ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 05.11.2024. u 14:58
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
47,31
4.590
97
47,10
48,20
-0,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


E još kad bismo znali čiji je to skrbnički račun i zašto su prodali 11.000 komada po tim cijenama…

PBZ Invest radi isplate udjela

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

čini se da stiže lova od INE jer nema protuponude a mnogima je čekati 15 dana previše jer ako Ameri usvoje prijedlog 700 bil, biti će svašta

Hogar vozi Volvo


čini se da stiže lova od INE jer nema protuponude a mnogima je čekati 15 dana previše jer ako Ameri usvoje prijedlog 700 bil, biti će svašta

Ako je Buffet mogao riskirati 5 milijardi $ onda mogu i ja par tisuća KN… Šteta samo što više nemam casha, jučer sam ga ulupao u ATPL… [lol]


E još kad bismo znali čiji je to skrbnički račun i zašto su prodali 11.000 komada po tim cijenama…

PBZ i HPB OIF?

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

http://www.seebiz.eu/hr/burze/erste-prodajte-dionice-i-ulazite-u-novac,25932.html
sam sam ovako nesto čekao da se pojavi.
krenuli lešinari.
prodajte nama dok je sve na dnu
izgubite novce kod nas zahvaljujuči inflaciji.
pa kupite kasnije od nas.
molim poštenog hakera da promijeni naslov članka u
Habsburgovci i Khuen Hedervary ponovno jašu hrvatskom.

Good artists copy. Great artists steal.

Kak se netko lijepo istresa po jadnicima koji se naguraju na kupnji na 2000.
Malo pomankneš mrkvu prema gore pa kad se zeko uspne …. TRES! i odeee…
Pa onda opet pomakneš mrkvicu pa novi zečići dolaze.

[/quote]

Ako je Buffet mogao riskirati 5 milijardi $ onda mogu i ja par tisuća KN… Šteta samo što više nemam casha, jučer sam ga ulupao u ATPL… [lol]
[/quote]

Buffet ima slobodno trenutno samo 30 mlrd usd, pa ako troši 5 mlrd nije ni za njega to malo.

The difficulty lies not so much in developing new ideas as in escaping from old ones


http://www.seebiz.eu/hr/burze/erste-prodajte-dionice-i-ulazite-u-novac,25932.html

Eto to je buy signal! Nešto kao i što su HAAB analize sell signal… [thumbsup] [lol]


Kak se netko lijepo istresa po jadnicima koji se naguraju na kupnji na 2000.
Malo pomankneš mrkvu prema gore pa kad se zeko uspne …. TRES! i odeee…
Pa onda opet pomakneš mrkvicu pa novi zečići dolaze.

Ti mali su povukli pare iz nesposobnih fondova koji su nakrcani smećem i sad sami kupuju od njih dobre dionice koje ovi moraju prodavat.
Prošli tjedan je na ATPL bilo 100 milijuna kuna prometa. Dobri neki mali. Nema šta.

I'LL BE BACK



http://www.seebiz.eu/hr/burze/erste-prodajte-dionice-i-ulazite-u-novac,25932.html

Eto to je buy signal! Nešto kao i što su HAAB analize sell signal… [thumbsup] [lol]
[/quote]

slažem se
oni daju savjete koji idu njima u prilog, o obično nama obrnuto…





zagreb i miho pracat imaju probleme s balastnim cjevovodom i sad se jos tocno ne zna datum predaje. ukoliko se zagreb ne preda 22.09. onda ce se vjerojatno ici na izumjenu cjevovoda i odgodu predaje od oko mjesec dana. miho pracat bi u tom slucaju bio predan vrlo malo iza zagreba. s obzirom da je prethodni charter otpao pitanje je hoce li se u medjuvremenu situacija popraviti ili cemo i tu zabiljeziti dodatne gubitke. svakako se nadam da ce vozarina biti kudikamo veca od oluje koja sad vozi za bijednih 13k usd.

Zagreb u isporuci kasni godinu dana , Pracat 9-10 mjeseci ( i to "roba s greškom").
Vijetnamac Držić će kasniti najmanje 20 mjeseci , a na isporuke kasnijih novogradnji (s izuzetkom STX capea) ne bih ozbiljno računao prije 2010.
E , sad: ako ATPL , kao etablirana i stvarno dobrostojeća firma s realnim pokrićem ovako nagrabusi s novogradnjama , što će se tek dogoditi novim firmama formiranim na valu rastućeg BDI-ja u zadnjih godinu – dvije , koje su ugovorile novogradnje kod isto takvih novih brodogradilišta ?
BR kaže da – i to prije izbijanja "bankovnog sloma" – 35 % novogradnji ove godine neće biti isporučeno.
Slijedeće godine – i bez sloma banaka – taj bi broj premašio 40 %.U stvarnosti će to biti bitno iznad 50 % , jer niti nova brodogradilišta niti novi brodari jednostavno neće moći isfinancirati novogradnje.
A ako se već sad procjenjuje da će flota bulkera ove godine rasti 4-5 % umjesto predviđenih 8 % , što mislite da će se dogoditi 2009. – ubrzanje rasta flote ?
Zbog toga sam , iako ljut što panamaxi nisu zaplovili prije 6 mjeseci , sretan što će ih ATPL uopće preuzeti i isfinancirati iz prodaje starih kanti.Puno drugih brodara neće biti te sreće.

[/quote]
Spancir u Hamburgu sam na SMM-u. Bio sam u drustvu nekoliko managera. Problemi golemi sa Kinom. Osim etabliranih skverova kao sta je Shanghai shipyard postoji masa skverova gdje su prema duhovitom komentaru jednog od sudionika razgovora prije 6 mjeseci pasle krave. Kasne nemilo. Slab suport klasa (masa primjedbi na BV). Owneri imaju sa jedne strane problem izgradnje tehnicke naravi a sa druge strane banke su poostrile kriterije i izlaze gdje je god moguce. Ima jos capeova sa isporukom 2009 na marketu.
[/quote]

zanimljivo… [huh]

obraćaš se španciru, a pišeš javno- svima nama, kao da nemaš njkegov pp!??

[/quote]
Bolesno. Kad Spancir posalje PM i odgovorim na PM. Kad stavi javni post javno ga i prokomentiram. Imam za tebe savjet koji osobno koristim. Ne citaj sta ti nije po ukusu.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Primjetio sam da se danas nitko ne buni što su brodari vani tonuli i to jako, a ATPL danas stoji oko nule?!
Kada vani rastu više od ATPL onda su krivi fondovi, lopovi, špekulanti, uprava…
Zanimljivo [lol]

New Report

Close