ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 13:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,36
15.420
364
42,30
44,50
-0,47%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


DRYS za sada ljepo napreduje samo neka tako nastavi
11:34 up 380 (11,46%) [thumbsup]

to je jedan brodar, a neznamo kolko se on u strukturi brodova, u omjeru TC ugovora i spot ugovora itd poklapa sa atpl!
tako da ovo nije nikakav siguran znak da će tako odraditi i atpl !

futuresi vozarina padaju zadnjih dana, i 10-ka dana gadno, samo jučer za q408 – 7,9% -300 za period od samo 7 dana -33% , a za OKT 08 jučer- 5,45, a za period od 7 dana -35%!

vidjeti na:
http://www.imarex.com/home/bdi_futures_closing_prices

znači po futuresima vozarine se ne očekuju da če rasti u listopadu i 4.kvartalu

BDI se vratio na razinu od prije 2 godine ( 2006!), nikada niži od 2006!!

http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/stock_chart.html?ticker=BDI&date_r=2yr&c=1&s=BDI
http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/historical_data.html
http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/stock_chart.html?ticker=BDI

zatim, događa se veliki i masovni izlazak fondova iz atpl-a?!!
to sigurno nije dobar znak i pokazatelj šta bi se moglo dogoditi u budućnosti, barem do kraja godine!

zadnjih 10-15 dana samo sa top 10 u sda , PBZ i HPB invest izašli iz atpl sa preko 11 000 dionica
duser je na stranici 1738 dao i za jučer :

8. LONZA VLAHO 48.116 3,45 Osnovni račun
9. PBZ D.D. 36.533 2,62 Skrb. račun -700
10. HPB D.D. 34.239 2,45 Skrb. račun -94
Ukupno: 49,40

danas će vjeroj. biti rast atpl, ako ništa onda prvenstveno radi KAPITALIZACIJE DOBITI trejdera koji su jupili jučer i po 1705, pa će trejdati danas , isto kao i jučer po višim cijenama

u biti ti day-week traderi dosta i koče rast cijene, čim prodaju po višoj opet vrše pritisak na padanje cijene, da opet uđu jeftinije i tako u krug više puta- o tome su mnogi iskusniji znalci ranije pisali

jučer su se neki raspisali kako je sve super, a neznam baš, mnoge stvari ne pokazuju tako
vjerujem da će kapitalizirati dobit, a onda se ušutiti do slijedećeg pada, pa opet će krenuti priča ide up.up,up samo da se proda

razmišljam samo za budućnost i recimo idućih 10-15 dana šta će biti?
da li i dalje pad ispod 1700 kn prema 1500kn, neki govore da može to još puno niže ili će porasti barem preko 2000kn?

jer ako će i dalje padati bolje je prodati i smanjiti gubitk ( pa eventualno opet ući poslije kad dođe valjda do dna) , već sam dosta izgubio slušajući mnoge kako nas poslije odličnog FI za H1 čeka rast i povratak na barem 3000kn

A moj Hrki, odakle ovoliko volje i truda sad kad si prodao?
Kad je sve tako crno, onda zaboravi ovu dionicu!
BTW, stavi još i nove ugovore i onda je to sve! Ili ima još?

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!


danas će vjeroj. biti rast atpl, ako ništa onda prvenstveno radi KAPITALIZACIJE DOBITI trejdera koji su jupili jučer i po 1705, pa će trejdati danas , isto kao i jučer po višim cijenama

u biti ti day-week traderi dosta i koče rast cijene, čim prodaju po višoj opet vrše pritisak na padanje cijene, da opet uđu jeftinije i tako u krug više puta- o tome su mnogi iskusniji znalci ranije pisali

Kolega ovdje ste malo kontradiktorni jer bi zbog kapitalizacije dobiti cijena trebla pasti a ne rasti.

Sjetite se procjene NAV-a HAAB-e od cca. 3800 kn i targeta ERSTE-a od cca. 2800 kn i na to dodajte jučerašnji rast amera i moguće današnje usvajanje modificiranog plana 700 pa je jasno da danas letimo visoko

Hogar vozi Volvo

razmišljam samo za budućnost i recimo idućih 10-15 dana šta će biti?
quote

Zanimljivo …ja razmišljam što će biti kroz dvije godine. [sad]



danas će vjeroj. biti rast atpl, ako ništa onda prvenstveno radi KAPITALIZACIJE DOBITI trejdera koji su jupili jučer i po 1705, pa će trejdati danas , isto kao i jučer po višim cijenama

u biti ti day-week traderi dosta i koče rast cijene, čim prodaju po višoj opet vrše pritisak na padanje cijene, da opet uđu jeftinije i tako u krug više puta- o tome su mnogi iskusniji znalci ranije pisali

Kolega ovdje ste malo kontradiktorni jer bi zbog kapitalizacije dobiti cijena trebla pasti a ne rasti.

