Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
…
Jedna od planiranih investicija je 2 milijarde dolara koje će se potrošiti na proširenje kapaciteta luka koje služe za utovar.
Znate šta to znači za brodare?
…
Bolje za brodare da ne prosiruju luke. Pa da pola flote pluta ko skladiste na moru. Da vidis onda BDI-a. [smiley1]
U trecem kvartalu ni jedan zakljucak sigurno nije bio manji od onih u prva dva, navodno avioni luduju a i hotel je ljeti sigurno bio pun. Plus dosao novi brod sta su novi prihodi i kako moze 3Q biti manji???
S obzirom na novonastale turbulencije na cjelokupnom tržištu, trenutačno ne želim ulaziti u mnogobrojne rasprave oko cijene ATPL-a tj. oko toga što je skupo, a što jeftino. Na tržištu se više ne zna tko pije, a tko plaća.
Samo ću reći da se slažem s gore citiranim kolegom Techmanom i da sva logika nalaže zaključak da će 3Q biti odličan, a čak i kad ne bi bio toliko vrhunski kao što većina očekuje, bilo bi to zbog velikih ulaganja u brodove, hotele, zrakoplove itd.
Inače, zaintrigiralo me to što kolega Sol “odgovorno tvrdi” da će 3. kvartal ATPL-a biti takav i takav…znači li to da je kolega Sol u posjedu nekih podataka i informacija ili je to bilo samo izrečeno u žaru rasprave kao retoričko sredstvo?
ententinis: ” … Jedna od planiranih investicija je 2 milijarde dolara koje će se potrošiti na proširenje kapaciteta luka koje služe za utovar. Znate šta to znači za brodare? … ” Bolje za brodare da ne prosiruju luke. Pa da pola flote pluta ko skladiste na moru. Da vidis onda BDI-a. [smiley1]
tocno!!
prave pare ce se uzeti tek kad brodovi budu skladista..
al dobro je i dok luke usporavaju..ako bi kakav strajk luckih radnika mogao, da se BDI vine u stratosferu[smiley1]
…
Samo ću reći da se slažem s gore citiranim kolegom Techmanom i da sva logika nalaže zaključak da će 3Q biti odličan, a čak i kad ne bi bio toliko vrhunski kao što većina očekuje, bilo bi to zbog velikih ulaganja u brodove, hotele, zrakoplove itd.
…
Vodite samo racuna kolega da nabava broda i slicne stvari nisu trosak… Znaci ne smanjuje dobit.
Vodite samo racuna kolega da nabava broda i slicne stvari nisu trosak… Znaci ne smanjuje dobit.
Hvala kolega na dobronamjernom naputku. Znam.
Nabava broda, glavnica uzetog kredita itd. su bilančno-imovinske stavke, ali zato svi ostali troškovi koju iziskuje neka (velika) imovina i kamate na uzete kredite te razni drugi načini financiranja stavke su računa dobiti i gubitka. Kako bilo, sagledavajući trenutačno stanje, te troškovne stavke koje ulaze u RčDG trebale bi rasti značajno sporije od prihoda koji IMHO mogu biti samo veći od onih iz prethodnih kvartala tj. prethodnih godina.
Recite, kolega Deimos, znamo da nikome nije u interesu iskazivanje (pre)velike dobiti jer povećanje dobiti može značiti i veliki porez. Ima li načina i ako ga ima, na koji način vodstvo ATPL može svjesno “prigušiti” dobit kako bi platilo što manje poreza?
Ima li načina i ako ga ima, na koji način vodstvo ATPL može svjesno “prigušiti” dobit kako bi platilo što manje poreza?
Naravno da ima, kolega.
Zato i posluju preko offshore kompanija.
Možete li malo pojasniti kako to s offshore kompanijama funkcionira?
Očito jako dobro jer, ako pogledate usporedbu dobiti prije operezivanja i konsolidirane neto dobiti, onda se naočigled vidi kako se plaća malo poreza. Dakle, ako se ne varam, offshore kompanije odrade posao za koji bi inače u Hrvatskoj platili porez, a onda se sva dobit pribroji matičnom koncernu u Hrvatskoj ili…?
ententinis: ” … Jedna od planiranih investicija je 2 milijarde dolara koje će se potrošiti na proširenje kapaciteta luka koje služe za utovar. Znate šta to znači za brodare? … ” Bolje za brodare da ne prosiruju luke. Pa da pola flote pluta ko skladiste na moru. Da vidis onda BDI-a. [smiley1]
Proširiti tako kapacitete luka neće biti moguće u kratkom periodu, dakle od 3-5 godina….[smiley2]
Možete li malo pojasniti kako to s offshore kompanijama funkcionira? Očito jako dobro jer, ako pogledate usporedbu dobiti prije operezivanja i konsolidirane neto dobiti, onda se naočigled vidi kako se plaća malo poreza. Dakle, ako se ne varam, offshore kompanije odrade posao za koji bi inače u Hrvatskoj platili porez, a onda se sva dobit pribroji matičnom koncernu u Hrvatskoj ili…?
Pa ne mogu vjerovati da niko od vas ne zna da prema novom pomorskom zakoniku brodarska društva ne plaćaju porez na djelatnost ostvarenu u međunarodnom prometu…..tstststs
evo našao sam Članak 429.
(1) Trgovačka društva koja su registrirana i obavljaju brodarsku djelatnost ne plaćaju porez na dobit koju ostvare od iskorištavanja brodova u međunarodnoj plovidbi, sukladno Zakonu o porezu na dobit.
(2) Trgovačka društva iz stavka 1. ovoga članka ne plaćaju porez na dobit koju ostvare od prodaje brodova, od prodaje dionica ili udjela u trgovačkim brodarskim društvima koja posluju u međunarodnoj plovidbi, kao niti na dobit od dividende od dionica koje imaju u trgovačkim brodarskim društvima koja posluju u međunarodnoj plovidbi.
(3) Ako društva iz stavka 1. ovoga članka upravljaju navedenim udjelima iz jedinstvenog sjedišta poslovne uprave pod jedinstvenim imenom i vodstvom, dužno je voditi poslovne knjige i sastavljati financijske izvještaje za cjelovito poslovanje u tuzemstvu i inozemstvu.
I članak 29. ovogodišnjih izmjena navedenog zakona:
U članku 429. stavku 1. iza riječi: »međunarodnoj plovidbi« zarez se zamjenjuje točkom, a riječi: »sukladno Zakonu o porezu na dobit« brišu se.
deimos: ” ententinis: ” … Jedna od planiranih investicija je 2 milijarde dolara koje će se potrošiti na proširenje kapaciteta luka koje služe za utovar. Znate šta to znači za brodare? … ” Bolje za brodare da ne prosiruju luke. Pa da pola flote pluta ko skladiste na moru. Da vidis onda BDI-a. [smiley1] ” Proširiti tako kapacitete luka neće biti moguće u kratkom periodu, dakle od 3-5 godina….[smiley2]
Kolega, proširenje kapaciteta luka o kojima se govori se odnosi samo na luke u Brazilu.
Kapaciteti se ne proširuju zato da se smanje gužve, nego zato da bi se još puno veći volumeni rude
mogli nesmetano transportirati.
I to tek od 2012. godine.