Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
pa tak je i onaj neki blebno da odokativno misli da ina vrijedi od 4000 pa sve do 7000… [rolleyes]
a čini mi se da baš najbolje ne zna ni čim se ina bavi, a kamoli nešto o dionicama! [lol]
I Balgač je očito opterećen nekakvim donjim granicama BDI-a, a zna da će vozarine svejedno rasti u 4Q (tako kažu i terminski ugovori). Koga je uopće briga za trenutni spot? Spominje li ijedna brodarska firma paniku zato što je spot trenutno nisko? Koliko vidim svi šute i samo naručuju nove brodove.
Ako samo pratimo trend kretanja cijene vozarina višegodišnjih ugovora (1y, 3y…) shvatit ćemo da se praktički od 5 do 7.mjeseca 2007.g. te cijene nalaze na svom povijesnom maksimumu kakav nije bio nikada dosegnut ranije u prošlosti.
Prosječna cijena 1y t/c (panamax) nikada prije toga trenutka nije dosegla 48.000$/d.
Prosječna cijena 3y t/c (panamax) nikada prije toga trenutka nije dosegla 30.000$/d.
Danas, samo godinu i par mjeseci kasnije, te brojke iznose 70.000$/d i 50.000$/d (50% veće vozarine). A kretale su se u zadnjoj godini dana plus-minus 10%.
Koliko je ATPL brodova ugovorila na dugoročni ugovor u razdoblju od 5.mj.2007. do 9.mj.2008?
Koliko je brodova ostalo ATPL koji su bili ugovoreni pod lošijim ugovorima prije 5.mj.2007.?
Kako god se uzme u izračun ispada da će u slijedećem razdoblju od godinu-dvije dana barem svaki drugi brod biti ugovoren pod većom dugoročnom vozarinom (30-60% većom). Ne računam nadolazeće novogradnje u 2009.g.
Ali naš analitičar Balgač se trudi ukazati masi na značajan dubokoumni podatak: tko zna koliko će BDI još tonuti prije oporavka… On misli da će pasti na 5000 bodova, a ni ne zna šta bi zapravo htio reći s tim.
Bravo Hangeru, to je ono što ja cjelo vrijeme i tupim!! još dok si pisao one analitičke plahte o trenutnim cijenama dionice (koje ja još uvijek nisam uspio skužit). Nije bitan trenutni trend indexa marketa već prosjeci na duljim periodima promatranja (iznosi long term TC-a), u kojima je vjerojatnost refreasha TC ugovora ATPL-a. To je sukus svega.
Trend nesrtenog BDI-a je samo tu da eventualno definira mikrotrend kod špekulanata koji imaju touch za špekulantsku spiralu. Zato me ovaj pad BDI-a uopće ne zabrinjava ni po pitanju operativne dobiti u 3Q . Uostalom, vidjet ćeš kad izbace izvješće. Sjeti se 1Q!! Sjeti se onog pada BDI-a i sjeti se da tada TC-i nisu bili toliko veći od spota kao što su sada. Za isti period, ATPL isporučuje 110 milijuna operativne dobiti. O čemu pričamo? [wink]. A uključi u priču i dolar. [proud]
…
Zato me ovaj pad BDI-a uopće ne zabrinjava ni po pitanju operativne dobiti u 3Q . Uostalom, vidjet ćeš kad izbace izvješće. Sjeti se 1Q!! Sjeti se onog pada BDI-a i sjeti se da tada TC-i nisu bili toliko veći od spota kao što su sada. Za isti period, ATPL isporučuje 110 milijuna operativne dobiti. O čemu pričamo? [wink]. A uključi u priču i dolar. [proud]
Tada su t/c objektivno čak i lošije stajali nego danas, ali obzirom na prethodnu povijest, opet daleko bolje. I ne samo da me ne brine 3Q, već kako stvari stoje neće me brinuti ni izviješće za 4Q08, 1Q09… EPS za 2008 barem 7xx, ukupna dobit da se usereš, a najbolje još nije došlo… [rolleyes]
Tada su t/c objektivno čak i lošije stajali nego danas, ali obzirom na prethodnu povijest, opet daleko bolje. I ne samo da me ne brine 3Q, već kako stvari stoje neće me brinuti ni izviješće za 4Q08, 1Q09… EPS za 2008 barem 7xx, ukupna dobit da se usereš, a najbolje još nije došlo… [rolleyes]
Kolega hanger, šteta što vas se ne može ocijeniti 100tkom više od tri puta, a na ovaj pad s 3100 na 2275 u 4 mjeseca i čudne puteve naših investitora, nadovezao bi se da je ATPL trenutno i jedna od perjanica za špekulativno ulaganje. Špekulira se samo koliko će znatna biti dividenda za ovu godinu. Ako je danas hit kratkoročno ulaganje, a očito jest, atlantska će nam u nebo nakon q3, a da ne govorim oko proljeća kad krenu naklapanja od dividendi, aljudi se krenu grabat. Pa kad krenu skidat s aska po 3000 ko sumanuti, fino će se sjetom prisjećat ovih 22XX ujesen. Držim i ne dam.
držim ja i ne dam. samo bude li Crobex u knock-downu pa se još pri tom ni BDI značajnije ne oporavi do studenog (objava FI3Q) ne bi se baš kladio da ćemo u nebo tada.
