ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 05.11.2024. u 06:44
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
47,37
2.985
63
47,20
48,20
1,06%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ma sve je ovo što si ti rekao točno, ali zar bi te zbilja čudilo da nakon ovakve generalne situacije na TK u RH i u Svijetu ATPL ode ispod 2000,00 kn. Svi smo mi govorili prije mjesec-dva da ne može ispod 2600, pa ispod 2500 pa ispod 2400 kn a danas se borimo da ne dođemo na 2200. Zašto misliš da nećemo ispod 2000,00 kn? Jednostavno te povijest demantira. Nemoj mi samo govoriti o fundamentima jer fundamenti na TK odavno ne vrijede nego samo vrijedi to da li vlada optimizam,odnosno da li postoji volja za ulaganjem na TK. Toga danas jednostavno više nema a pitanje kad će se ulagači ponovno opredijeliti da ulažu na TK. Kad TK bude atraktivan za ulaganje,onda se može govoriti o fundamentima određenih dionica

Kolega pročitajte post ponovno. Nigdje ne kažem da neće niže iako je Hanger dobro argumentiro. Ja sam na bidu na 2100 za dokup pa APP. [cool]

I'LL BE BACK

Da baš ne iznosim samo suhoparne podatke, evo nešto o budućim planovima što se tiče Kine i razvoja tržišta…

Utrka među kineskim čeličanama:

05.09.2008. Wisco, trenutno 4. najveći državni proizvođač čelika pokušava konkurirati ostalim rivalima. Projekt vrijedan 30 milijardi dolara će se izvoditi u luci Fangchengang u pokrajini Guangxi, a smatra se da će biti završen kroz 4 godine, s godišnjim proizvodnim kapacitetom od 10 milijuna tona čelika.
(Za usporedbu, prethodna početna investicija je prošle godine iznosila oko 2,5 milijardi dolara za razdoblje kroz 5 godina)

Nedavno su se i druge dvije kineske čeličane udružile kako bi povećale kapacitet na 32 tone.

Ali glavni kineski proizvođač čelika (inače 5. u svijetu) BaoStell nije dugo čekao s odgovorom. 08.09.2008.: Do 2012. BaoSteel planira gotovo učetverostručiti kapacitete s trenutnih 23 na čak 80 milijuna tona godišnje čime bi postao drugi svjetski najveći proizvođač čelika. Time se nadaju da će povisiti prodaju na preko 50 milijardi dolara godišnje. BaoStell je inače u državnom vlasništvu.
09.09.2008.: Baosteelov novi kompleks za proizvodnju čelika od 10-milijuna tona godišnje je ubrzao pripremne aktivnosti zahvaljujući potpori uprave provincije Guangdong. Projekt je dobio odobrenje Državnog vijeća i Odbora za nacionalni razvoj i reformu da se krene s poslovima koji uključuju izgradnju željeznice, luke, opskrbu električnom energijom, razmještajem stanovništva i dr. Izgradnja željeznice kreće već početkom iduće godine.

Jačanje logisitke:

09.09.2008. Od početka ove godine do sada ulaganje u kineske željeznice je povećano za gotovo 40%, ukupno dosegnuvši cifru od oko 20 milijardi $. Ovime se želi postići međusobno povezivanje zaostalih i siromašnijih regija države. Teretni promet je time porastao za oko 7% u odnosu na proteklu godinu, a putnički oko 12%. Do 2010.g. se planira uložiti još oko 200 milijardi $ u izgradnju željezniče infrastrukture (od toga pruge u dužini 17.000km).

Daljnja ulaganja:

06.09.2008. U kineskom brodogradilištu započinje izgradnja prvog od 8 bulk carriera kapaciteta 30,000 DWT koje je naručila poljska kompanija PZM. Ove narudžbe su samo dio programa nadogradnje flote. Ukupno se planira izgraditi čak 36 brodova u razdoblju od 2008-2013 u kineskim, japanskim i domaćim brodogradilištima za ovog najvećeg poljskog brodovlasnika.

——-

Nadam se da dežurni crni prognostičari uviđaju svježe datume ovih informacija. Niti mi izgleda da će se Kina prestati baviti ulagačkim aktivnostima koje su ih krasile do sada, niti mi izgleda da je budućnost tržišta neizvijesna. Ja i dalje smatram da je sve ovo samo jako dobra prilika za ono što slijedi…


prodao sav ht i kupio atlansku sad mi je u portfelju samo jedna dionica…

Opasno je to ali cijenimo hazardere! [thumbsup]

Ja sa dokupom od prije neki dan imam skoro 50% u ATPL. Ako ga sruše do 2100-2150 onda prodajem druge dionice i to kupujem.

