ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ako isporuke novogradnji u 2009. ne budu kasnile više od 3-4 mjeseca (predviđeni su 3 handymaxa na početku, sredini i kraju godine, te capesize na kraju godine), cjelokupna flota će kroz operativne prihode zaraditi više u 2009. nego u 2008.

Evidentno je da ce novogradnje kasniti i vise od toga (mozda ne sve). Neki dan ti je Spancir dao precizan tajming.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Nitko ni ne računa novac od prodaje brodova već operativnu dobit od vozarina…

Je ali ove godine ce biti cca 30 milja po tom osnovu.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Do sad nisam imao razloga sumjnati u njihove dobre procjene. [cool]

Ma jel to ona ista Uprava?!
Legenda si i gotovo, ma volim i ja tebe! [kiss]

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!



Nitko ni ne računa novac od prodaje brodova već operativnu dobit od vozarina…

Je ali ove godine ce biti cca 30 milja po tom osnovu.
[/quote]

Techman, što će biti cca 30 milja i čega? Nisam te baš shvatio.

I'LL BE BACK

nisam vidio da je netko već stavio ovaj link.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/atlantska-plovidba-visoka-likvidnost-nije-uvijek-dobra-vijest,25643.html

balgač se čini mi se malo bolje kuži u sektor od ersteovih analitičara. nekako ne vjerujem da bi se složio s njihovim targetom.

pitanje za stručnjake: kolike bi trebale biti vozarine 2012. da dobit po donici s tadašnjom flotom zaista bude onih nekih 94 kune, koliko su ersteovci predvidjeli?

Ovo nas čeka u ponedjeljak jao nama

DRYS Sep 19 55.15 Up 5.97 Up 12.14%

EXM Sep 19 23.46 Up 2.93 Up 14.27%

GNK Sep 19 50.81 Up 5.47 Up 12.06%

TBSI Sep 19 23.79 Up 3.91 Up 19.67%

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????




Nitko ni ne računa novac od prodaje brodova već operativnu dobit od vozarina…

Je ali ove godine ce biti cca 30 milja po tom osnovu.
[/quote]

Techman, što će biti cca 30 milja i čega? Nisam te baš shvatio.
[/quote]
Brodovi prodani u 2008 godini.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


nisam vidio da je netko već stavio ovaj link.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/atlantska-plovidba-visoka-likvidnost-nije-uvijek-dobra-vijest,25643.html

balgač se čini mi se malo bolje kuži u sektor od ersteovih analitičara. nekako ne vjerujem da bi se složio s njihovim targetom.

pitanje za stručnjake: kolike bi trebale biti vozarine 2012. da dobit po donici s tadašnjom flotom zaista bude onih nekih 94 kune, koliko su ersteovci predvidjeli?

Erste-ovi analitičari su potpuno promašili EPS za ovu godinu di manje više nema nepoznanica i fulali za 30%. Teško je predvidjeti 2012. Nitko ti to nezna sa sigurnošću a pogotovo ne oni jer su pokazali da nemaju blage veze. Još 4 broda dolaze na isporuku u 2011/12. Cape mogu zaključiti na desetljeće s pristojnim profitom. EPS od samo 94 kune sa potpuno obnovljenom/proširenom flotom… poptuni promašaj u procjeni ako mene pitaš. To je 4x manje nego ove godine samo iz vozarina. A u upravi bacaju karte na Indiju baš za to vrijeme, tako da ne bi iznenadio niti novi ciklus konjukture a onda je to nešto sasvim drugo. Kinu su tempirali kirurški točno. Demand će biti i dalje jak kako god. Supply će se povećati, stari brodovi će u rezališta i time smanjiti pritisak na supply strani, a tu je i faktor Indije koji će se kad tad uključiti.

I'LL BE BACK





Nitko ni ne računa novac od prodaje brodova već operativnu dobit od vozarina…

Je ali ove godine ce biti cca 30 milja po tom osnovu.
[/quote]

Techman, što će biti cca 30 milja i čega? Nisam te baš shvatio.
[/quote]
Brodovi prodani u 2008 godini.
[/quote]

Ma Techman, o tome uopće ne govorimo. Govorimo o EPS iz prijevoza roba od čega 50% ide u redovnu dividendu.

Btw pa samo je Jadran frknut za 28 mil $. Pa kriva ti je ta brojka od 30 mil za cijelu godinu.

I'LL BE BACK


Uprava ne odlučuje kakve će biti vozarine na tržištu već ponuda i potražnja, a što uprava može napraviti jeste procijeniti koje su isplativije spot ili na ugovore pod 1 ili 2 godine……Pa tako maximizirati profit, bilo kratkoročno pa tako i dugoročno….

Tako se treba gledati sposobnost uprave u procjenjivanju……….

Ja sam se više puta uvjerio analizirajući povijest njihovog rada da su zaista sposobni. Pa mogao bih reći da su imali gotovo perfektan tajming obnove flote. Masa novaca je ovdje priskrbljena koja je otišla u novogradnje, a koje će se tek isplatiti.

