Da, oni voze na spot (Oluja ili Orsula) sto ce reci 40 dana ( u ovom ponoru). Ovi novi tanker ide na dvije godine (a culi smo hvalospjeve o upravi TNPL koja ce znati iskoristiti skok BDTI-a. Ne znam, ako je ovo maksimalno iskoristenje visokog BDTI-a onda je bolje dionicarima TNPL da odmah potraze lameliranu gredu). Sto ce biti u buducnosti nitko ne moze reci sigurnoscu (vidimo to i na primjeru BDIa koji ce eto dosegnuti valjda 15 K nakon zavrsetka OI)…
Da te podsjetim: tvrdio si kako ce trezor TNPL kupovati dionice za nagrade te ce to podici cijenu dionice. Dogodilo se upravo suprotno.
Nisam tvrdio,jer ja nisam u upravi TNPL.Samo sam to naveo kao mogućnost,jer mi ionako
na burzi kupujemo moguću budućnost.
Tvrdio sam da će TNPL zaraditi više i da će imati manji P/E ,zbog velike prednosti u tonaži,a rast
BDTI utjeće na najveći dio flote/87%/
ATPL,ULPL i JDPL u ovom trenutku imaju manju operativnu flotu od TNPL.A tržišna kapitalizacija
ove tri firme je samo dva i po puta veća od TNPL.
TNPL istovremeno kapitalom pokriva cjelokupnu materijalnu imovinu.Sve što ima je njeno vlasništvo.
Kod ATPL na materijalnu imovinu od 2.102.180 vlastiti kapital je 1.210.340 i zaduženje iznosi
891.840.
O tome smo već debatirali ,ali vi jednostavno ne prihvačate elementarnu matematiku,koja je
nažalost u ovom trenutku još više u korist TNPL radi vozarina.
Veća zaduženost u ovom trenutku je veliki uteg.TNPL je tu najstabilnija firma.Konzervativna.
Manja zaduženost u kriznim vremenima je velika prednost.
[/quote]
ATPL ima veći koeficijent zaduženosti, oko 55%, a TNPL oko 40%. Međutim to ne mora biti nikakvo mjerilo ni kvalitete ni naznake propasti. Uostalom ROE im je ogroman.
Ako izuzmemo ROE koji je daleko viši kod ATPL (jer naravno ignorira obujam zaduženja), govoreći o operativnoj učinkovitosti pravo mjerilo bi trebao biti ROA koji je komparativno gledajući od četvrtog kvartala 2007.g neuporedivo bolji kod ATPL.
ROA (return on assets)
kvartal….1Q07…..2Q07…….3Q07……4Q07……1Q08……2Q08
ATPL……7,70%….9,24%……8,77%….10,64%….18,17%…..22,10%
TNPL……8,62%….9,50%……9,07%……7,60%…..6,64%……7,60%
Ma čak bi se i zapitao da imam TNPL o toj njenoj stabilnosti, jer zbog čega povrat na ukupnu imovinu zapravo pada? A znamo da je ROA i pokazatelj operativne učinkovitosti i pokazatelj profitabilnosti novih projekata…
[/quote]
Potpuno sam razočaran da nitko od pobornika ATPL nije komentirao podatak da je ATPL zadužena
55%.Preporuća se da bi u svaku investiciju trebalo ići sa minimalno 30% vlastitog kapitala.Dakle ,i
ATPL i TNPL sa 40% su prezadužene.Malo morgen.
ATPL ima materijalnu imovinu daleko veću od one u izvještaju.JDPL koji je napravio revalorizaciju
flote vrijedi 1,4 mil kn.Sa cjelokupnom postojećom flotom i naruđbama ,kao i velikom ostalom imovinom u Imperialu i avio kompaniji,ATPL vrijedi barem trostruko.Samim time ATPL je zadužena
ispod 25% i kao takva ima visoki kreditni reiting.
I pored toga ima blizu 10% vlastitih trezorskuh dionica.
