ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 07:22
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


upomoć….
na temi INA jedino se ja borim sa postovima u kojima se podcjenjuje naša miljenica…molio bih malo potpore da ne ostanem usamljen …. mislim da je svima nama u interesu argumentirano braniti vrijednost ATPL

odrađeno

I'LL BE BACK

Wow…

Top ask
CIJENA KOLIČINA
1.800,00 9
1.899,00 100
1.899,98 5
1.900,00 23
1.923,00 8
1.927,00 32
1.929,00 20
1.930,00 47
1.935,00 10
1.940,00 45

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

na ZSE-u vlada pravilo.jedan korak napred ,tri nazad.

Good artists copy. Great artists steal.

pa kolko jos….

Na putu prema gore


Wow…

Top ask
CIJENA KOLIČINA
1.800,00 9
1.899,00 100
1.899,98 5
1.900,00 23
1.923,00 8
1.927,00 32
1.929,00 20
1.930,00 47
1.935,00 10
1.940,00 45

Bože sačuvaj, Neki se na ovoj dionici poigravaju sa malim i iscrpljenim dioničarima kao da je ovo virtaulni a ne stvarni novac.
Na otvaranju 1800kn prva prodaja.
Žalosno.

p.s.
zadnja transakcija
1.927,00 10 10:14:34

Mislim da je svima jasno koji je bio motiv ovog naloga na 1800 kn

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=1025fe89-0cd1-4ae1-93c9-ad6bb678d2cb&open=sec

anotherone bites the dust…

Na putu prema gore

A sad jedan malo ozbiljniji osvrt sa SMM-a. Za one koji neznaju SMM je jedan od naj vecih sajmova proizvođaca brodske opreme. U razgovorima je glavna tema bila narudzbe 2009-10. Prisustvovao sam razgovoru klijenta koji gradi 19 brodova u Kini sa Wartsillom, jednim od dva naj veca proizvodjaca na svijetu. Radilo se o motoru za Cape. Prije 6 mjeseci nije bilo sanse da se motor isporuci prije kraja 2010 ali sada vise nije problem ni isporuka u 2009. Na standu firme koja je jedan od vodecih u industriji po pitanju opreme za spasavanje kazali su nam takodjer da vide znacajno usporavanje u narudzbama i kanceliranje postojecih. Generalno prevladava misljenje da nadolazece godine nisu obecavajuce za brodogradnju sta i nije loše za tržište jer ce smanjiti pritisak

Sta se tice tehnickih novosti nije se desilo nista revolucionarno. U principu pretakanje iz supljeg u prazno. Jedina tehnicka novost koja je mene zainteresirala su pokretne lopatice statora turbochargera a koja obecava smanjenje goriva za 2-4 gr/kw. (u prilogu). Elektronski nadzor brodskih strojeva sa kopna je nesto sta bi trebao biti hit ali za mene je promasaj. I tako su talenti na brodu ispod prosjeka pa ako znaju da netko sa kopna kontrolira glavni stroj jos vise ce se uspavati.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Tech, koliko je tih 2-4 grama po KW tona goriva po danu?

Cini mi se da je razlog te stednje goriva i pritisak zelenih, izmedju ostalog…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Cini mi se da je razlog te stednje goriva i pritisak zelenih, izmedju ostalog…

Mislis zelenih sustavih novcanica?
Skupo gorivo, brate

evo ti stotka za duhovitost. Odavno se nisam tako nasmijao.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Normalno je 3 dana dolje 1 gore kad je bear market, a to će potrajati još 2 godine minimalno pa možeš donijeti odluku a) izaći iz svega sada i odmah ili b) pokušavati loviti valove dolje-gore i iskoristiti ih, ali u toj situaciji lovljenja valova je šansa za gubitak bitno veća nego za dobitak.


Tech, koliko je tih 2-4 grama po KW tona goriva po danu?

Cini mi se da je razlog te stednje goriva i pritisak zelenih, izmedju ostalog…


To je oko 1.5% uštede ako idemo na 2 gr/kw. Uzmemo li da veci konteinerasi trose 100 tona dnevno to je usteda danas od oko 500 dolara. Prosjecno konteineras plovi vise od 300 dana godisnje i to bi bila usteda od 150000 USD sta nije zanemarivo. Zeleni jesu uticajni ali ipak mislim da je glavni drive usteda jer buducnost zasigurno ne donosi jeftinije gorivo. MAN B&W je napravio projekciju da se investicija isplati u dvije godine.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close