Pa zar nije dovoljan primjer nedavna prodaja Jadrana (82. godište!) za 135 milijuna kuna te zatim kupnja capesizea (2,5 puta većeg i NOVOG broda!) za manje novce od navedene cifre? I još iza ovog ostanu milijuni kuna na računu, a da ne govorim koliko je Jadran zarađivao samo zadnjih godina…

Vjerujem da jako dobro poznaju tržišne prilike, kako za ugovor vozarina, tako i za pravi trenutak kupovine-prodaje brodova.
[/quote]

Hanger,
očito si zamjenio kune i dolare, ne vjerujem da je cape size plaćen manje od 120 miljuna dolara, jer primjerice NM je u sličnom timingu kupio dva ista u STX za 217, no vjerojatno su dobili discount na dva u toj stisci za brodogradilište što se poklopila sa peakom financijske krize, budući su tri velike investicijske banke u USA bankrotirale ili dobile nove vlasnike.
Četri člana Uprave iz top ten imaju prosjek godina over 60, cijeli su život u brodarstvu i ako oni ne znaju timing sklapanja ugovora i prodaje broda onda ne znam tko zna.
Što se kretanja dionice tiče držim da se okončanjem globalne financijske krize (ako je to rješeno u što sumnjam) vraćamo fundamentalnim vrijednostima i definitivno se mjenja sentiment, a neki su (Erste i kolega Alt33) kao fer vrijednost označili cifru od app. 2800, čak štoviše Alt je pošteno iznio da se tu iskrcava, što je indikativno. Generalni problem svih likvidnih dionica na zse bit će "iskrcavanje" na cca. 70% od fer cijene, budući su mali ulagači prepadnuti svim recentnim zbivanjima, i euforija što je zahvatila našu burzu nakon HT u listopadu 2007. neće se lako ponoviti u narednih 10 godina, čak ni nakon realizacije INA neće biti većeg skoka Crobexa, možda tek nakon privatizacije HEP-a. Doduše, jasno je da su apsolutni gazde na ZG burzi mirovinski fondovi, ako oni odluče Crobex bi do kraja godine mogao uhvatiti 4200, vjerujem u takav rasplet jer valja našminkati i popraviti rezultate za poslovnu godinu.
Glede 2009. bitno je da hlađenje gospodarskog rasta u Kini ne bude značajnije, no analitičari za 2009 taj rast predviđaju u okvirima od 9%, međutim priklanjam se manjini što vjeruje da će rast ostati u dvocifrenim okvirima poradi obnove golemih područja pogođenih razornim potresom, ubrzane urbanizacije i značajno višim potrebama za hranom ( i na globalnoj razini). Indija je div koji polako hvata korak i užasno je važna u svim kalkulacijama, a posebno u pitanju željezne rude, dok će Brazil i Rusija igrati sve značajniju ulogu. Duboko vjerujem da će prilike u brodarstvu za bulk terete ostati stabilne i tijekom 2009., no prosjek BDI od 6000-7000 osigurati će brodarima odlične neto dobiti, međutim imam osjećaj da su ljudima nekako u psihi ostale one nerealne razine (na duži rok) od over 11000, što će se objektivno teško ponoviti u bliskoj budućnosti. Stoga, ako Uprava zadrži operativnu dobit i u 2009 na razinama iz 2008, bit će to još jedan dokaz njene nedvojbene sposobnosti, jer valja imati na umu da ATPL pola flote drži na spotu, a ugovori na godinu dana, primjerice Imperijala (77000 do kraja listopada) danas su nezamislivi. Sve ovo ne znači da dioničare što igraju na duge staze neće "pogoditi" dobra dividenda i za poslovnu 2009.

quote=governor]


nisam vidio da je netko već stavio ovaj link.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/atlantska-plovidba-visoka-likvidnost-nije-uvijek-dobra-vijest,25643.html

balgač se čini mi se malo bolje kuži u sektor od ersteovih analitičara. nekako ne vjerujem da bi se složio s njihovim targetom.

pitanje za stručnjake: kolike bi trebale biti vozarine 2012. da dobit po donici s tadašnjom flotom zaista bude onih nekih 94 kune, koliko su ersteovci predvidjeli?

Erste-ovi analitičari su potpuno promašili EPS za ovu godinu di manje više nema nepoznanica i fulali za 30%. Teško je predvidjeti 2012. Nitko ti to nezna sa sigurnošću a pogotovo ne oni jer su pokazali da nemaju blage veze. Još 4 broda dolaze na isporuku u 2011/12. Cape mogu zaključiti na desetljeće s pristojnim profitom. EPS od samo 94 kune sa potpuno obnovljenom/proširenom flotom… poptuni promašaj u procjeni ako mene pitaš. To je 4x manje nego ove godine samo iz vozarina. A u upravi bacaju karte na Indiju baš za to vrijeme, tako da ne bi iznenadio niti novi ciklus konjukture a onda je to nešto sasvim drugo. Kinu su tempirali kirurški točno. Demand će biti i dalje jak kako god. Supply će se povećati, stari brodovi će u rezališta i time smanjiti pritisak na supply strani, a tu je i faktor Indije koji će se kad tad uključiti.
[/quote]

to mi je jasno, nego me baš zanima kolike su si oni to konkretno vozarine morali smisliti i staviti u kalkulaciju za 2012. da bi im ispao taj iznos.


to mi je jasno, nego me baš zanima kolike su si oni to konkretno vozarine morali smisliti i staviti u kalkulaciju za 2012. da bi im ispao taj iznos.

Ja mislim da se malo prave pametni. Pa ako su analitičari, neku brojku moraju izbacit. No indikativan je timing, onako iz neba u rebra oni kao procjenjuju EPS za ovu godinu (krivo) i procjenjuju TG price (puno premalo). Moglo bi bit velikog šamaranja kupnje i prodaje baš oko te cijene. Ne sumnjam da ćemo ga probiti.

I'LL BE BACK

New Report

Close