Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Baltic Exchange Dry Index 5663 DOWN 211
BCI Baltic Exchange Capesize Index 7708 DOWN 399
BPI Baltic Exchange Panamax Index 5844 DOWN 101
BSI Baltic Exchange Supramax Index 3475 DOWN 157
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1964 DOWN 53
Po dosadašnjem iskustvu, što više BDI pada, to će više kasnije rasti. Određena količina roba – željeza, ugljena, žita itd. – se godišnje mora prevesti, pa ako se u nekom razdoblju preveze manje, u drugom će se morati više.
Nadam se da će se takva praksa nastaviti.
Izgleda , trebat će stisnuti zube još neko vrijeme.Kineske zalihe i Vale nam kratkoročno ne pomažu.
Kaj si opet prodal? [lol] [lol]
[/quote]
Ne , a izgleda i neću još dugo.Jedino žalim što nemam casha.
A ono što sam gore citirao:
…expected spot Capesize rates to drop below the $90,000 per day mark by Friday, $4,000 less than Thursday. He also forecast the BDI is likely to decline another 5% to 10%. Since the dry bulk stocks tend to trade with the BDI, or at least closely track it, …. "downward pressure on the BDI does not cultivate a buying environment…."[/i]
dogodilo se brže nego što je taj analitičar očekivao.Danas su capeovi pali na 80-ak umjesto prognoziranih 90-ak tisuća USD.Početkom ove i sredinom prošle godine upravo je to bila razina s koje su krenuli natrag uvis.Nadajmo se da će se to opet dogoditi , iako kratkoročno stvari izgledaju tmurno.Jedina zraka sunca je sutrašnji tečaj USD ,koji je nakon puno mjeseci prešao peticu.
2285 – netko sumanuto prodaje ko da nema sutra! Zanima me što li će se kupovat s tim kešom u ponedjeljak i zašto se INA opet zazelenila a cijeli dan čmrlji u crvenom?
Baltic Exchange Dry Index 5663 DOWN 211
BCI Baltic Exchange Capesize Index 7708 DOWN 399
BPI Baltic Exchange Panamax Index 5844 DOWN 101
BSI Baltic Exchange Supramax Index 3475 DOWN 157
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1964 DOWN 53
Impozantan je ovaj niz BDI u negativnom smjeru, nije ugodan, no veseli mi likvidnost, kupuje se.
Jadran odlazi iz flote ATPL 13.9. u Kini, a Zagreb bi trebali preuzeti konačno 15.9. (ako probna vožnja prođe ok). Imamo praznog hoda 3 dana, nije strašno samo da taj čudni hire off ne potraje duže.
"Even though the BDI still remains at record levels, the supply of Capesize and Panamax ships in the Pacific basin has been increasing, he said, bringing down prices."
može li netko pojasniti što ovo znači. da se povećao broj brodova pa cijene padaju? hvala.
o majke ti mile, ide atpl u stečaj! [rolleyes]
ak će dividenda od operativne dobiti za 2008u bit cca 150-200kn, ugovori su sklopljeni dugoročni, povećat će se flota, dolar je ojačao, a troškovi nafte se smanjuju ne vidim nikakvih problema s operativnom dobiti sljedećih godina!
a i gomilaju se zalihe para tak da – ko nije brzo prodat, stečaj slijedi! [lol]
"Even though the BDI still remains at record levels, the supply of Capesize and Panamax ships in the Pacific basin has been increasing, he said, bringing down prices."
može li netko pojasniti što ovo znači. da se povećao broj brodova pa cijene padaju? hvala.
Na istu , ili manju , potražnju unajmitelja brodova povećao se broj raspoloživih brodova (ponuda).A ako se ponuda povećava uz nepromijenjenu ili manju potražnju rezultat je pad cijene (vozarina).
Kad jaja ima malo jaja su skupa,kad jaja ima puno jaja su jeftina.Jesi to mislio?
"Even though the BDI still remains at record levels, the supply of Capesize and Panamax ships in the Pacific basin has been increasing, he said, bringing down prices."
može li netko pojasniti što ovo znači. da se povećao broj brodova pa cijene padaju? hvala.
Na istu , ili manju , potražnju unajmitelja brodova povećao se broj raspoloživih brodova (ponuda).A ako se ponuda povećava uz nepromijenjenu ili manju potražnju rezultat je pad cijene (vozarina).
[/quote]
Kad jaja ima malo jaja su skupa,kad jaja ima puno jaja su jeftina.Jesi to mislio? [wink]
o majke ti mile, ide atpl u stečaj! [rolleyes]
ak će dividenda od operativne dobiti za 2008u bit cca 150-200kn, ugovori su sklopljeni dugoročni, povećat će se flota, dolar je ojačao, a troškovi nafte se smanjuju ne vidim nikakvih problema s operativnom dobiti sljedećih godina!
a i gomilaju se zalihe para tak da – ko nije brzo prodat, stečaj slijedi!
aa , znaci ipak je istina sta se prica .
ATPL i ZABA sa 60 % dobiti idu u likvidaciju ,a nisam vjerovao kada su ljudi pricali [cry] [thumbsup]