Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 7.595 | 155 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
ATPL naravno nije sam u situaciji s kašnjenjem novogradnji – već sam negdje postao da po analizi BR ispada da će ove godine 35 % novogradnji ostati neisporučeno.Obzirom na velik broj narudžbi s isporukom u 2009. taj bi broj u toj godini lako mogao dostići 50 %.Ukratko je jedan analitičar ovih dana to opisao:
"How many new building vessels will not be delivered?
This is the million dollar question.
We hear from investment bank reports that up to 75% of new building orders across all ship types may not have secured financing and 30% (USD 150 billion) of the new building orders could face a shortage of debt financing. Many owners believe that the effect of the credit crunch to the freight market will be positive due to the smaller number of new vessels to be delivered."
U iscekivanju otvaranja u Americi…
Baltic Indices 22/09/2008 BDI 4949 (-26)
BCI 6408 (-120)
BPI 5396 (+28)
BSI 3112 (+10)
BHSI 1683 (-5)
Copyright Baltic Exchange Ltd. (2008)
BCITCavg $66052(-1529)
BPITCavg $43697(+244)
BSITCavg $32545(+108)
BHSITCavg $24700(-82)
danas bdi u blagom padu
danas bdi u blagom padu
pogotovo Capsize potonuli
izgleda da nas Brodarski inexi baš nemaze za neki budući rast
pa dokada će ovako???
šta rade kinezi i ostali sa narudžbama?
šta rade kinezi i ostali sa narudžbama?
[/quote]
CEKAJU , zar zaista svi misle da su Kinezi ovce z sisanje, …
šta rade kinezi i ostali sa narudžbama?
CEKAJU , zar zaista svi misle da su Kinezi ovce z sisanje, …
[/quote]
slave Dan državnosti 1.10. pa su si spojili malo ovaj tjedan jer su se naradili oko O.I.
pitanje za stručnjake: kolike bi trebale biti vozarine 2012. da dobit po donici s tadašnjom flotom zaista bude onih nekih 94 kune, koliko su ersteovci predvidjeli?
A kako sam glup! Pa tek sam sad uspio shvatiti famozan Ersteov račun kao će EPS za 2012.g. bit samo 94kn. Vrlo jednostavno, Ersteovi analitičari su sigurno ukalkulirali stock-split tamo negdje 2011.g., pa će tada u opticaju umjesto dosadašnjih 1,3 milijuna biti jedno 10-15 milijuna dionica, što znači… [smiley] [tongue]
Samo jednu kratku info iz prve ruke, ne znam je li netko već stavio…
Brod Zagreb je ovih dana trebao biti preuzet u Šangaju. Sve je gotovo. Samo, imao je neki problem, mislim s nekim cijevima za balast ili tako nekako, pa se na par dana odgodila primopredaja. To bi se trebalo ispraviti kroz koji dan, kad i hrvatska posada leti za Šangaj na preuzimanje broda…
Tony , hvala na šlagvortu.Već je dosta otezanja i muljanja u vezi s kineskim panamaxima – suradnja s Kinezima očito nije dobro počela ! Obzirom na to , ne bih računao na nedavno ugovorena nova 4 panamaxa prije 2013.
Što je sa Zagrebom ? Netko je negdje rekao da se ako ga ne preuzmu danas stvar dodatno za njega i Pracat dodatno oteže do duboko u listopad.Zna li itko išta ozbiljno o tome ? Isto tako , Držić bi u Ha Longu trebao biti preuzet za cca 3 mjeseca.Hoće li se i taj rok održati ?
Jasno mi je da Uprava o tome šuti , jer brodovi žestoko kasne (Pracat 10 mjeseci , Zagreb više od 12 , Držić više od 18 !!!).Pošto sigurno ima više zainteresiranih za gore postavljena pitanja , molim nekog tko zna bar dio odgovora da ih ili posta ili pošalje na PM.
Unaprijed hvala.
