tjedan dva bila je na duplo većoj razini. Što se promijenilo u poslovanju? Ah da zaboravio sam… samo krah burze (i dobrog dijela moje imovine otišlo bye bye). Pri ovoj cijeni, samo neto dobit od ove godine je više od polovice Mcapa. Strašno.Div yield je od 15 do 20%. Ovisno o brodskom marketu uprosječenom na razini cijele godine, ali i iz TC ugovorenih od ATPL na nekoliko godina, dobit iz prijevoza roba sljedeće godine može biti ili manja ili veća. Podsjetimo da nam krajem godine startaju i barke koje još nemamo u floti zbog kašnjenja, a i ići će još starih brodova na bubanj. Moglo bi se vrlo lako dogoditi da se ulog pri današnjoj cijeni, prema P/E multiplikatoru vrati već za dvije godine. Sve iza je dakle iber, a realno za očekivati je 3 godine. Bolesno. Neznam što bih drugo rekao. SICK!! ako mislite da ovo nije dobro ulaganje, presložite si portfelj, ionako je sve krahiralo pa je sve jeftino. Ja ostajem ovdje. Neću više pisati jer nema smisla (možda tu i tamo, ali rijetko) jer ću smanjiti "ovisnost" o burzi na najmanju moguću mjeru, pa tako i čituckanje i piskaranje po forumu. Izutjecala mi burza na personal life way too much. Ionako smo svi u govnima, neko većim neko manjim. Rijetki su superiška prošli. Sportski pozdrav.
P.S večeras idem van pit. Prihvatio sam poziv i to s prijateljima koji nemaju veze s burzom i nemaju dionice. Ideš… ne sjećam se kad sam to zadnji put učinio.
Ajd živjeli [thumbsup]
Po tvom prošlom postu mogu zaključiti da si manje optimističan nego prošli tjedan kad si
gotovo u svakom postu govorio da smo na kraju ili da smo dno možda već dotaknuli.
Uspoređivati danas nekakve fundamente mislim da nije potrebno jer oni danas nikome nisu bitni.
Bitno je jedino da se dođe u cash poziciju i da se vidi što dalje. Ja neznam koliko ti imaš
ATPL i baš me i neinteresira ali očito da si duboko unutra . Tvoja je pogreška što si se kroz ovaj forum uvjeravao i sebe i druge da dolje ne možemo a prvi ti nisi postupao u skladu sa pravilom
pravog investitora da se povučeš u cash…zapravo možda i jesi u cashu ali nisi htio odati
tu istinu da nebi bilo da si napustio brod koji tone… [thumbsup]
Dry Bulk
Brokers predict more ‘zero dollars’ fixtures
Sandra Tsui, Hong Kong – Friday 10 October 2008
SHIP brokers in the Far East have confirmed that the “zero-dollar-per-day” deal fixed for the 61,393 dwt, 1981-built Dong Sheng Ocean is real and expect to see more charters with similar terms should the market condition remain unchanged.
Brownstone was the charterer who has taken the vessel for a trip from the Middle East Gulf, via the west coast of India with iron ore, to China by paying only the bunkers and port costs, said a broker from the Shanghai branch of a London-headquartered brokerage house who preferred not to be named.
“The shipowner intended to have to ship back to the Far East and it is more economical to have someone pay for the trip,” said the broker.
He described the owner’s decision to accept such a deal as “rational and normal under the current market condition”.
A Hong Kong-based shipbroker estimated the bunker cost for running the Dong Sheng Ocean at more than $16,000 a day.
“The ship is small, old and more oil-consuming than the newer vessels. It is not likely for the ship to be taken for a paid job anyway.
“I do expect to see similar deals in the bulk market if the poor market condition continues,” he said.
He added that shipowners would easily accept such deal under two circumstances: the first one is that the shipwoner intend to ballast the ship to the destination of the charterer; and the second one is that the destination of the charterers is a good location where the vessel would easily be re-chartered for the next trip.
Meanwhile, China Shipping Development, the bulk shipping arm of China Shipping Group, and Hebei Ocean Shipping both said they are not the owner of Dong Sheng Ocean.
Po tvom prošlom postu mogu zaključiti da si manje optimističan nego prošli tjedan kad si
gotovo u svakom postu govorio da smo na kraju ili da smo dno možda već dotaknuli.
Uspoređivati danas nekakve fundamente mislim da nije potrebno jer oni danas nikome nisu bitni.