Ista stvar sa TNPL.Ne bih vas opterečiva sa izračunima ali stvarna zaduženost TNPL je između
15 i 20%. Obe ove dvije kompanije predstavljaju sigurnu luku i u ova luda vrimena.
http://biz.yahoo.com/ap/080929/financial_meltdown.html
Congressional leaders, Bush team pressing lawmakers to swallow distaste, support $700B bailout
WASHINGTON (AP) — With the House slated to vote Monday on a deeply unpopular $700 billion rescue plan for beleaguered financial companies, President Bush and congressional leaders were scrambling to corral support.
ADVERTISEMENT
Bush called the election-year vote a difficult one for lawmakers but said he is confident Congress will pass a measure his top economic officials have argued is vital to averting a broader economic meltdown.
“Without this rescue plan, the costs to the American economy could be disastrous,” Bush said in a written statement Sunday.
Convincing their colleagues to back the plan despite thousands of angry phone calls, e-mails and letters pouring in from angry constituents proved a tall order for leaders in both parties.
“Now we have to get the votes,” said Sen. Harry Reid, D-Nev., the majority leader. He said the measure could pass the Senate as early as Wednesday.
“Nobody wants to have to support this bill,” said Rep. John A. Boehner, R-Ohio, the House minority leader. But he said he was urging “every member whose conscience will allow them to support this” to do so. Officials in both parties expected the vote to be a nail-biter.
The two major party presidential candidates — Republican John McCain and Democrat Barack Obama — expressed tepid support for the bailout.
The Bush administration gets broad power to use taxpayer money to rescue cash-strapped financial firms in the legislation, which is designed to unfreeze choked credit and avert a broader economic meltdown.
Congress won a hand in the program too, after 10 days of high-intensity haggling among lawmakers in both parties and Treasury Secretary Henry Paulson, who sought the unprecedented amount of money with little supervision.
Instead, the bill lets Congress block half the money and force the president to jump through some hoops before using it all. The government could get at $250 billion immediately, $100 billion more if the president certified it was necessary, and the last $350 billion with a separate certification — and subject to a congressional resolution of disapproval.
Still, the resolution could be vetoed by the president, meaning it would take extra-large congressional majorities to stop it.
Lawmakers demanded curbs on the pay packages of top executives whose firms get the help, and assurances that taxpayers would ultimately be reimbursed by the companies for any losses. But the government would have broad discretion to decide how to implement both, something Paulson insisted was vital to make the rescue effective.
The legislation also requires that the government take ownership stakes in companies that receive federal infusions, so it could share a piece of potential future profits.
Banks, credit unions, securities brokers and dealers, and insurance companies, among others, could get the help as long as they had “significant operations” in the United States. Originally designed to help companies get rotten mortgage-related investments off their balance sheets, the legislation allows the government to buy up any kind of asset top economic officials think is necessary to promote market stability.
The final 110-page bill was released Sunday evening after a final weekend of intense negotiating, and Republicans and Democrats huddled for hours in private meetings Sunday night to learn its details and voice their concerns. Many said they left uncertain of how they would vote.
Rep. Joe Barton, R-Texas, an opponent, estimated that half of the House’s 199 Republicans are “truly undecided.”
Democratic Rep. Elijah Cummings, D-Md., said he was inclined to oppose the bill. But he added: “A lot of people are going to hold their nose and vote for it, because they’ve been put in a bad position and they don’t have any other option.”
…
Korunić upozorava da kod visokolikvidnih izdanja posebnu pažnju treba obratiti na strukturu vlasništva, odnosno izbjegavati kompanije u kojima postoji velika izloženost otvorenim investicijskim fondovima. Razlog je jednostavan: svako novo masovno povlačenje novca iz fondova dovodi do rasprodaje tih istih likvidnih dionica.
Upitan da navede konkretne dionice, Korunić kaže da bi prema fundamentima odabrao Atlantsku plovidbu (ZSE:ATPL-R-A) i Adris grupu (ZSE:ADRS-P-A), a prema dividendi Hrvatski telekom. Korunić interesantnom smatra i Podravku (ZSE:PODR-R-A) Jjer je karakterizira visoka likvidnost, jak sektor i nesređena vlasnička struktura – koja otvara mogućnost preuzimanja.
