ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

KAKO NIJE BITNO ZA KOLIKO OLUJA VOZI, 13K JE BIJEDNO. STARI T/C JE ISTEKAO, I ZAKLJUCENA JE ZA 13K.

Nemoj se ljutiti, ali nisam posve siguran u ovaj podatak, jer takvu cijenu postižu najlošiji spotovi na pacifiku za handymaxe.

Ali i u tom slučaju (ako je istina to što pišeš), i tih 13K je bolje od prethodnog dugoročnog t/c koji je bio još lošiji. [wink]


zagreb i miho pracat imaju probleme s balastnim cjevovodom i sad se jos tocno ne zna datum predaje. ukoliko se zagreb ne preda 22.09. onda ce se vjerojatno ici na izumjenu cjevovoda i odgodu predaje od oko mjesec dana. miho pracat bi u tom slucaju bio predan vrlo malo iza zagreba. s obzirom da je prethodni charter otpao pitanje je hoce li se u medjuvremenu situacija popraviti ili cemo i tu zabiljeziti dodatne gubitke. svakako se nadam da ce vozarina biti kudikamo veca od oluje koja sad vozi za bijednih 13k usd.

Zagreb u isporuci kasni godinu dana , Pracat 9-10 mjeseci ( i to "roba s greškom").
Vijetnamac Držić će kasniti najmanje 20 mjeseci , a na isporuke kasnijih novogradnji (s izuzetkom STX capea) ne bih ozbiljno računao prije 2010.
E , sad: ako ATPL , kao etablirana i stvarno dobrostojeća firma s realnim pokrićem ovako nagrabusi s novogradnjama , što će se tek dogoditi novim firmama formiranim na valu rastućeg BDI-ja u zadnjih godinu – dvije , koje su ugovorile novogradnje kod isto takvih novih brodogradilišta ?
BR kaže da – i to prije izbijanja "bankovnog sloma" – 35 % novogradnji ove godine neće biti isporučeno.
Slijedeće godine – i bez sloma banaka – taj bi broj premašio 40 %.U stvarnosti će to biti bitno iznad 50 % , jer niti nova brodogradilišta niti novi brodari jednostavno neće moći isfinancirati novogradnje.
A ako se već sad procjenjuje da će flota bulkera ove godine rasti 4-5 % umjesto predviđenih 8 % , što mislite da će se dogoditi 2009. – ubrzanje rasta flote ?
Zbog toga sam , iako ljut što panamaxi nisu zaplovili prije 6 mjeseci , sretan što će ih ATPL uopće preuzeti i isfinancirati iz prodaje starih kanti.Puno drugih brodara neće biti te sreće.

Zagreb u isporuci kasni godinu dana , Pracat 9-10 mjeseci ( i to "roba s greškom").
Vijetnamac Držić će kasniti najmanje 20 mjeseci , a na isporuke kasnijih novogradnji (s izuzetkom STX capea) ne bih ozbiljno računao prije 2010.
E , sad: ako ATPL , kao etablirana i stvarno dobrostojeća firma s realnim pokrićem ovako nagrabusi s novogradnjama , što će se tek dogoditi novim firmama formiranim na valu rastućeg BDI-ja u zadnjih godinu – dvije , koje su ugovorile novogradnje kod isto takvih novih brodogradilišta ?
BR kaže da – i to prije izbijanja "bankovnog sloma" – 35 % novogradnji ove godine neće biti isporučeno.
Slijedeće godine – i bez sloma banaka – taj bi broj premašio 40 %.U stvarnosti će to biti bitno iznad 50 % , jer niti nova brodogradilišta niti novi brodari jednostavno neće moći isfinancirati novogradnje.
A ako se već sad procjenjuje da će flota bulkera ove godine rasti 4-5 % umjesto predviđenih 8 % , što mislite da će se dogoditi 2009. – ubrzanje rasta flote ?
Zbog toga sam , iako ljut što panamaxi nisu zaplovili prije 6 mjeseci , sretan što će ih ATPL uopće preuzeti i isfinancirati iz prodaje starih kanti.Puno drugih brodara neće biti te sreće.

ATPL za razliku od mnogo stranih brodarskih firmi ne ovisi u tolikoj mjeri o novogradnjama iz razloga što ova firma postoji jako dugo i što se već jako dugo bave ovim biznisom i što su imali i sreće da su praktički uletili u ovaj boom na tržištu s već pristojnim kapitalom (assets), za kojeg ne moraju (za razliku od ostalih stranih brodara) ´na silu´ isplatiti dugovanja.
Velik dio brodova je zapravo posve isplaćen i otkupljen.
Drugi su svoju namiru dugova vidjeli dobrim dijelom kroz brojne novogradnje…

Nisam sinoc stigao postati ali futuresi su povecali plus.

