ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ma Techman, o tome uopće ne govorimo. Govorimo o EPS iz prijevoza roba od čega 50% ide u redovnu dividendu.
Btw pa samo je Jadran frknut za 28 mil $. Pa kriva ti je ta brojka od 30 mil za cijelu godinu.

Ispravak netacnog navoda. Kad si gvorio o EPS nisi se ogradio na prihod samo od prijevoza roba. Neda mi se sad racunat jer se pakujem za Hamburg (idem ujutro na SMM). Vezano za prodaju moram bit iskren da neznam uvjete prodaje i bubnuo sam 3 x 10.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Hanger,
očito si zamjenio kune i dolare, ne vjerujem da je cape size plaćen manje od 120 miljuna dolara, jer primjerice NM je u sličnom timingu kupio dva ista u STX za 217, no vjerojatno su dobili discount na dva u toj stisci za brodogradilište što se poklopila sa peakom financijske krize, budući su tri velike investicijske banke u USA bankrotirale ili dobile nove vlasnike.

Po mojim informacijama je placen manje od 120 milja.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



Ma Techman, o tome uopće ne govorimo. Govorimo o EPS iz prijevoza roba od čega 50% ide u redovnu dividendu.
Btw pa samo je Jadran frknut za 28 mil $. Pa kriva ti je ta brojka od 30 mil za cijelu godinu.

Ispravak netacnog navoda. Kad si gvorio o EPS nisi se ogradio na prihod samo od prijevoza roba. Neda mi se sad racunat jer se pakujem za Hamburg (idem na SMM). Vezano za prodaju moram bit iskren da neznam uvjete prodaje i bubnuo sam 3 x 10.
[/quote]

Od prodaje brodova prihodi su app.80 miljuna dolara za 2008., a možemo očekivati i partencu za Konavle do kraja godine, pa treba dodati određenu cifricu.
Za cape sam falio, slažem se, ne vjerujem da je plaćen manje od 110 ali ni više od 120.



Ma Techman, o tome uopće ne govorimo. Govorimo o EPS iz prijevoza roba od čega 50% ide u redovnu dividendu.
Btw pa samo je Jadran frknut za 28 mil $. Pa kriva ti je ta brojka od 30 mil za cijelu godinu.

Ispravak netacnog navoda. Kad si gvorio o EPS nisi se ogradio na prihod samo od prijevoza roba. Neda mi se sad racunat jer se pakujem za Hamburg (idem ujutro na SMM). Vezano za prodaju moram bit iskren da neznam uvjete prodaje i bubnuo sam 3 x 10.
[/quote]

O Techmane, pa ne možeš samo tako bubnuti nekakvu cifru.

Ogradio sam se na prihod jer kad smo pričali 2009 vs. 2008 cijelo vrijeme i govorimo o operativnoj dobiti, a ne ukupnoj. Vidi ponovno. Možda je krivi termin. Meni pod pojmom opertivna dobit ide dobit iz prijevoza roba, a prihodi od prodaje brodova spadaju pod "ostale prihode". Barem je tako u FI tablici.

I'LL BE BACK




Ma Techman, o tome uopće ne govorimo. Govorimo o EPS iz prijevoza roba od čega 50% ide u redovnu dividendu.
Btw pa samo je Jadran frknut za 28 mil $. Pa kriva ti je ta brojka od 30 mil za cijelu godinu.

Ispravak netacnog navoda. Kad si gvorio o EPS nisi se ogradio na prihod samo od prijevoza roba. Neda mi se sad racunat jer se pakujem za Hamburg (idem na SMM). Vezano za prodaju moram bit iskren da neznam uvjete prodaje i bubnuo sam 3 x 10.
[/quote]

Od prodaje brodova prihodi su app.80 miljuna dolara za 2008., a možemo očekivati i partencu za Konavle do kraja godine, pa treba dodati određenu cifricu.
Za cape sam falio, slažem se, ne vjerujem da je plaćen manje od 110 ali ni više od 120.
[/quote]

Tu je negdje.

Sta se nije neko spominjao cifru od 130milja $ u radijskoj emisiji na podrucju DU za capea?

Najbliža procjena po kojoj je kupljen cape je oko 120 plus-minus 10 mil $. Ta je cifra zapravo bitna samo radi adekvatnijeg snalaženja prilikom procjene otplate ovog broda. Ovaj brod gotovo sigurno ide na jako dugi t/c prvenstveno da što prije (i što sigurnije) isplati sam sebe. To podrazumjeva najam od 5 ili 10 godina. Osobno bih radije birao 10 godina, a ugovor bi sklapao prilikom novog zamaha u vozarinama svih dugoročnijih ugovora, a što će se dogoditi kada se i brodarski indeksi stabiliziraju na višim vrijednostima od sadašnjih.