što se tiče objave dividende za 2008.(krajem ožujka 2009.), tada će već i prva neslužbena objava rezultata izuzetno uspješne 2008. pa ,ukoliko se prilike poprave do tad, mogli bi značajnije porasti.
dobro je što i nema neke alternative među ostalim dionicama, odnosno ne poraste li ATPL ,upravo radi tržišnih prilika, ne znam zašto bi očekivali rast nekih drugih dionica. Stoga nema oportunitetnih gubitaka držanja ATPL (vs prodaje radi eventualne kupnje neke druge dionice).
Atlantska plovidba dd trenutno je jedna od najprofitabilnijih tvrtki izlistanih na ZSE(NPM=43,58%, ROE=32,68%, ROA=14,72 % na polugodištu). Navedeni pokazatelji profitabilnosti pobijaju tvrdnje o ATPL kao skupljoj dionici naspram ostalih brodara.
Pozdrav iz Potpićna.
da također nemojte zaboraviti i povoljno kretanje USD u zadnjem kvartalu 2008. što će dodatno pojačati ionako bogati EPS za 2008., a možda onda dividenda bude i viša nego li se nadamo.
kažem, možda.
I Balgač je očito opterećen nekakvim donjim granicama BDI-a, a zna da će vozarine svejedno rasti u 4Q (tako kažu i terminski ugovori). Koga je uopće briga za trenutni spot? Spominje li ijedna brodarska firma paniku zato što je spot trenutno nisko? Koliko vidim svi šute i samo naručuju nove brodove.
Ako samo pratimo trend kretanja cijene vozarina višegodišnjih ugovora (1y, 3y…) shvatit ćemo da se praktički od 5 do 7.mjeseca 2007.g. te cijene nalaze na svom povijesnom maksimumu kakav nije bio nikada dosegnut ranije u prošlosti.
Prosječna cijena 1y t/c (panamax) nikada prije toga trenutka nije dosegla 48.000$/d.
Prosječna cijena 3y t/c (panamax) nikada prije toga trenutka nije dosegla 30.000$/d.
Danas, samo godinu i par mjeseci kasnije, te brojke iznose 70.000$/d i 50.000$/d (50% veće vozarine). A kretale su se u zadnjoj godini dana plus-minus 10%.[/b]Koliko je ATPL brodova ugovorila na dugoročni ugovor u razdoblju od 5.mj.2007. do 9.mj.2008?
Koliko je brodova ostalo ATPL koji su bili ugovoreni pod lošijim ugovorima prije 5.mj.2007.?
Kako god se uzme u izračun ispada da će u slijedećem razdoblju od godinu-dvije dana barem svaki drugi brod biti ugovoren pod većom dugoročnom vozarinom (30-60% većom). Ne računam nadolazeće novogradnje u 2009.g.
Ali naš analitičar Balgač se trudi ukazati masi na značajan dubokoumni podatak: tko zna koliko će BDI još tonuti prije oporavka… On misli da će pasti na 5000 bodova, a ni ne zna šta bi zapravo htio reći s tim.
Bravo Hangeru, to je ono što ja cjelo vrijeme i tupim!! još dok si pisao one analitičke plahte o trenutnim cijenama dionice (koje ja još uvijek nisam uspio skužit). Nije bitan trenutni trend indexa marketa već prosjeci na duljim periodima promatranja (iznosi long term TC-a), u kojima je vjerojatnost refreasha TC ugovora ATPL-a. To je sukus svega.
Trend nesrtenog BDI-a je samo tu da eventualno definira mikrotrend kod špekulanata koji imaju touch za špekulantsku spiralu. Zato me ovaj pad BDI-a uopće ne zabrinjava ni po pitanju operativne dobiti u 3Q . Uostalom, vidjet ćeš kad izbace izvješće. Sjeti se 1Q!! Sjeti se onog pada BDI-a i sjeti se da tada TC-i nisu bili toliko veći od spota kao što su sada. Za isti period, ATPL isporučuje 110 milijuna operativne dobiti. O čemu pričamo? [wink]. A uključi u priču i dolar. [proud]
[/quote]
Trenutačna situacija na marketu je da se za panamax za t/c od 4 mjeseca može dobiti 55000, a za t/c od 1 godine cca. 52000, što je odlično. Međutim, kako Imperijalu ubrzo (listopad) ističe godišnji najam (77000) nema šanse da ni približno toliko dobije za novi ugovor, pa malo treba reducirati visoka očekivanja.
Ono što me trenutačno muči jest ugovor za Zagreb, zna li tko ima li tu novosti jer sumnjam da će naručitelj u novim okolnostima propustiti priliku i odustati od ugovora, premda long term ima drugačije zakonitosti.
….Trenutačna situacija na marketu je da se za panamax za t/c od 4 mjeseca može dobiti 55000, a za t/c od 1 godine cca. 52000, što je odlično. Međutim, kako Imperijalu ubrzo (listopad) ističe godišnji najam (77000) nema šanse da ni približno toliko dobije za novi ugovor, pa malo treba reducirati visoka očekivanja.
Ono što me trenutačno muči jest ugovor za Zagreb, zna li tko ima li tu novosti jer sumnjam da će naručitelj u novim okolnostima propustiti priliku i odustati od ugovora, premda long term ima drugačije zakonitosti.
Mislim da si previše pesimističan što se tiče 1Y TC-a za panamaxe- tek su ovih dana pali ispod 70,000 ; recimo da se konzervativno može računati na 65,000.
Ovo za Zagreb muči i mene , a još više za Pracat : što se događa s njim (i njegovim ugovorom) ?
U petak sam uletio na 2325! Vratio sam se uspješno u ATPL!
E jada našega…
A u Europi tulum samo takav
http://finance.yahoo.com/intlindices?e=europe
Nema nigdje dok se ne završi INA. Što i nije tako loše…