SAM PROTIV SVIH

trezor 6000 kom.


KAKO NIJE BITNO ZA KOLIKO OLUJA VOZI, 13K JE BIJEDNO. STARI T/C JE ISTEKAO, I ZAKLJUCENA JE ZA 13K.

Nemoj se ljutiti, ali nisam posve siguran u ovaj podatak, jer takvu cijenu postižu najlošiji spotovi na pacifiku za handymaxe.

Ali i u tom slučaju (ako je istina to što pišeš), i tih 13K je bolje od prethodnog dugoročnog t/c koji je bio još lošiji. [wink]
[/quote]

Mislim da se radi o starom ugovoru na 10 godina 1996/2006 što je bio pun pogodak jer su vozarine u doba jake krize i za panamaxe primjerice 2001 bile na razinama ispod 10000. Vjerujem da je novi ugovor značajno bolji.
Držim da nam jedino dizalica Veli Jože može pomoći, na način da ovu firmu premjesti na neku jaču burzu na Dalekom istoku, jer od zse očito nema koristi. Veseli FFA, impozantan oporavak u zadnja dva dana, indikativno.

Ljudi, nadam se da ste dobro. Gledam neke prijepiske na drugim temama i opći pesimizam je nastao. Skupila se hrpa lešinara i plešu kolo oko veprovine. A neki se doslovno naslađuju. Doći će im sve to na naplatu, ovako ili onako. No netko sve ovo i kupuje… Ja idem do kraja. Ajd sretno!

I'LL BE BACK



KAKO NIJE BITNO ZA KOLIKO OLUJA VOZI, 13K JE BIJEDNO. STARI T/C JE ISTEKAO, I ZAKLJUCENA JE ZA 13K.

Nemoj se ljutiti, ali nisam posve siguran u ovaj podatak, jer takvu cijenu postižu najlošiji spotovi na pacifiku za handymaxe.

Ali i u tom slučaju (ako je istina to što pišeš), i tih 13K je bolje od prethodnog dugoročnog t/c koji je bio još lošiji. [wink]
[/quote]

Mislim da se radi o starom ugovoru na 10 godina 1996/2006 što je bio pun pogodak jer su vozarine u doba jake krize i za panamaxe primjerice 2001 bile na razinama ispod 10000. Vjerujem da je novi ugovor značajno bolji.
Držim da nam jedino dizalica Veli Jože može pomoći, na način da ovu firmu premjesti na neku jaču burzu na Dalekom istoku, jer od zse očito nema koristi. Veseli FFA, impozantan oporavak u zadnja dva dana, indikativno.
[/quote]

Taj ugovor o čemu govoriš je za mb orsulu, i zalosno sto ce orsula jos voziti 5gog za 12k. oluja je zakljucena neki da za 13k.

Bar ih izbacite takve iz liste prijatelja, to je najmanje što možete učiniti kad već ne postoji ignore opcija. Ima tu nekih optimista a kad ono prijatelji s tim lešinarima.
Zanimljivo.

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich


Bar ih izbacite takve iz liste prijatelja, to je najmanje što možete učiniti kad već ne postoji ignore opcija. Ima tu nekih optimista a kad ono prijatelji s tim lešinarima.
Zanimljivo.

Ne znam dal ovo mene ide, al ja u zadnje vrijeme stalno klikam accept kod prijateljstva jer kolko god puta da ih odbijem uvijek mi ponovno šalju i nervira me onaj dole prozorčić što mi stalno iskače. Uopće ne znam tko je od tih likova "good guy" a tko "bad guy", niti im primjećujem baš imena kad nešto napišu, jer ih se nakotilo ko punoglavaca u zadnje vrijeme. Pogotovo lešinara. Ukratko… ne zamaram se time. Ali prihvaćam kritiku. Izbacit ću sve one koji mi nisu poznati danas navečer kad se vratim s posla..

I'LL BE BACK

Europa se zeleni ko livada a Crobex -4,28% pa ko je tu lud?

Hogar vozi Volvo


Europa se zeleni ko livada a Crobex -4,28% pa ko je tu lud?

Crobex.

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

New Report

Close