Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Napisat ću još jednom nešto što mislim da je bitno i možda nije za ovaj topic, ali na onim "univerzalnim" mi se gadi pisati kakvih tvorevina se tamo nakupilo. Unazad 10-ak trgovinskih dana imamo velike promete na burzi s jedne strane, te najniže cijene u zadnjih 24 mjeseca s druge strane (govorim za burzu općenito). Što nalaže da se pri tako velikim prometima, a pri tako niskim cijenama dionica, poprilično mijenja struktura vlasništva u FF-u gotovo svih likvidnih izdanja. To se ne mora vidjeti u top 10 (negdje se i vidi), da bi vam to bilo jasno. TO JE DOBRO. To što smo volatilni i svaki dan mijenjamo smjer je manje bitno. Ono što je bitno je da su na razini Crobexa od cca 3000 (par posto gore dole nebitno) jeko veliki volumeni i jako puno dionica promijeni vlasnika. Prevelika volatilnost na ovim razinama nam doduše ne ide u prilog, jer je dio tog prometa zapravo trade+kapitalizacija, ali to je manji dio koliko god vi mislili da nije tako, a i tu kapitalizaciju netko otkupljuje (donja ljuska jajeta ne mora biti i nije baš tako glatka kao na slici, bila bi utopija da je tako). Spretni zarađuju na tim momentima volatilnosti, svaka im čast.
Interferencija sa zapadom je samo alibi da veliki igrači odrade ono što su naumili, što ne znači da nećemo još pasti (iako bih se kladio u popriličnu svotu da Crobex neće pasti ispod 2800, nije da je bitno).
I još nešto… na forumu se pojavilo hrpa novih dušebrižnika (uz one stare) koji nas svakodnevno upozoravaju na katastrofu i prizivaju cijene od primjerice KODT 1000 kuna i slično. Onih nekoliko starih i svima nam poznatih (koji dobivaju sve više pristaša) svakih 10 minuta napišu post sa istim sadržajem, možda ne na ovoj temi jer tu baš nemaju nekih argumenata, ali na onima o trgovanju i sl. Zapitajte se, koji je njihov interes u tome? Baš su jako veliki altruisti…moš mislit. Rekao je jedan kolega, ako su tako sigurni u katastrofu, zašto se ne klade na pad na wall streetu i direktno od toga zarađuju? Tamo se na padu može zaraditi. A što se može na ZSE? Samo pokušati ući maximalno moguće nisko kako bi predstojeći rast podario što veći prinos. Ako rasta nema, ne nazire se, neće ga biti sljdećih XXX godina,slijedi pakao i bol, što uopće rade na forumu non stop? Što je njihov interes?
Eto, ajd sretno..
jedina analiza koja vrijedi kod nas:
"rođo ovi iz XX OMF-a dali maloprije nalog za isplatu sto milja kuna"
i znaš da će sve što vrijedi dolje jer nalog uvijek daju nakon ručka
sutra dan je panika all over baščaršija
preksutra potop
dan, dva nakon toga OMF ima berbu
ili bolje reći kupi s poda
a naši vrli analitičari to nazivaju spašavanjem Crobex-a
katafakingstrofa
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=2434&pg=882
Redovni promet dionicama na Zagrebačkoj burzi danas je bio više od pedeset milijuna kuna manji nego u petak i iznosio je 93 milijuna kuna;
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=9ac6ba8c-89b0-413a-ad9c-19a2955fc61b&open=sec
Diana shipping i Atlantska i dalje u skoro savršenom sinkronizmu. Skoro bi se dala izraditi jednostavna formula koja na osnovu večerašnje cijene Diane pokušava procijeniti sutrašnju cijenu ATPL, te toleranciju istoga izračuna. zmrklic, ti si ono jak u matematici? Hint, hint… [wink]
[img]http://i11.servimg.com/u/f11/13/01/91/22/atpl_d10.png[/img]
zagreb i miho pracat imaju probleme s balastnim cjevovodom i sad se jos tocno ne zna datum predaje. ukoliko se zagreb ne preda 22.09. onda ce se vjerojatno ici na izumjenu cjevovoda i odgodu predaje od oko mjesec dana. miho pracat bi u tom slucaju bio predan vrlo malo iza zagreba. s obzirom da je prethodni charter otpao pitanje je hoce li se u medjuvremenu situacija popraviti ili cemo i tu zabiljeziti dodatne gubitke. svakako se nadam da ce vozarina biti kudikamo veca od oluje koja sad vozi za bijednih 13k usd.
