ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 05:26
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Jedna od planiranih investicija je 2 milijarde dolara koje će se potrošiti na proširenje kapaciteta luka koje služe za utovar.
Znate šta to znači za brodare?

Bolje za brodare da ne prosiruju luke. Pa da pola flote pluta ko skladiste na moru. Da vidis onda BDI-a. [smiley1]

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."


U trecem kvartalu ni jedan zakljucak sigurno nije bio manji od onih u prva dva, navodno avioni luduju a i hotel je ljeti sigurno bio pun. Plus dosao novi brod sta su novi prihodi i kako moze 3Q biti manji???

S obzirom na novonastale turbulencije na cjelokupnom tržištu, trenutačno ne želim ulaziti u mnogobrojne rasprave oko cijene ATPL-a tj. oko toga što je skupo, a što jeftino. Na tržištu se više ne zna tko pije, a tko plaća.

Samo ću reći da se slažem s gore citiranim kolegom Techmanom i da sva logika nalaže zaključak da će 3Q biti odličan, a čak i kad ne bi bio toliko vrhunski kao što većina očekuje, bilo bi to zbog velikih ulaganja u brodove, hotele, zrakoplove itd.

Inače, zaintrigiralo me to što kolega Sol “odgovorno tvrdi” da će 3. kvartal ATPL-a biti takav i takav…znači li to da je kolega Sol u posjedu nekih podataka i informacija ili je to bilo samo izrečeno u žaru rasprave kao retoričko sredstvo?


ententinis: ” … Jedna od planiranih investicija je 2 milijarde dolara koje će se potrošiti na proširenje kapaciteta luka koje služe za utovar. Znate šta to znači za brodare? … ” Bolje za brodare da ne prosiruju luke. Pa da pola flote pluta ko skladiste na moru. Da vidis onda BDI-a. [smiley1]

tocno!!

prave pare ce se uzeti tek kad brodovi budu skladista..
al dobro je i dok luke usporavaju..ako bi kakav strajk luckih radnika mogao, da se BDI vine u stratosferu[smiley1]

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM



Samo ću reći da se slažem s gore citiranim kolegom Techmanom i da sva logika nalaže zaključak da će 3Q biti odličan, a čak i kad ne bi bio toliko vrhunski kao što većina očekuje, bilo bi to zbog velikih ulaganja u brodove, hotele, zrakoplove itd.

Vodite samo racuna kolega da nabava broda i slicne stvari nisu trosak… Znaci ne smanjuje dobit.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."


Vodite samo racuna kolega da nabava broda i slicne stvari nisu trosak… Znaci ne smanjuje dobit.

Hvala kolega na dobronamjernom naputku. Znam.

Nabava broda, glavnica uzetog kredita itd. su bilančno-imovinske stavke, ali zato svi ostali troškovi koju iziskuje neka (velika) imovina i kamate na uzete kredite te razni drugi načini financiranja stavke su računa dobiti i gubitka. Kako bilo, sagledavajući trenutačno stanje, te troškovne stavke koje ulaze u RčDG trebale bi rasti značajno sporije od prihoda koji IMHO mogu biti samo veći od onih iz prethodnih kvartala tj. prethodnih godina.

Recite, kolega Deimos, znamo da nikome nije u interesu iskazivanje (pre)velike dobiti jer povećanje dobiti može značiti i veliki porez. Ima li načina i ako ga ima, na koji način vodstvo ATPL može svjesno “prigušiti” dobit kako bi platilo što manje poreza?


Ima li načina i ako ga ima, na koji način vodstvo ATPL može svjesno “prigušiti” dobit kako bi platilo što manje poreza?

Naravno da ima, kolega.
Zato i posluju preko offshore kompanija.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Možete li malo pojasniti kako to s offshore kompanijama funkcionira?
Očito jako dobro jer, ako pogledate usporedbu dobiti prije operezivanja i konsolidirane neto dobiti, onda se naočigled vidi kako se plaća malo poreza. Dakle, ako se ne varam, offshore kompanije odrade posao za koji bi inače u Hrvatskoj platili porez, a onda se sva dobit pribroji matičnom koncernu u Hrvatskoj ili…?


ententinis: ” … Jedna od planiranih investicija je 2 milijarde dolara koje će se potrošiti na proširenje kapaciteta luka koje služe za utovar. Znate šta to znači za brodare? … ” Bolje za brodare da ne prosiruju luke. Pa da pola flote pluta ko skladiste na moru. Da vidis onda BDI-a. [smiley1]

Proširiti tako kapacitete luka neće biti moguće u kratkom periodu, dakle od 3-5 godina….[smiley2]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


Možete li malo pojasniti kako to s offshore kompanijama funkcionira? Očito jako dobro jer, ako pogledate usporedbu dobiti prije operezivanja i konsolidirane neto dobiti, onda se naočigled vidi kako se plaća malo poreza. Dakle, ako se ne varam, offshore kompanije odrade posao za koji bi inače u Hrvatskoj platili porez, a onda se sva dobit pribroji matičnom koncernu u Hrvatskoj ili…?

Pa ne mogu vjerovati da niko od vas ne zna da prema novom pomorskom zakoniku brodarska društva ne plaćaju porez na djelatnost ostvarenu u međunarodnom prometu…..tstststs

evo našao sam Članak 429.

(1) Trgovačka društva koja su registrirana i obavljaju brodarsku djelatnost ne plaćaju porez na dobit koju ostvare od iskoriš­tavanja brodova u međunarodnoj plovidbi, sukladno Zakonu o porezu na dobit.

(2) Trgovačka društva iz stavka 1. ovoga članka ne plaćaju porez na dobit koju ostvare od prodaje brodova, od prodaje dionica ili udjela u trgovačkim brodarskim društvima koja posluju u međunarodnoj plovidbi, kao niti na dobit od dividende od dionica koje imaju u trgovačkim brodarskim društvima koja posluju u međunarodnoj plovidbi.

(3) Ako društva iz stavka 1. ovoga članka upravljaju navedenim udjelima iz jedinstvenog sjedišta poslovne uprave pod jedinstvenim imenom i vodstvom, dužno je voditi poslovne knjige i sastavljati financijske izvještaje za cjelovito poslovanje u tuzemstvu i inozemstvu.

I članak 29. ovogodišnjih izmjena navedenog zakona:

U članku 429. stavku 1. iza riječi: »međunarodnoj plovidbi« zarez se zamjenjuje točkom, a riječi: »sukladno Zakonu o porezu na dobit« brišu se.


deimos: ” ententinis: ” … Jedna od planiranih investicija je 2 milijarde dolara koje će se potrošiti na proširenje kapaciteta luka koje služe za utovar. Znate šta to znači za brodare? … ” Bolje za brodare da ne prosiruju luke. Pa da pola flote pluta ko skladiste na moru. Da vidis onda BDI-a. [smiley1] ” Proširiti tako kapacitete luka neće biti moguće u kratkom periodu, dakle od 3-5 godina….[smiley2]

Kolega, proširenje kapaciteta luka o kojima se govori se odnosi samo na luke u Brazilu.
Kapaciteti se ne proširuju zato da se smanje gužve, nego zato da bi se još puno veći volumeni rude
mogli nesmetano transportirati.
I to tek od 2012. godine.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

New Report

Close