Ali mislim da nemamo previše brige, pa vidjeli smo jučer, čim malo zazeleni, odmah ATPL naraste za 50-60kn. Par dana zelenila i komotno bi se mogli vratiti u susjedstvo 2400.


Satrat će vas ovdje bik!!

To lutko! [lol]


Nemoj mi samo govoriti o fundamentima jer fundamenti na TK odavno ne vrijede nego samo vrijedi to da li vlada optimizam,odnosno da li postoji volja za ulaganjem na TK.

Ako smijem skromno iznijeti svoje mišljenje, a to je da mi se čini da na ovoj ranjenoj i napaćenoj burzi konačno fundamenti počinju dolaziti do izražaja. Točno je da to nije bio slučaj dosada jer nam je burza u 2007-oj bila pregrijana. Međutim, ako vrlo pažljivo pratiš kretanje cijena dionica, koje su sve mahom pogubile velik dio svoje tržišne kapitalizacije, ipak se primjećuje izvjesna diverzifikacija i naziru fair vrijednosti pojedinih dionica. A imamo ih već i pristojno podcijenjenih, jer je naime na snazi period akumulacije (da želim biti pokvaren, rekao bih da ovi pametniji/likvidni otimaju papire po niskim cijenama od ovih koji su se preračunali/ostali_bez_casha). Be very careful what you do!

US took freewheeling capitalism to the limits and the wheels came off


09.09.2008. Od početka ove godine do sada ulaganje u kineske željeznice je povećano za gotovo 40%, ukupno dosegnuvši cifru od oko 20 milijardi $. Ovime se želi postići međusobno povezivanje zaostalih i siromašnijih regija države. Teretni promet je time porastao za oko 7% u odnosu na proteklu godinu, a putnički oko 12%. Do 2010.g. se planira uložiti još oko 200 milijardi $ u izgradnju željezniče infrastrukture (od toga pruge u dužini 17.000km).

Za milju pruge (1600 i kusur metara) potrebno je oko 300 tona željeza samo za tračnice.

To je naša lipa pisma stara, ča je pusta kara u mornara....

potop……

DRYS 2:41PM ET 51.42 6.00 -10.45% Chart, Messages, Key Stats, More
DSX 2:40PM ET 21.52 1.90 -8.11% Chart, Messages, Key Stats, More
EGLE 2:41PM ET 19.95 2.04 -9.28% Chart, Messages, Key Stats, More
ESEA 2:40PM ET 10.26 0.75 -6.81% Chart, Messages, Key Stats, More
EXM 2:40PM ET 22.22 4.07 -15.48% Chart, Messages, Key Stats, More
GNK 2:41PM ET 40.95 5.64 -12.11% Chart, Messages, Key Stats, More
NM 2:41PM ET 7.50 0.70 -8.54% Chart, Messages, Key Stats, More
QMAR – – – – Chart, Messages, , More
TBSI 2:40PM ET 20.10 2.33 -10.39% Chart, Messages, Key Stats, More

a nema blokade.

IMT?

Baš zbog ovakvih previranja ljudi gube novce na dionicama. Sada je vrijeme idealno za kupovanje i smanjivanje prosjeka ulaza…

A sve ono što se pričalo zadnjh dana po forumu evo i ovdje lijepo objašnjavaju:

This time the indexes appear to be dropping once again because the Chinese are not buying. They appear to be holding off, instead living off inventories built up in preparation for the Olympics. China is a country which must import iron and coal to support its growth. If history is any guide, China will bring in commodities once again, driving up the BDI and BCI and boosting dry bulk shippers.

Of all the times of the year, September thru November has consistently seen rises in the BCI. During that period in 2003, the BCI rose 100%; in 2004, 17%; in 2005, 40%; in 2006, 7% ; in 2007, 60%. If the index follows this pattern, Cape prices should be much higher by November.

The BDI and BCI are explosive. They reflect the ever changing supply and demand on vessels trading on the spot market. The individual dry bulk shippers, for the most part, charter their vessels out 2 to 3 years, even 5 to 10 years, to avoid the frequent ups and downs of spot market. GNK, for example, has most of its ships tied to long charters that will not be exposed to the vagaries of this current BDI down turn. The shippers lock in favorable long term charters to avoid the tos and fros of the spot market but the traders treat their stocks as if they were completely exposed to the BDI. However, for the reasons above, the BDI and BCI should turn up, and perhaps, explosively so over the next 2 to 3 months.