[/quote]
Zagreb u prvom djelu listopada, Prcat u studenom, Držić 1Q 2009. Sa kinezima neplanirani problemi tehničke prirode. Potpuno ti je pogrešna percepcija isporuka 4 panamaxa ugovorenih za 2012, jer će isti biti isporučeni pola godine prije roka, kad kinezi naprave prva tri broda,ostalih 100 će izbaciti kao na traci. [tongue] [thumbsup]
I samo se Špancir nemoj sad hvatati za glavu da "kakva se lova puši zbog tog, da ovo da ono". Ne puši se ništa jer se ništa nije ni zaradilo po tom pitanju da bi se imalo šta pušit. Uzmimo da je Zagreb trebo bit u pogonu 100 dana prije sredine listopada (što nije, ali uzmimo da je). Nek mu je breakeven 10K, TC je trebo bit 60K. To je 50 K dnevno dobiti što nalaže 25 milj kuna "gubitak" ako je dolar 5. To zapravo nije nikakav gubitak već za toliko manja dobit koju si ti ili netko možda očekivao na GFI. Na polugodištu imamo preko 240 milja dobiti iz prijevoza roba. Nek na kraju godine bude 400 (bubno bez veze, vjerojatno će biti više) to nam kašnjanje umanjuje dobit za 6%. Big deal, samo bi nam tečaj mogo odradit više. Hoću reći, bitno je da se brodovi preuzmu i da ih se ove godine po prilici solidno utpi na TC i to će biti odlično za ukupne rezultate 2009, 2010 i 2011.
Na polugodištu imamo preko 240 milja dobiti iz prijevoza roba.
Governor postajes precizan. To se trazi. [thumbsup]
ATLANTSKA PLOVIDBA nije donju odluku donjela zato sto nema kuda trositi pametnije novce. Vec zato sto medju prvih 10 vlasnika samo 1. ima 10,04%, oni imaju 9,01%, a 3. i 4. po 4,92% i ostali po 3%.
Sve ukupno 49,48%. Izlozena je velikoj opasnosti da ju netko preuzme iz vana, a to ce se sigurno i dogoditi, a preuzimatelji se nece razotkriti dok ne udjemo u EU, Amerikanci bi dali svaku lovu za nas Dubrovacki biser, i zato Swingeri malo pameti u glavu.
Pa zamislite da se sazna vec bi sada bila po 7000 kn
Na temelju čl. 233. st. 1. Zakona o trgovačkim društvima ("Narodne novine" br. 111/93., 34/99., 52/00., 118/03. i 107/07; dalje: Zakon), Glavna skupština ATLANTSKA PLOVIDBA dioničko društvo Dubrovnik, donosi
ODLUKU O DAVANJU OVLAŠTENJA UPRAVI
ZA STJECANJE VLASTITIH DIONICA
I. Ovlašćuje se Uprava ATLANTSKA PLOVIDBA d.d. da može stjecati vlastiite dionice Društva, serije A, nominalne vrijednosti 300,00 kn, putem jedne ili više kupnja bez daljnjih posebnih suglasnosti Glavne skupštine i to pod sljedećim uvjetima:
a) ukupni broj dionica kupljenih temeljem ove Odluke zajedno s dionicama koje Društvo već posjeduje ne smije prijeći 10% (deset posto) temeljnog kapitala Društva;
b) Uprava treba stjecati vlastite dionice u pravilu na organiziranom tržištu vrijednosnih papira;
c) ovlašćuje se Uprava da može dionice stjecati i mimo organiziranog tržišta ukoliko su uvjeti kupnje u tom slučaju povoljniji za Društvo;
d) najviša plativa cijena za dionicu po ovoj Odluci iznosi 3.500,00 kn;
e) najniža plativa cijena za dionicu po ovoj Odluci iznosi 2.000,00 kn;
……………………
Atlantska plovidba d.d. – održana Glavna skupština
Društvo Atlantska plovidba d.d. dostavilo je obavijest da je dana 18. srpnja 2008. godine, sa početkom u 18,00 sati, u sjedištu Društva održana Glavna skupština Atlantske plovidbe d.d. Na sjednici su u cijelosti prihvaćeni (bez glasova „protiv“) prijedlozi Odluka u tekstu kako su to predložili Uprava i Nadzorni odbor Društva.