Sjetite se procjene NAV-a HAAB-e od cca. 3800 kn i targeta ERSTE-a od cca. 2800 kn i na to dodajte jučerašnji rast amera i moguće današnje usvajanje modificiranog plana 700 pa je jasno da danas letimo visoko

[/quote]

nisam kontard.
oni koji su day-trejderi i koji su jučer kupili, a ne očekuju neki kontinuirani i veći rast, odmah prodaju čim poraste cijena i za samo onoliko koliko im u daytradeu čini zadovoljavajuću dobit , oni prodaju čim imaju tu dobit

jučer je rasla , ali nisu svi kapitalizirali
tako da vjeroj, i danas slijedi kapitalizacija ako poraste

ali to su sve igre za kraći period
vidjeti ćeš da poslije jačih padova odmah sutra slijede priče o oporavku i rastu
i veliki igrači često na otvaranju odmah povise početne cijene i daju odmah podlogu za kapitalizaciju

hoće li netko dati prognoze za listopad, za kraj 4q2008 ITD??
futuresi vozarina se također daju za unaprijed i godinu dana

to je bitno za one koji nisu day traderi, jer danas suta malo gore , pa opet dolje, pa opet malo dolje itd ništa ne znači onima koji ne trejadaju svaki dan!

dajte ljudi , recite neke prognoze za listopad, i zadnji kvartal
zašto futuresi vozarina , BDI i dalje drastično padaju???!
zašto veliki fondovi se iskrcavaju?
zašto se ne ukrcavaju ako je sve bajno i ako će cijena ubrzo kontinuitrano rasti

prije bi se dalo zaključiti da će padati , ako fondaši izlaze, zar ne??


razmišljam samo za budućnost i recimo idućih 10-15 dana šta će biti?
quote

Zanimljivo …ja razmišljam što će biti kroz dvije godine. [sad]

rekao sam i za budućnost ( znači i do kraja i za iduću godinu)
Podredno iza toga sam rekao i za recimo 10-15 dana:

za taj period sam pitao jer me plaše najrelevantnije činjenice vezane za brodare, pad vozarina, pa d bdija, i pad crobexa za koji su mnogi isto rekli da smo u velikoj korelaciji

ako bi idućih 10-15 dana atpl i dalje padala prema 1500kn – minim. 1700kn, razmišljam da neslušam priče kako će( kad završe OI, kad bude H1 fi super , kad poraste crobex itd ) atpl ubrzo na 3000kn (što slušam već mjesecima i sada vidim da sam naivno vjerovao i trebao davno prodati ) već da prodam možda već sada, dok još nije dodatno pala
a, kada dođe do dna , opet se može ući ako se očekuje brzi i značajniji oporavak

jer slušajući o bajnoj budućnosti cijene atpl-a ( preko 3000kn) već sam dovoljno spušio, i ne puši mi se još više
[sealed]

@hrki:
….dajte ljudi , recite neke prognoze za listopad, i zadnji kvartal
zašto futuresi vozarina , BDI i dalje drastično padaju???!….

Znam da se nije lako oduprijeti panici , baš kao ni euforiji kad sve krene "dobro."
Kad već spominješ futurese , koji su vrlo plaha živina , jesi li zamijetio da su oni i do kraja ’08. i za ’09. još uvijek 10-ak % viši od današnjih vrijednosti.Vidjet’ ćeš ih dva dana nakon što trend preokrene , što će se dogoditi, jer bez obzira na svu paniku , BDI neće doći na nulu.
A ako i dođe , tamo ga čekam s ostatkom casha !


dajte ljudi , recite neke prognoze za listopad, i zadnji kvartal
zašto futuresi vozarina , BDI i dalje drastično padaju???!

BDI je najviše pogođen financijskom krizom odnosno trenutno je u funkciji pokazatelja ekonomske aktivnosti u Kini i u svijetu. Uvoz rasutog tereta u Kinu trenutno nije presudni faktor, utjecajan je, ali ne presudan. Drugim riječima da se ova kriza nije u ovoj mjeri intenzivirala i globalizirala, a Kina ostala na današnjem tempu uvoza ugljena i rudače, BDI bi pao duplo manje nego što je.

Tako i brodarske dionice. Ne bi toliko gubile na cijeni koliko sada gube. Samo od kvalitetnijeg oporavka burzovnih indeksa cijena bi se dionice oporavila bar 20-30%, neovisno o trenutnom omjeru ponude/potražnje u sektoru. Drugim riječima, da financijska kriza nije eskalirala, prema kretanju (očito najpopularnijeg) BDI-a cijena ATPL ne bi padala ispod 2200-2300kn.
Ali to je već šta-bi-bilo-kad-bi-bilo priča…

A FFA futurese zaboravi, oni u sebi nemaju valjani element prognoze, kao što nitko ne može pretpostaviti koliko brzo i kada će se financijska situacija i burze u svijetu oporaviti. Danas ti pokazuju jedno, a za mjesec dana sasvim drugo…

Kinezi su smanjili uvoz za manje od 10% kroz mjesec dana, a BDI je pao 50%. Ako bi sad kroz iduće mjesece ili početkom iduće godine povećali uvoz za 25% jer to znači da BDI ide odmah u nebo?

Nisu realni omjeri ako se uspoređuju kineski uvozi tijekom svih ovogodišnjih mjeseci i ovogodišnja kretanja BDI-a. Jednostavno nema logične računice dok god se ne uvede faktor i utjecaj ove financijske krize.

recesija u svijetu, manje se radi, troši, gradi, vozi itd..

Cookie Monster

Draga braćo kinezi, sretan vam Dan državnosti i sutrašnji povratak na posao!

Hogar vozi Volvo

Morat će netko popustiti.

Kinezi još imaju dobre zalihe, i ne žele prihvatiti povišenje cijene od Brazilaca. pogotovo jer je cijena čelika pala.

Brazilci žele povisiti cijene, pa su smanjili isporuke, jer kinezi plaćaju jeftinije rudu nego ostali.
Sad Brazilci kažu da su pale cijene prijevoza, pa nema razloga da Kinezi plaćaju rudu jeftinije.

I trenutno se gledaju, ali bojim se da će Kina morati popustiti. Važno je kolika je potražnja Kine.

New Report

Close