Zagreb u isporuci kasni godinu dana , Pracat 9-10 mjeseci ( i to "roba s greškom").
Vijetnamac Držić će kasniti najmanje 20 mjeseci , a na isporuke kasnijih novogradnji (s izuzetkom STX capea) ne bih ozbiljno računao prije 2010.
E , sad: ako ATPL , kao etablirana i stvarno dobrostojeća firma s realnim pokrićem ovako nagrabusi s novogradnjama , što će se tek dogoditi novim firmama formiranim na valu rastućeg BDI-ja u zadnjih godinu – dvije , koje su ugovorile novogradnje kod isto takvih novih brodogradilišta ?
BR kaže da – i to prije izbijanja "bankovnog sloma" – 35 % novogradnji ove godine neće biti isporučeno.
Slijedeće godine – i bez sloma banaka – taj bi broj premašio 40 %.U stvarnosti će to biti bitno iznad 50 % , jer niti nova brodogradilišta niti novi brodari jednostavno neće moći isfinancirati novogradnje.
A ako se već sad procjenjuje da će flota bulkera ove godine rasti 4-5 % umjesto predviđenih 8 % , što mislite da će se dogoditi 2009. – ubrzanje rasta flote ?
Zbog toga sam , iako ljut što panamaxi nisu zaplovili prije 6 mjeseci , sretan što će ih ATPL uopće preuzeti i isfinancirati iz prodaje starih kanti.Puno drugih brodara neće biti te sreće.
[/quote]
Spancir u Hamburgu sam na SMM-u. Bio sam u drustvu nekoliko managera. Problemi golemi sa Kinom. Osim etabliranih skverova kao sta je Shanghai shipyard postoji masa skverova gdje su prema duhovitom komentaru jednog od sudionika razgovora prije 6 mjeseci pasle krave. Kasne nemilo. Slab suport klasa (masa primjedbi na BV). Owneri imaju sa jedne strane problem izgradnje tehnicke naravi a sa druge strane banke su poostrile kriterije i izlaze gdje je god moguce. Ima jos capeova sa isporukom 2009 na marketu.
samo,postoji mogućnost da diana shiping gleda u nas,jer u nas sunce prvo dolazi,pa shodno tome je i roknila sinoć cca 8%,nešto slično kao i atpl…prova udara od dno,ali dno je puno mulja…svašta se rodi,u mutnoj vodi…skrpljen-spašen..
zagreb i miho pracat imaju probleme s balastnim cjevovodom i sad se jos tocno ne zna datum predaje. ukoliko se zagreb ne preda 22.09. onda ce se vjerojatno ici na izumjenu cjevovoda i odgodu predaje od oko mjesec dana. miho pracat bi u tom slucaju bio predan vrlo malo iza zagreba. s obzirom da je prethodni charter otpao pitanje je hoce li se u medjuvremenu situacija popraviti ili cemo i tu zabiljeziti dodatne gubitke. svakako se nadam da ce vozarina biti kudikamo veca od oluje koja sad vozi za bijednih 13k usd.
Zagreb u isporuci kasni godinu dana , Pracat 9-10 mjeseci ( i to "roba s greškom").
Vijetnamac Držić će kasniti najmanje 20 mjeseci , a na isporuke kasnijih novogradnji (s izuzetkom STX capea) ne bih ozbiljno računao prije 2010.
E , sad: ako ATPL , kao etablirana i stvarno dobrostojeća firma s realnim pokrićem ovako nagrabusi s novogradnjama , što će se tek dogoditi novim firmama formiranim na valu rastućeg BDI-ja u zadnjih godinu – dvije , koje su ugovorile novogradnje kod isto takvih novih brodogradilišta ?
BR kaže da – i to prije izbijanja "bankovnog sloma" – 35 % novogradnji ove godine neće biti isporučeno.
Slijedeće godine – i bez sloma banaka – taj bi broj premašio 40 %.U stvarnosti će to biti bitno iznad 50 % , jer niti nova brodogradilišta niti novi brodari jednostavno neće moći isfinancirati novogradnje.
A ako se već sad procjenjuje da će flota bulkera ove godine rasti 4-5 % umjesto predviđenih 8 % , što mislite da će se dogoditi 2009. – ubrzanje rasta flote ?