Primjera radi, nedavno je brod sličnih karakteristika (koji bi trebao izaći iz gradilišta pred jesen 2009.) ugovoren unaprijed na 10 godina za čak 52.000$/d. Slično se može pokušati učiniti s ovim capeom, ali tek kada se cijena popne na recimo 60.000$/d ili možda čak više. Na ovaj način će se brod isplatiti za cca 6 godina, a onda slijedi čisti profit: 4 godine zarade na lijepoj vozarini + vrijednost broda kao imovine.

Ugrubo računajući, kada bi se takav brod prodao odmah po isteku takvog 10-godišnjeg ugovora, ostao bi iza njega čisti profit od oko 800 milijuna kuna (pod uvjetom da se ne mijenja tečaj dolar/kuna, niti vrijednost cape-a starog 10 godina).

Ovakav ugovor nudi više beneficija (osim solidnog povećanja ukupne operativne dobiti flote): smanjenje rizika (nepovezanost s trenutnim vrijednostima BDI-a), izbjegavanje perioda trenutnog oversupply-a capesizeovima od 2010-2011 (što će vrlo moguće sniziti vrijednost dugoročnih ugovora), izbjegavanje crne rupe u vozarinama koja bi se mogla dogoditi 2015.g. (jer to je godina kada se očekuje najveći nesrazmjer ponude i potražnje, tj. velika ponuda i mala potražnja), stabilni prihodi do 2019.g.

…dan

-Arnolde , Arnolde ……

-Kakve su to pomirljive riječi kada je uprava u pitanju …. [smiley]..??????

-Mislio sam kako ćemo nas dvojca zabosti zastavu na upravnu zgradu …. , kada
pučom smjenimo upravu …

-Nije valjda ovaj mali rast bacio sjenu zaborava na ljetnu rasprodaju VL , kada je
srušio cijenu dionice kompanije kojoj je na čelu ….. , a tako očito …, da su nas
čak i po dnevnim novinama ismijavali ( neki dobronamjerni i sažaljevali…) …?????

– Nisam valjda izgubio jedinog saveznika za provedbu eksproprijacije eksproprijatora ,
a zatim dolazak nas boljih na vlast ……. [smiley]

…Dr M Wagner

Samo jednu kratku info iz prve ruke, ne znam je li netko već stavio…
Brod Zagreb je ovih dana trebao biti preuzet u Šangaju. Sve je gotovo. Samo, imao je neki problem, mislim s nekim cijevima za balast ili tako nekako, pa se na par dana odgodila primopredaja. To bi se trebalo ispraviti kroz koji dan, kad i hrvatska posada leti za Šangaj na preuzimanje broda…

banarama,atpl ima prostora za jos "koji" postotak rasta prije veceg kapitaliziranja dobiti,ja kazem up.

KADA NARASTEM BIT ČU BROKER


…dan

-Arnolde , Arnolde ……

-Kakve su to pomirljive riječi kada je uprava u pitanju …. [smiley]..??????

-Mislio sam kako ćemo nas dvojca zabosti zastavu na upravnu zgradu …. , kada
pučom smjenimo upravu …

-Nije valjda ovaj mali rast bacio sjenu zaborava na ljetnu rasprodaju VL , kada je
srušio cijenu dionice kompanije kojoj je na čelu ….. , a tako očito …, da su nas
čak i po dnevnim novinama ismijavali ( neki dobronamjerni i sažaljevali…) …?????

– Nisam valjda izgubio jedinog saveznika za provedbu eksproprijacije eksproprijatora ,
a zatim dolazak nas boljih na vlast ……. [smiley]

…Dr M Wagner

Wagneru, ja nikada nisam sporio rad uprave u smislu upravljanja kompanijom i donošenja odluka. Bilo je i tu stvari koje su se mogle bolje odreagirati,i bit će ih, ali s obzirom na umjerenu konzervativnost uprave,to im se ne može zamjeriri. Nemoj mi to predbacivati, nit sam se sa ikim posvadio da bi se trebo miriti.

Što se tiče otpuštanja dionica, to je drugi par opanaka.I dalje stojim kod svega napisanog i ne želim se ponavljati po tom pitanju. To nije dobro i to znaju svi. Čak i najokorijeli fanovi uprave, ali si to ne žele priznati. Prošlo jekako je prošlo, pregrizli smo, idemo dalje.

I'LL BE BACK

Nekako sam uvijek imao osjećaj da su dnevne promjene ATPL slične Crobexu, samo malo potentnije, pa sam napravio graf da to provjerim.
Rezultat djeluje zanimljivo.
Dakle na grafu su dnevne promjene u %, od 1.4 pa do 19.9.
Samo 14 dana od 117 su imali različit predznak.

New Report

Close