Na najavu zaključenja plana 700 dolar je poceo jacati (1,43 prema 1,46 u petak)
dobra stvar i u današnjem padu, po meni, što izgleda netko veliki kupuje velike količine odjednom
očito je da odlični FI H1 2008 koji u biti nisu nimalo se odrazili na cijenu u 8 i 9. mjesecu ipak zadržavaju da cijena ne padne ispod 1850-1900 kn
Usporedba ROA i ROE parametra ATPL-a i TNPL-a nema smisla jer ova prva nije napravila revalorizaciju, a samim time Amortizacija je puno manja no što bi trebala biti.
sad će ATPL voziti natrag ugljen malko iz Kine u Ameriku….. kako god okreneš nama paše….. [lol]
http://zse.hr/default.aspx?id=21679
Atlantska plovidba d.d. obavijestila je o izvršenoj primopredaji m/b Zagreb.
Di je Governor da mi kaže kada treba kupovati atlantsku? [smiley]
Evo sad su počeli maltene iznositi i vozne redove brodova ne bi li spriječili pad atlantske.
Inače, cijena dionice Atlantske je na početku 2007-e bila ispod 1000 kn a 2004 ispod 250kn.
To znači ako ste kupili 2004-te do kraja 2007 ste imali prinos od 1300% (cijena 3500) !!!!!
1300 fucking posto u 3 godine!!! Ako je to vama normalno onda ste totalni luđaci (oprostite na grubom izrazu). Ako govorite da je atlantska sada bagatela onda ste opet luđaci!!!
Onaj ko je kupio tada atlantsku ili još bolje onaj ko je kupio još prije za 50kn i prodao iznad 3500 sada vozi ferari, ima apartmane na moru, ne pada mu napamet vratiti se još u dionice i smije vam se !!! A tih ljudi koji se nisu iskrcali ima još! To znači da se netko može izvući iz atlantske na 1000kn
i da bude 1000% u plusu!!!
I onda se vi čudite koji "munjosi" prodaju na 1900 i dokupljujete jer "samo što ne poleti gore".
LJudi , kriva vam je perspektiva !!! Kratkovidni ste! Atlantska ne postoji godinu dana.
2 kerefek76
Daj mi molim te objasni kako su to izašli i kupili ferrarije i aparmane i još su u dionicama ???
I ja bi tako ….
Di je Governor da mi kaže kada treba kupovati atlantsku? [smiley]
Evo sad su počeli maltene iznositi i vozne redove brodova ne bi li spriječili pad atlantske.
Inače, cijena dionice Atlantske je na početku 2007-e bila ispod 1000 kn a 2004 ispod 250kn.
To znači ako ste kupili 2004-te do kraja 2007 ste imali prinos od 1300% (cijena 3500) !!!!!
1300 fucking posto u 3 godine!!! Ako je to vama normalno onda ste totalni luđaci (oprostite na grubom izrazu). Ako govorite da je atlantska sada bagatela onda ste opet luđaci!!!
Onaj ko je kupio tada atlantsku ili još bolje onaj ko je kupio još prije za 50kn i prodao iznad 3500 sada vozi ferari, ima apartmane na moru, ne pada mu napamet vratiti se još u dionice i smije vam se !!! A tih ljudi koji se nisu iskrcali ima još! To znači da se netko može izvući iz atlantske na 1000kn
i da bude 1000% u plusu!!!
I onda se vi čudite koji "munjosi" prodaju na 1900 i dokupljujete jer "samo što ne poleti gore".
LJudi , kriva vam je perspektiva !!! Kratkovidni ste! Atlantska ne postoji godinu dana.
Znaš li ti koliko je tih koji su kupili na 50 kn odnosno koliko je ATPL imala dioničara u to vrijeme. Većina tih (kojih je bilo malo) koji su kupili na 50kn su odavno izašli tamo na 300-400. Rijetki su izdržali kao Floki do 900kn.