Zbog toga sam , iako ljut što panamaxi nisu zaplovili prije 6 mjeseci , sretan što će ih ATPL uopće preuzeti i isfinancirati iz prodaje starih kanti.Puno drugih brodara neće biti te sreće.
[/quote]
Spancir u Hamburgu sam na SMM-u. Bio sam u drustvu nekoliko managera. Problemi golemi sa Kinom. Osim etabliranih skverova kao sta je Shanghai shipyard postoji masa skverova gdje su prema duhovitom komentaru jednog od sudionika razgovora prije 6 mjeseci pasle krave. Kasne nemilo. Slab suport klasa (masa primjedbi na BV). Owneri imaju sa jedne strane problem izgradnje tehnicke naravi a sa druge strane banke su poostrile kriterije i izlaze gdje je god moguce. Ima jos capeova sa isporukom 2009 na marketu.
[/quote]
zanimljivo… [huh]
obraćaš se španciru, a pišeš javno- svima nama, kao da nemaš njkegov pp!??
22.09.2008.
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 140.111 10,04 Osnovni račun
2. ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 125.700 9,01 Osnovni račun (+5000)
3. CROATIA OSIGURANJE D.D. 68.681 4,92 Osnovni račun
4. CROATIA OSIGURANJE D.D. – ŽIVOTNO OSIGURANJE 68.680 4,92 Osnovni račun
5. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 57.975 4,15 Osnovni račun
6. JERKOVIĆ ANTE 54.142 3,88 Osnovni račun
7. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 49.274 3,53 Osnovni račun
8. LONZA VLAHO 48.116 3,45 Osnovni račun
9. PBZ D.D. 43.890 3,15 Skrb. račun (-7000)
10. HPB D.D. 33.881 2,43 Skrb. račun (-4589)
Ukupno: 49,48
23.09.2008.
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 140.111 10,04 Osnovni račun
2. ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 131.700 9,44 Osnovni račun (+6000)
3. CROATIA OSIGURANJE D.D. 68.681 4,92 Osnovni račun
4. CROATIA OSIGURANJE D.D. – ŽIVOTNO OSIGURANJE 68.680 4,92 Osnovni račun
5. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 57.975 4,15 Osnovni račun
6. JERKOVIĆ ANTE 54.142 3,88 Osnovni račun
7. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 49.274 3,53 Osnovni račun
8. LONZA VLAHO 48.116 3,45 Osnovni račun
9. PBZ D.D. 37.890 2,72 Skrb. račun (-6000)
10. HPB D.D. 34.053 2,44 Skrb. račun (+172)
Ukupno: 49,49
s obzirom da je TA – postalo sve sam ne TA… da podsjetim
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=720&pg=1686
idalje sve stoji…pogledati plavi kanal….odbili smo se od njega prema dole..
e sad..ak je zavjerovati..mogli bi se danas i ( ili ) sutra odbiti od donjeg otpora tog plavog kanala i otici u pozitivu
opcija 2 je da cmrljimo na ovim razinama i polako padamo uz donji otpor dok god ameri ne donesu odluku ( pozitivnu ili negativnu – mada pozitiva mora biti inace odemo svi u k. )
Postam novi graf cim ta opcija proradi
očekivo sam pad danas i sad mi ništa nije jasno!? [rolleyes] [lol]
dabogda se razočarao!
Spancir u Hamburgu sam na SMM-u. Bio sam u drustvu nekoliko managera. Problemi golemi sa Kinom. Osim etabliranih skverova kao sta je Shanghai shipyard postoji masa skverova gdje su prema duhovitom komentaru jednog od sudionika razgovora prije 6 mjeseci pasle krave. Kasne nemilo. Slab suport klasa (masa primjedbi na BV). Owneri imaju sa jedne strane problem izgradnje tehnicke naravi a sa druge strane banke su poostrile kriterije i izlaze gdje je god moguce. Ima jos capeova sa isporukom 2009 na marketu.
S obzirom na stanje tih kineskih brodogradilišta, još smo dobro i prošli i JES je još sasvim OK u odnosu na neke druge. Kako je nama tako je i cijeloj industriji s kašnjenjem novogradnji (to je zapravo odlično za market). Nek utope našeg Zagreba i Pracata do kraja godine po solidnom TC-u na par godina i puna šaka brade.