Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
iako se nije za smijati, ovo je stvarno malo cudan razlog za rast BDI
[/quote]
Vipy ipak ima zrnce logike. Da bi osigurali igre bez smoga zuti su pozatvarali su gomilu tvornica koje sad ponovo pocimaju raditi. E sad koliki je efekt toga na BDI dalo bi se pricati.
UJUTRO AKOBOGDA ce biti nalog na prodaji na 1700 sad mi kolega javijo ima 50 dionica ja mu kažem da nije normalan a on meni kaze da je iste kupovo na 3100 kuna i izgubice cc 70.000 kuna i nikad vise nece da cuje za dionice ni za burzu.
China Stockpiles Will Prove Freight Traders Wrong, Nobu Su Says
China, also the biggest consumer of metals such as copper, had ordered some steelmakers and other factories to curb or halt output to reduce pollution during the Olympics.
Some traders bet that demand would rebound after the end of the event.
http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=18755&Itemid=31
Nije trezor. Samo 5K kupili oni.
Trezor je kupio u blok transakciji, inače kupuju i ostali institucionalci, ne mislite valjda da sav promet rade "mali". naravno drugi institucionalci također prodaju.
iako se nije za smijati, ovo je stvarno malo cudan razlog za rast BDI
[/quote]
Vipy ipak ima zrnce logike. Da bi osigurali igre bez smoga zuti su pozatvarali su gomilu tvornica koje sad ponovo pocimaju raditi. E sad koliki je efekt toga na BDI dalo bi se pricati.
[/quote]
To je sve planski učinjeno, najprije uvoz prekomjerne količine željezne rudače te njihovo gomilanje u lukama, a zatim uslijed bojazni od jačanja inflacije i poteškoća u vlastitoj ekonomiji odlučili su uzeti predah, ne samo da bi zrak bio čist u vrijeme Igara, već da bi i što povoljnije pregovarali o budućim cijenama po kojima će kupovati rudaču (traže manju cijenu) od velikih rudarskih kompanija (traže veću cijenu). Samo su napravili pauzu koja neće dugo trajati, a rudaču će i dalje morati uvoziti još barem nekoliko godina, ukoliko žele održati tempo vlastitog razvoja.
Uostalom ako ne krenu sada s uvozom ž.rudače krenut će s uvozom ugljena koji im je neophodan za već ovu zimu. Kako god bilo BDI će u plus, naša firma i dalje jako dobro zarađuje i nastavit će, a šta drugo reći, bit će dobro kad se poklope neke stvari, dotad ćemo čekati…
pogledajte malo kretanje BDI i $…
ima li netko informaciju o dolasku novogradnji "Zagreba" i "M. Pracata" ? … nešto je utihnulo s tim informacijama u zadnje vrijeme a sad kad se predao "Jadran" novim vlasnicima vjerojatno je ostala i posada na čekanju…
jel moguće da se namjerno čeka sa objavom primopredaje "Zagreba" za bolji trenutak na burzi ili se takve informacije moraju odmah objaviti?
To znači da sutra BDI opet raste………
Pozdrav
zagreb i miho pracat imaju probleme s balastnim cjevovodom i sad se jos tocno ne zna datum predaje. ukoliko se zagreb ne preda 22.09. onda ce se vjerojatno ici na izumjenu cjevovoda i odgodu predaje od oko mjesec dana. miho pracat bi u tom slucaju bio predan vrlo malo iza zagreba. s obzirom da je prethodni charter otpao pitanje je hoce li se u medjuvremenu situacija popraviti ili cemo i tu zabiljeziti dodatne gubitke. svakako se nadam da ce vozarina biti kudikamo veca od oluje koja sad vozi za bijednih 13k usd.
… s obzirom da je prethodni charter otpao pitanje je hoce li se u medjuvremenu situacija popraviti ili cemo i tu zabiljeziti dodatne gubitke. svakako se nadam da ce vozarina biti kudikamo veca od oluje koja sad vozi za bijednih 13k usd.
Ovdje nije bitno za koliko vozi Oluja (koja je ugovorila dugoročni t/c puno ranije, niti se priprema za prodaju)
Jadran i Mljet su se prodali, a dolaze Zagreb i Pracat. Bitno je da li će Zagreb+Pracat imati veće vozarine od Jadrana+Mljeta. A ja mislim da hoće. Jadran je imao lijep ugovor, ali Mljetov je bio katastrofa. Već sada dvije novogradnje mogu zajednički ostvariti bolje ugovore, a da ne govorim nešto kasnije kada se vozarine povećaju.
Uzevši sve skupa u obzir, mislim da se na operativnoj zaradi neće ovdje mnogo izgubiti. Jedina rupa se može otvoriti na renoviranju ugovora za Libertas, ali isto tako se neće previše primjetiti zbog veće vrijednosti dolara u odnosu na prethodni kvartal.
Ako se također skoro budu obnavljali ugovori za handymaxe, imat ćemo ponovo relativno poboljšanje u odnosu na stare vozarine.
Sve skupa tipujem za 3Q status quo što se tiče vozarina, a za 4Q svakako poboljšanje.
… s obzirom da je prethodni charter otpao pitanje je hoce li se u medjuvremenu situacija popraviti ili cemo i tu zabiljeziti dodatne gubitke. svakako se nadam da ce vozarina biti kudikamo veca od oluje koja sad vozi za bijednih 13k usd.
Ovdje nije bitno za koliko vozi Oluja (koja je ugovorila dugoročni t/c puno ranije, niti se priprema za prodaju)
Jadran i Mljet su se prodali, a dolaze Zagreb i Pracat. Bitno je da li će Zagreb+Pracat imati veće vozarine od Jadrana+Mljeta. A ja mislim da hoće. Jadran je imao lijep ugovor, ali Mljetov je bio katastrofa. Već sada dvije novogradnje mogu zajednički ostvariti bolje ugovore, a da ne govorim nešto kasnije kada se vozarine povećaju.
Uzevši sve skupa u obzir, mislim da se na operativnoj zaradi neće ovdje mnogo izgubiti. Jedina rupa se može otvoriti na renoviranju ugovora za Libertas, ali isto tako se neće previše primjetiti zbog veće vrijednosti dolara u odnosu na prethodni kvartal.
Ako se također skoro budu obnavljali ugovori za handymaxe, imat ćemo ponovo relativno poboljšanje u odnosu na stare vozarine.
Sve skupa tipujem za 3Q status quo što se tiče vozarina, a za 4Q svakako poboljšanje.
[/quote]
KAKO NIJE BITNO ZA KOLIKO OLUJA VOZI, 13K JE BIJEDNO. STARI T/C JE ISTEKAO, I ZAKLJUCENA JE ZA 13K.