Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Roba koju prevoze.
To je posljedica a sta je uzrok?
[/quote]
Enormna potraznja za ugljenom i celikom Kine (pa su veci brodovi bili rezervirani za ugljen i rudu)?
[/quote]
Necu te vise klistirat. Razlika je da supra i handy imaju dizalice i nisu vezani iskljucivo za rasuto te mogu operirati u mnogim divljim lukama gdje nema shore facility-ja. Rezultat je puno vise mogucnosti za zaposlenje. Negativna stvar je da se dizalice kvare (Ist izvrstan primjer) i da su nesto starji brodovi cesce offhire radi toga. Ponekad kad nije moguce unajmiti mob crane a imas skladista koja sluzi samo jedna dizalica (1 i 5) to izaziva golemu glavobolju.
…a možda i o 2 mld kuna braniteljskog fonda ….
Mislim da taj novac neće na burzu. A ATPL nam polako ali sigurno ide prema 1900…
aaaaaa… koji sam tupko, trebao sam samo pogledat barke. [smiley]
aaaaaa… koji sam tupko, trebao sam samo pogledat barke. [smiley]
Neka te tjesi da sigurno nisi jedini koji to nezna. Dodao bi da vjerovatno velika vecina dionicara ATPL nije vidila bulker ni na slici. A sta bi ih i gledali? Svi buljimo u ekrane i crveno-zelene brojcice.
Ma ajmo to ispraviti… napomena, ovaj panamax (Pasha) nije u prirodnoj situaciji [smiley]
Čudno je sada gledati bid kada nema bjesomučnog udaranja ko Maxa po diviziji. A i uočava se opreznost, sve mic po mic polako gore da ne bi PBZ opet udrio. [lol] [smiley]
evo na ovom linku se možete upoznati sa osnovnim podjelama brodova
http://www.pbase.com/pgilston/ships
Uživajte svi oni koji imaju dionice brodarskih kompanija
…a evo kako to rade pravi igrači u ovim vremenima, uložio ukupno 8 mld, nije loše, vjerojatno očekuje 16 u skorije vrijeme
sorry, fali link:
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=cad81b25-5537-48b1-afde-93befc69a58d&ref=lastadd