Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
vidim da ovdje ima jaaako puno pametnih glavica.
Volio bih ćuti prognoze za ponedjeljak.
Jeli sada slijedi pad od nekih 5-6% ili još idemo gore.
Da se razumijemo ja bih rast do barem 5000 kn ali neide…
Hvala
DRYS +10%, DIANA +6.7%, EXCEL +13.5%, DOW +3.8%. NASDAQ +3.5%. Show is going on.
"Očekuju da će 2008. i 2009. godina biti najuspješnije za kompaniju, s najvećim ostvarenim zaradama. Procijenjena zarada po dionici za ovu godinu je 443,01 kuna, a za sljedeću 499,93, navode u svojoj analizi. "
Valjda misle na operativnu dobit?!
Ne znam šta oni misle i kako to računaju kad je na polovici godine EPS 310kn. A do kraja godine više nego duplo toliko. Ma budale.
[/quote]
a tek ovo:
"analitičari Erste banke predviđaju smanjenje zarade po toj dionici sa 187,41 kune u 2007. na 94,74 kune 2012. godine"
jadni mi, i ne znamo kako nam firma propada, prepolovit će nam se dobit u par godina.
a po mom računu u 2015. će dobit biti 913,12 po dionici [cool]
19.09.2008
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 140.111 10,04 Osnovni račun
2. ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 125.700 9,01 Osnovni račun +5000
3. CROATIA OSIGURANJE D.D. 68.681 4,92 Osnovni račun
4. CROATIA OSIGURANJE D.D. – ŽIVOTNO OSIGURANJE 68.680 4,92 Osnovni račun
5. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 57.975 4,15 Osnovni račun
6. JERKOVIĆ ANTE 54.142 3,88 Osnovni račun
7. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 49.274 3,53 Osnovni račun
8. LONZA VLAHO 48.116 3,45 Osnovni račun
9. PBZ D.D. 43.890 3,15 Skrb. račun -5000
10. HPB D.D. 34.529 2,47 Skrb. račun -592
Ukupno: 49,52
Vidim da PBZ prodaje na dosta dionica ili se to slučajno poklopilo sa onim koje ja imam, evo recimo LKPC su skupljali cijelu godinu po puno višim cijenama da bi od neki dan prodavali nisu neke velike količine ali nekih stotinjak komada, isto su radili i sa INGROM koju su skupljali na puno većim cijenama da bi je sada prodavali.
Izgleda da je puno udjelničara odjedanput izlazilo iz njihovih fondova.
Izgleda da je puno udjelničara odjedanput izlazilo iz njihovih fondova.
MIrovinski fondovi su izlazili
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=79100ee8-2530-44a0-98b5-4e5f56513b75
pa da,pbz global fond je imao u zadnjih 20-ak dana najveći broj naloga za isplatu,pa je morao obarati cijene,i to one najbolje,hvala udjeličarima na ovako slasnom kolačiću…sad ioh sigurno srce boli,a kostolany je rekao–prvo ide bol,a tek onda novac,boli je bilo dosta,sad tu bol želimo naplatiti..
MIrovinski fondovi su izlazili
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=79100ee8-2530-44a0-98b5-4e5f56513b75
[/quote]
Stvarno sramota kakve nema nigdje, e moj Samodole da je pravde nosio bi ti majicu na pruge ali ne mornarsku već onu drugu [lol]
pbz je u k….
@governor mislim da si trazio na TA
evo dao sam si truda malo da Vam pokazem svoj graf po kome sam kupio ATPL i o tome napisao prije 3 dana. graf sam postao i na TA ali prije 2 dana. nije bio zamjecen….cak stovise ..jedinice su ga krasile
jos plovim u ATPL iako sam danas mislio izac.
ostao sam jer je velika vjerojatnost da u ponedjeljak "idemo daje", a kak su ameri krenuli jos sam sigurniji
pbz je u k….
@governor mislim da si trazio na TA
evo dao sam si truda malo da Vam pokazem svoj graf po kome sam kupio ATPL i o tome napisao prije 3 dana. graf sam postao i na TA ali prije 2 dana. nije bio zamjecen….cak stovise ..jedinice su ga krasile
jos plovim u ATPL iako sam danas mislio izac.
ostao sam jer je velika vjerojatnost da u ponedjeljak "idemo daje", a kak su ameri krenuli jos sam sigurniji
Hvala caccone. Ja ti to ništa ne pušim. Stvar je u tome da ako ludi Ameri naprave rally, napravit ćemo ga i mi, još ako se i Ina realizira unutar toga svega skupa moglo bi tu svašta biti. Ovo danas je bilo prejako, ali cijeli tjedan je brutala. Nije to za bezveze. Ja sam optimista i imam svoj TG. Tako je to.
Genco shielded from slide in spot rates
Saturday, 20 September 2008
The recent slide in the Baltic Drybulk index, which measures spot freight rates, does not imply a risk to revenue at Genco Shipping & Trading Ltd as most of its revenue comes from long-term charter contracts whose prices are fixed in advance, a top official said. ‘The fall should not affect us in the short- and medium-term because we have 94 per cent of our available days for 2008 locked-in under time-charters,’ Genco chief financial officer John Wobensmith said in an interview. Genco has also contracted 60 per cent of available days in 2009. A shipping company can either rent out its fleet on a day-to-day basis, known as a spot-charter, or sign long-term contracts, called time-charters.
Spot-charters boast lucrative rates, but may lead to an uneven revenue stream. On the other hand, a time-charter contract brings steady revenue.
Since striking a record high in May, the London-based Baltic Drybulk index, which tracks spot-charter rates, has lost about 60 per cent as it has been knocked by stormy financial markets, falling commodity prices and worries about global economic growth. Shares of Genco Shipping have lost about 40 per cent since 20 May – the day the Baltic Drybulk index touched a lifetime-high of 11,793 points.
‘People are using the Baltic Drybulk index as a measuring tool for stocks, and I think you are seeing traders influence the prices of the stocks when they should be looking at more longer-term fundamentals,’ Mr Wobensmith said.
Two analysts said shares of dry-bulk shipping companies that have signed a large number of time-charter contracts should not track the Baltic Drybulk index.
The shares are insulated from the spot market as shippers’ average long- term contracts should provide relatively stable earnings, Credit Suisse analyst Gregory Lewis said.
‘We believe the sell off in the dry-bulk sector in the back half of the summer presents a compelling entry point for these stocks,’ Mr Lewis wrote in a note to clients.
Mike Reardon, who heads the Houston research desk of the International Maritime Exchange, said, ‘The Baltic Drybulk index could double tomorrow and cut in half three days from now but those ships are still earning the same amount and nothing changes. You have to separate DryShips Inc from Genco Shipping.’
DryShips is the biggest player in the spot-charter market.
Genco’s Mr Wobensmith said, ‘We are a time-charter operator and our time-charter strategy has not changed since day one.’
Source: Reuters