September 09, 2008 Seeking Alfa

Ma daj, ovaj se zakasnio istresti. Pogledaj malo ovaj link skupljen s foruma mojnovac:
http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS+DSX+EGLE+ESEA+EXM+GNK+NM+QMAR+TBSI&d=t
Za dva do tri mjeseca…

9.9.2008
Vlasnik računa Stanje [%] Promjena
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 140.111 10.04
2. ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 120.700 8.65
3. CROATIA OSIGURANJE D.D. 68.681 4.92
4. CROATIA OSIGURANJE D.D. – ŽIVOTNO OSIGURANJE 68.680 4.92
5. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 57.975 4.15
6. JERKOVIĆ ANTE 54.142 3.88
7. Skrb.: PBZ D.D. 50.795 3.64
8. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 49.274 3.53
9. LONZA VLAHO 48.116 3.45 -600
10. Skrb.: HPB D.D. 38.555 2.76
Ukupno: 49.95

Što ovaj Lonza ovako mahnito rasprodaje? Seli na Kubu?!

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje


potop……

DRYS 2:41PM ET 51.42 6.00 -10.45%
DSX 2:40PM ET 21.52 1.90 -8.11%
EGLE 2:41PM ET 19.95 2.04 -9.28%
ESEA 2:40PM ET 10.26 0.75 -6.81%
EXM 2:40PM ET 22.22 4.07 -15.48%
GNK 2:41PM ET 40.95 5.64 -12.11%
NM 2:41PM ET 7.50 0.70 -8.54%
TBSI 2:40PM ET 20.10 2.33 -10.39%

a nema blokade.


koja sreča, izgledlo je ko da se situacja smirila i skoro sam kupio!
ipak je bolje samo promatrati.


Ma daj, ovaj se zakasnio istresti. Pogledaj malo ovaj link skupljen s foruma mojnovac:
http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS+DSX+EGLE+ESEA+EXM+GNK+NM+QMAR+TBSI&d=t
Za dva do tri mjeseca…

Pogledaj malo i nivo rasprave njihovih ulagača, već je nekih 60% ljudi po njihovim forumima sada uvjereno da je ovo rezultat čiste panike. Osnovno pitanje je jeste li trejder ili ulagač?

Ja sam kupovao cijelim putem nadolje od 3000kn do sada. I kao što sam savjetovao ljude da se ne zalijeću s većom kupnjom pri visokim cijenama, sada savjetujem da ne prodaju ono što je već dosta bez razloga izgubilo na cijeni.

Ulaže se na osnovi dublje analize od golog podatka BDI. Investitorski gledano bile su dobre kupovine i na 3000 i na 2700 i na 2400 i na 2300kn. Nikad, ali baš nikad ne znaš kada će se sentiment okrenuti. Zato se uvijek kupuje na svim pozicijama (sve je opravdana kupnja) i uvijek se čuva dio casha za ovakve prilike. A ja znam da ću dobit pokupiti na puno većim razinama. Moja je prednost što ja ulažem i ne zamaram se koliki će BDI biti sutra.

Valjda je svima jasno da forum čita vrlo mali broj ulagača koji skupa nemaju dionica ni koliko ih je Lonza ovih dana prodao. Svojim pisanjem želim samo malo podići svijest ljudi o ulaganju. Poruka je upućena dobronamjerno onima koji žele dobro uložiti, i ne izgubiti uložen novac, a ne interesira ih kratkoročni trend.

Usput rečeno, američki indexi se već 3 mjeseca vrti oko iste granice, sve zbog super dobrih i super loših vijesti, malo 2-3% gore pa 2-3% dolje, tako iz dana u dana. To nam valjda govori onu staru: psi laju, karavane prolaze… Ovoga puta je paniku kroz sve indekse napravio Lehman… Fundamentalno se za nas nije ništa mnogo promijenilo, niti se išta čudno dogodilo što se već nije događalo. Lijep pozdrav svima, nadam se da ćete imati nekakve koristi od ovog napisanog…


i uvijek se čuva dio casha za ovakve prilike.

za kokve prilke čuvaš keš?
misliš na sutršnje i preksutršnje otvaranje?

New Report

Close