Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Usudio bih se reći da su ipak dobro ugovarali novogradnje za 2009-2012 (osim za capesize prema kojem sam posve neutralan, jer može puno zaraditi jednako kao što može puno i ne-zaraditi). Imat će dovoljno stabilan market za kvalitetnu eksploataciju, te poleđinu starije flote brodova koji su pristojno iskorišteni, a mogu u svakom trenutku donijeti velik povrat novca prodajom. Cijena čelika ne bi trebala doživljavati drastične promjene, a vjerojatnije mi je da će kroz koju godinu uslijed ekonomske stabilizacije ponovo značajnije rasti.
Operativna zarada iz godine u godinu neće nositi ekstra prinose tipa 30-50% godišnje, jer niti će se tolikim tempom obnavlja flota niti će se tolikim tempom i obimom povećavati vozarine. Ali mislim da će stabilan rast operativne dobiti postojati i da će biti sasvim pristojan (uz prethodno navedeno) za dobro ulaganje.
@ Techman – dio flote ATPL je na spotu čini mi se.
Stari u pravu si ali opet je rjec o voyage charteru (charter na jedno putovanje) gdje unajmitelj placa gorivo. Za repositioning dobivaju ballast bonus tako da je gorivo pokriveno. Samo linijski brodari placaju svoje gorivo. Kod nas mislim da je samo Losinjska dijelom linijski brodar.
pozdrav svim Atlantašima ma gdje bili! [thumbsup]
ipak sam plovio sa vama punih godinu dana olujnim morima [smiley]
[bye]
pozdrav svim Atlantašima ma gdje bili! [thumbsup]
ipak sam plovio sa vama punih godinu dana olujnim morima [smiley]
[bye]
Febo druk od sinoc imao efekta. Danas smo up.
Hvala techman, koliki misliš da je breakeven za recimo Imperial ili Libertas za voyage charter ?
kako Atlanska ima Filipa u floti i ako su oni na tim brodovima mislim da je cca 6000 USD/day. Ako su posada lokalni domorodci moglo bi bit cca 6500 plus kreditne obveze broda.
Moje misljenje je da je ovaj pad BDI uzrokovan taktiziranjem Kineza, nezasitniscu rudara i stanjem u Americi. Kinezi su prije igara imali zalihu za dva mjeseca a sa smanjenjemm proizvodnje tjekom olimpijada mozda su dosli i do 3. Rudari iskacu iz ugovora i traze vise novca za rudu jer je pojeftinio prevoz. Ameri iako sudjeluju u transportu bulka sa samo 3 % bitan su faktor za gotove proizvode. Stoga ja vidim taljiganje BDI-ja na ovim nivoima do kraja godine. Vrijeme ce pokazati da li sam bio u pravu.
Tech,
gledam commodities i rude su uglavnom u padu pa mi se bas ne slaze ova prica….
BDIgedon je došao. Džaba vam sad računat. Te ciklične industrije se ionako kupuju na velikom P/E, prodaju na malom P/E. Nemožeš fulat sa tim pravilom.
Malo off topic:
Vrijedi li se zamisliti nad ovom analizom?:
http://www.marketwatch.com/news/story/story.aspx?guid={238B284B-840A-4C79-AC96-B99610270DA5}&siteid=rss
Tech,
gledam commodities i rude su uglavnom u padu pa mi se bas ne slaze ova prica….
Ja to gledam kroz stanje u Americi. Jurcic je rekao sinoc da usporenje Amerike od 10% iznosi 120 biliona USD. Moguce da zbog neizvjesnosti u Amera narudzbe stagniraju sta dovodi do pada cijene. Vezano za pad cijena pogledaj i ovo:
Last week, an association representing the largest Chinese iron ore suppliers formalized a boycott against a major Brazilian supplier, as that company announced plans to hike prices to Asian customers by about 11 percent.
To je iskakanje iz godisnjeg ugovora a razlog je pojeftinjenje transporta.
Hvala techman, koliki misliš da je breakeven za recimo Imperial ili Libertas za voyage charter ?
kako Atlanska ima Filipa u floti i ako su oni na tim brodovima mislim da je cca 6000 USD/day. Ako su posada lokalni domorodci moglo bi bit cca 6500 plus kreditne obveze broda.
[/quote]
ja opet prodao i pogodio,cim je Techman poceo pisat ja van,hvala ti Techmane.
Malo off topic:
Vrijedi li se zamisliti nad ovom analizom?:
http://www.marketwatch.com/news/story/story.aspx?guid={238B284B-840A-4C79-AC96-B99610270DA5}&siteid=rss
Sorry, ovo je ispravan link: