ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 14:59
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

evo ti 105%, dao bi ti 150% da si stavio podatak koliko bulk flote je starije od 25 godina, a taj dio flote će se valjda rashodovati do 2012. Inače, postoje predviđanja i analize što ukazuju da bi 2012/2013 Indija na marketu mogla igrati ulogu što sada drži Kina. [tongue]

Trenutno je 25% flote (oko 100 milijuna dwt od 400) starije od 20 godina.
I da, smatra se da će za 4-5 godina Indija dobro povući potražnju.

.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Mislim da se broj brodova starijih od 25 godina kreće negdje oko 10-15%
Ovo je projekcija početkom ove godine…

značenje dobrog stop lossa. ako se ovakvi padovi dočekaju izvan tržišta ko na grafu vrlo brzo se rezulatat kupi-drži podupla.

meandar


Mislim da se broj brodova starijih od 25 godina kreće negdje oko 10-15%
Ovo je projekcija početkom ove godine…

http://biz.thestar.com.my/news/story.asp?file=/2008/2/25/business/20397872&sec=business

For cape-size ships with 175,000 tonnes cargo capacity, Hashim said 13% of the supply would be more than 22 years old and were likely to be scrapped during 2008 to 2011 should freight rates reached low enough levels.
A total of 47 new cape-sizes are scheduled for delivery this year, 139 in 2009 and 263 in 2010.

He said a total of 436 panamax-size vessels of 70,000 tonnes capacity each were contracted for delivery from 2008 through 2010.
“About 228 ships will be over 24 years by 2011 and may be scrapped between 2008 and 2011,” he said.

He added that some 1,141 smaller handy-size ships would exceed 27 years old by 2011 and would be likely be removed for demolition this year through 2011 should freight rates drop sharply.
About 332 new handy-size vessels will be delivered between 2008 and 2010. Handy-size ships can each carry 10,000 to 39,999 tonnes of cargo.

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

Hmmm, znam da BDI na dnevnom, tjednom i dužem vremensko periodu nema realnog utjecaja na cijenu dionica ili poslovanje brodara.
Ipak volio bih kada bi netko prokomentirao ovaj strmoglavi pad toga indexa (razloge) i kolika je mogućnost njegovog skorog oporavka ili oporavka uopće jer zadrži li se duže ovako nisko i niže kamo ide počet će utjecat…
Evo ga zadnje 2 godine:

1.988,00 119
1.999,00 20
2.050,00 698

Strasno, komentar ne smijem iznijeti je na forumu ne prostacenja (nazalost) .

Svatko danas trguje na burzi ali rijetki ostaju psihicki zdravi!

Kakvi su ovo nalozi???

Top ask
CIJENA KOLIČINA
1.988,00 119
1.999,00 20
2.050,00 698
2.098,00 25
2.099,00 50
2.100,00 60
2.114,88 20
2.115,00 10
2.119,00 37
2.119,95 19

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Sad nitko više ne pita zašto su Lonza i drugari iskrcavali "super povoljno" na 2400?

Sad se dobrom trgovinom zarađuju novci na burzi, tko dobro procijeni dno ovih dana, za koji mjesec bogat čovjek. Trenutno dobra procijena daleko važnija od znanja boje pojedinog broda [wink]

Sada bi se trebao uključit trezor, ako nije neznam šta čeka?

nije ni potreban trezor,vidis da se sve kupi….

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

New Report

Close