Bitno je jedino da se dođe u cash poziciju i da se vidi što dalje. Ja neznam koliko ti imaš
ATPL i baš me i neinteresira ali očito da si duboko unutra . Tvoja je pogreška što si se kroz ovaj forum uvjeravao i sebe i druge da dolje ne možemo a prvi ti nisi postupao u skladu sa pravilom
pravog investitora da se povučeš u cash…zapravo možda i jesi u cashu ali nisi htio odati
tu istinu da nebi bilo da si napustio brod koji tone… [thumbsup]
hm… pa ne sjećam se da sam baš određivao nekakva dna. Ovakav brzi i nagli krah makon mukotrpnog jednogodišnjeg beara nisam predvidio, a stvar još možda nije gotova. Ispušio sam dosta love, ako ti je to neka utjeha. Al zaradit ću ih opet. Nije bad. Ako ti je zvučalo kao neko nadrukavanje, žao mi je… ja sam očito glupi optimist. Bit ću bolji prije sljedećeg kraha. Ja se kroz sljedećih nekoliko godina mislim ozbiljno i postupno i polako naoružavati dionicama, a prodati ih ili prodavati za nekih 10-ak 15-ak godina. Dio ću ostaviti i za nekakav trade i igru, ali tek kad nešto akumuliram. Eto, pozdrav. I dalje mislim da će se ATPL vratiti na preko 2K (minimum).
…Bože dragi, pa prije tjedan dva bila je na duplo većoj razini. Što se promijenilo u poslovanju? Ah da zaboravio sam… samo krah burze (i dobrog dijela moje imovine otišlo bye bye). Pri ovoj cijeni, samo neto dobit od ove godine je više od polovice Mcapa. Strašno.Div yield je od 15 do 20%. Ovisno o brodskom marketu uprosječenom na razini cijele godine, ali i iz TC ugovorenih od ATPL na nekoliko godina, dobit iz prijevoza roba sljedeće godine može biti ili manja ili veća. …
Što se promijenilo u poslovanju? Hm.. evo da ja ne pišem s obzirom na atmosferu može radije ovako:
http://seekingalpha.com/article/99039-never-enough-lessons-on-forward-p-e
Izdvajam slijedeći pasus:
"..dry bulk spot rates are extremely volatile and forecasting where they will go is subject to massive room for estimation error, even for industry veterans. Thus forward P/E can be very deceptive and is a silly way to look at the companies. Last year Clarksons research surveyed a large collection of readers to forecast where rates would go in 2007 and EVERYONE was wrong by a large margin. (they spiked massively) They can also spike massively downward in the same fashion… If forward earnings ends up being 80% lower, which historically isn’t a crazy notion at all if you look at a rate chart, your P/E will be 5x what you thought it was. Thus using forward P/E is pretty silly given its forecast error range is so wide as to be near meaningless."
Da ne bi bilo sve crno, drago mi je čuti da G. Economou još uvijek smatra da je ovo privremeni zastoj u aktivnosti, a ipak je on dokazao da ima nos za te stvari.. nadajmo se da je opet u pravu.
Za one koj neznaju danas amerikanci razmatraju zatvaranje burze na neko vrijeme dokle se cijela sitacija ne smiri ….preko vikenda će se i ova mogućnost raspraviti…!
….večer
-Evo i mene ….. dobre volje …..
-Arnold , oprezno sa alkoholom …… , nemoj mješati ……. [smiley]
-Pridružio bih se , ali ne smijem ništa piti …. , samo bih se tukao , a i sve su mi
žene lijepe onda ………
….čovjek se samo u nevolju uvali ….. , tako sam i ovu svoju upoznao …. , ali to
je jedna druga priča , prema njoj je minus na burzi tako …simpatičan …… [smiley]
-Evo moj DLKV , koji je na 600 izgledao kao neponovljiva prilika ….. , malo je
pojeftinio … , ali nemam srećom puno ….onako rekreativno..
-Ah ….što kazati ……bit će gore ….. [smiley]
..Dr M Wagner
Evo malo pratim 1y t/c vozarine, pa mogu reći da ne djeluju uopće loše u odnosu na BDI.
Ako ćemo pravo, 1y t/c vozarine za panamaxe i supramaxe su na razini onih sa samog početka 2007.g. (oko 25-30.000 tisuća $/dan)
A da cijela flota upravo sada mora ugovarati nove jednogodišnje vozarine opet bi imali za 20-40% bolji ukupan prinos od onog na temelju ranije ugovorenih zaključno do kraja 1Q2007. Ovdje nisam ni računao novogradnje.
Zašto kompariram 1Q2007 sa sadašnjosti…
…jer je cijena dionice tada bila na sličnim razinama kao sada….naravno sada je na popustu, a tada je bila možemo reći realna (jer se od početka 2005. do početka 2007. nije mnogo mijenjala).