BRASILIA, Sept 24 (Reuters) – Brazil’s mining giant Vale (VALE5.SA: Quote, Profile, Research, Stock Buzz) will stick to demands for higher prices for the iron ore it exports to China, its CEO Roger Agnelli told local media, adding many firms already had accepted the price rise.
An executive at the China Iron and Steel Association last week said China’s steel industry, the world’s largest, would inevitably stop using iron ore from the Brazilian miner if it insisted on the price increase.
"The Chinese market continues to be very strong," Agnelli told Brazilian magazine Epoca in an interview.
Asked whether they were looking for a readjustment of 11 percent, Agnelli said: "Around that. Basically to take out the price differential between Asia and Europe."
"Various Chinese companies have already accepted. But we are in the middle of negotiations," he said, adding the price increase would be for 2008 and there would be other negotiations next year
.
Vale has asked its Asian customers to pay about 12 to 13 percent more for iron ore under 2008 term contracts to bring their FOB prices in line with those paid by European steel mills.
China’s steel association has sent a formal letter of complaint to Vale over its demands. Chinese steel mills met at the association’s headquarters earlier this month, but failed to hash out a clear strategy for opposing Vale’s hike…
Evo, čovjek vidi šta se događa i svejedno ne odustaje od svojih zahtjeva. A napominje da iduće godine kreće nova runda pregovora. Kinezi trenutno osim sadašnjih spački nemaju kvalitetan odgovor na ovo niti kvalitetnu strategiju…
BDI futuresi od danas su za q42008 pa do 2010 u daljnjem padu od 3-7%.
To što Drys vozi na spot, a neki drugi am. brodari na TC, isto tako baš nema veze, usporedite njihove grafove koji gotovo pa isti.
S druge strane, am. brodari i nemaju baš veze s DJ i Nasdaqom, usporedite ih.
Kod nas Atpl ima ogromne veze s Crobexom i svjetskim općim kretanjima, a jako malim dijelom o vozarinama i fundamentima-žalosno ali istinito.
Kad sam ulazio u Atpl početkom ove godine mislio sam da će fundamenti odraditi svoje, ali to je bila zabluda, s kojom istinom sam na početku bio razočaran, a poslije sam ju počeo koristiti.
rekao sam i ja da je korelacija IGh i Atpl gotovo pa ista, stalno se trguje cca 1 IGH za 4 Atpl.
Ovaj drastični pad BDI-a će vjerojatno fond menadžeri iskoristiti za rušenje cijene, ali ne toliko koliko je to kod am. brodara.
Ono što je loše za ATPL da je likvidna dionica na nelikvidnoj burzi, u globalno loše vrijeme.
Ali ono što me u cijeloj priči najviše brine je to da je ova financijska kriza i recesija tek na početku (toga nije bilo od 1930.g.): pogledajte malo u povijest Nikei (nekad bijaše na 40.000 bodova, danas je na 12.000) i Dax je bio 2000.g. na 8000 bodova da bi 2003. pao na 2.500 b, a scenarij se ponavlja.
fricko – futuresi vrijede u principu samo za kratkoročan trend, kada rastu kratkoročni, rastu i oni za 2009 i 2010, isto tako kad padaju. Za dugoročni trend pomaže samo dobro predviđanje makroekonomske situacije.
Ali ono što me u cijeloj priči najviše brine je to da je ova financijska kriza i recesija tek na početku (toga nije bilo od 1930.g.): pogledajte malo u povijest Nikei (nekad bijaše na 40.000 bodova, danas je na 12.000) i Dax je bio 2000.g. na 8000 bodova da bi 2003. pao na 2.500 b, a scenarij se ponavlja.
Da, ali taj Dax je godinu dve nakon tih 2500 opet otišao na 8000. Ma pusti Njemce, to je vrlo poseban narod po pitanju burze. Šupci, ja bih rekao. Ajmo biti fer, ako se već uspoređujemo s nekim ili težimo nećem boljem, da to bude netko s dugom burzovnom tradicijom, a to sigurno nisu Švabe. Švabe+ burza= ne dobro.
Ina u mjesec dana 279 milja prometa, Atpl 150. HT 190.
Sve druge im izdaleka gledaju u leđa. Sad kad to znam nisam ništa pametniji… [huh]
upomoć….
na temi INA jedino se ja borim sa postovima u kojima se podcjenjuje naša miljenica…molio bih malo potpore da ne ostanem usamljen …. mislim da je svima nama u interesu argumentirano braniti vrijednost ATPL
Mitsui O.S.K. Lines Ltd., japanski najveći brodarski prijevoznik rasutih tereta, na vrijednosti je izgubio 3,8 posto zbog najoštrijeg dnevnog pada cijena brodarskih vozarina rasutih tereta u zadnje 23 godine. Baltic Dry indeks cijena brodarskog prijevoza rasutih tereta trebao bi porasti za astronomskih 19,51 posto kako bi se vratio na svoju razinu sa početka tekućeg tjedna.
“Sudionici tržišta kapitala predviđaju daljnje usporavanje globalnog gospodarstva, a nema sumnje da će to usporavanje najjače pogoditi upravo brodarske prijevoznike”, izjavio je Naoki Fujiwara koji kao glavni fond menadžer u Shinkin Asset Management Co. upravlja sa 720 milijuna američkih dolara.
nakon ove vijesti ode nam ATPL i ostali brodari na dno mora….
[cry]
svijet manje troši pa se manje i trguje … ništa strano, .. manje se i telefonira vjeruj mi 🙂
nakon ove vijesti ode nam ATPL i ostali brodari na dno mora….
[cry]
već sad su na dnu mora… [bye]
Kratko izvjesce sa SMM u Hamburgu. Bilo je vrlo interesantnih prezentacija drydock facilitya a ni GL nije odolio izazovu vremena usprkos svojoj krutosti.