ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 12:41
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
9.408
192
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Wagneru, ja nikada nisam sporio rad uprave u smislu upravljanja kompanijom i donošenja odluka. Bilo je i tu stvari koje su se mogle bolje odreagirati,i bit će ih, ali s obzirom na umjerenu konzervativnost uprave,to im se ne može zamjeriri. Nemoj mi to predbacivati, nit sam se sa ikim posvadio da bi se trebo miriti.

Ljudi moji neznate cijeniti sta imate. Da je bilo napraviti swap sa jednom drugom upravom u 1Q danas bi bio bogatiji za 5 ili 6 cifreni iznos.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


vidim da ovdje ima jaaako puno pametnih glavica.
Volio bih ćuti prognoze za ponedjeljak.
Jeli sada slijedi pad od nekih 5-6% ili još idemo gore.
Da se razumijemo ja bih rast do barem 5000 kn ali neide…
Hvala

ma evo Ti od srca (i novčanika….) stotka!

hvali more, drž se altantske plovidbe.....


Evo procjene analitičara erste za atpl
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=d15dd214-957f-40f4-ada2-502e2bec1a6d&ref=lastadd

Evo i cijele analize u PDF-u ali mislim da su kod procjene NAV-a ipak uzeli vrlo konzervativnu metodu jer je ju je HAAB nedavno procijenio na na 3772 kn tako da bi i ciljana cijena bila preko 3K kn

http://www.seebiz.eu/hr/analize/nav-vrijednost-atlantske-plovidbe-iznosi-3.772-kuna,23002.html

Hogar vozi Volvo

analiza HAAB vise nego solidno izgleda, makar bi se moglo raspravljati o pretpostavkama modela

Kako joj ne daju da ode gore to je prestrašno… [huh]

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]

Opet je ATPL žrtva. Pola dionica je već odavno u blokadi i jedino se likvidnost fondovima može postići prodajom ove dionice. Prestrašno.

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Eto opet smo platili danak likvidnosti… Prva za kupnju ali i prva za prodaju. Mogli smo i bez ona 2 velika naloga u 9:59… [sad]

Čemu čuđenje pa tako je bilo i u 4. mjesecu poslije odbijanca.
Građevinari potegli jače, a ATPL naknadno stizala razliku.
Tko ne nauči jednom nek ponavlja gradivo [wink]

Nije tako strašno jer se nakon petka mogla očekivati i jača prodaja od ove. Pozitivno je to što se i Europa nakon početnog crvenila počela zeleniti. Oni kojima je dosta 15% u 2 dana neka prodaju a oni koji znaju pravu vrijednost vjerujem da će ipak pričekati.

Hogar vozi Volvo

Istina, evo u 4-om mjesecu su prosječne cijene od 14.4. bile ovakve:

2010
2040
2195
2353
2392
2474
2381
2457
2637
2718
2755

mogu oni predviđati cijenu
ali ovdje tek počinje borba za uspon
i bit će grdo

Good artists copy. Great artists steal.


Samo jednu kratku info iz prve ruke, ne znam je li netko već stavio…
Brod Zagreb je ovih dana trebao biti preuzet u Šangaju. Sve je gotovo. Samo, imao je neki problem, mislim s nekim cijevima za balast ili tako nekako, pa se na par dana odgodila primopredaja. To bi se trebalo ispraviti kroz koji dan, kad i hrvatska posada leti za Šangaj na preuzimanje broda…

Tony , hvala na šlagvortu.Već je dosta otezanja i muljanja u vezi s kineskim panamaxima – suradnja s Kinezima očito nije dobro počela ! Obzirom na to , ne bih računao na nedavno ugovorena nova 4 panamaxa prije 2013.
Što je sa Zagrebom ? Netko je negdje rekao da se ako ga ne preuzmu danas stvar dodatno za njega i Pracat dodatno oteže do duboko u listopad.Zna li itko išta ozbiljno o tome ? Isto tako , Držić bi u Ha Longu trebao biti preuzet za cca 3 mjeseca.Hoće li se i taj rok održati ?
Jasno mi je da Uprava o tome šuti , jer brodovi žestoko kasne (Pracat 10 mjeseci , Zagreb više od 12 , Držić više od 18 !!!).Pošto sigurno ima više zainteresiranih za gore postavljena pitanja , molim nekog tko zna bar dio odgovora da ih ili posta ili pošalje na PM.
Unaprijed hvala.

New Report

Close