upomoć….
na temi INA jedino se ja borim sa postovima u kojima se podcjenjuje naša miljenica…molio bih malo potpore da ne ostanem usamljen …. mislim da je svima nama u interesu argumentirano braniti vrijednost ATPL
odrađeno
Wow…
Top ask
CIJENA KOLIČINA
1.800,00 9
1.899,00 100
1.899,98 5
1.900,00 23
1.923,00 8
1.927,00 32
1.929,00 20
1.930,00 47
1.935,00 10
1.940,00 45
Wow…
Top ask
CIJENA KOLIČINA
1.800,00 9
1.899,00 100
1.899,98 5
1.900,00 23
1.923,00 8
1.927,00 32
1.929,00 20
1.930,00 47
1.935,00 10
1.940,00 45
Bože sačuvaj, Neki se na ovoj dionici poigravaju sa malim i iscrpljenim dioničarima kao da je ovo virtaulni a ne stvarni novac.
Na otvaranju 1800kn prva prodaja.
Žalosno.
p.s.
zadnja transakcija
1.927,00 10 10:14:34
Mislim da je svima jasno koji je bio motiv ovog naloga na 1800 kn
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=1025fe89-0cd1-4ae1-93c9-ad6bb678d2cb&open=sec
anotherone bites the dust…
A sad jedan malo ozbiljniji osvrt sa SMM-a. Za one koji neznaju SMM je jedan od naj vecih sajmova proizvođaca brodske opreme. U razgovorima je glavna tema bila narudzbe 2009-10. Prisustvovao sam razgovoru klijenta koji gradi 19 brodova u Kini sa Wartsillom, jednim od dva naj veca proizvodjaca na svijetu. Radilo se o motoru za Cape. Prije 6 mjeseci nije bilo sanse da se motor isporuci prije kraja 2010 ali sada vise nije problem ni isporuka u 2009. Na standu firme koja je jedan od vodecih u industriji po pitanju opreme za spasavanje kazali su nam takodjer da vide znacajno usporavanje u narudzbama i kanceliranje postojecih. Generalno prevladava misljenje da nadolazece godine nisu obecavajuce za brodogradnju sta i nije loše za tržište jer ce smanjiti pritisak
Sta se tice tehnickih novosti nije se desilo nista revolucionarno. U principu pretakanje iz supljeg u prazno. Jedina tehnicka novost koja je mene zainteresirala su pokretne lopatice statora turbochargera a koja obecava smanjenje goriva za 2-4 gr/kw. (u prilogu). Elektronski nadzor brodskih strojeva sa kopna je nesto sta bi trebao biti hit ali za mene je promasaj. I tako su talenti na brodu ispod prosjeka pa ako znaju da netko sa kopna kontrolira glavni stroj jos vise ce se uspavati.
Tech, koliko je tih 2-4 grama po KW tona goriva po danu?
Cini mi se da je razlog te stednje goriva i pritisak zelenih, izmedju ostalog…
Cini mi se da je razlog te stednje goriva i pritisak zelenih, izmedju ostalog…
Mislis zelenih sustavih novcanica?
Skupo gorivo, brate
evo ti stotka za duhovitost. Odavno se nisam tako nasmijao.
Normalno je 3 dana dolje 1 gore kad je bear market, a to će potrajati još 2 godine minimalno pa možeš donijeti odluku a) izaći iz svega sada i odmah ili b) pokušavati loviti valove dolje-gore i iskoristiti ih, ali u toj situaciji lovljenja valova je šansa za gubitak bitno veća nego za dobitak.
Tech, koliko je tih 2-4 grama po KW tona goriva po danu?
Cini mi se da je razlog te stednje goriva i pritisak zelenih, izmedju ostalog…
To je oko 1.5% uštede ako idemo na 2 gr/kw. Uzmemo li da veci konteinerasi trose 100 tona dnevno to je usteda danas od oko 500 dolara. Prosjecno konteineras plovi vise od 300 dana godisnje i to bi bila usteda od 150000 USD sta nije zanemarivo. Zeleni jesu uticajni ali ipak mislim da je glavni drive usteda jer buducnost zasigurno ne donosi jeftinije gorivo. MAN B&W je napravio projekciju da se investicija isplati u dvije godine.