Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Svi ovdje pucaju o turbo potcijenjenosti ATPL, a ne znam koliko od njih je uspoređuje s ostalim svjetskim brodarima. Naravno, ako pitamo bilo kojeg od forumaša od kuda je ona toliko potcijenjena reći će pa pročito sam na forumu. Dakako, čast izuzecima kojih ovdje ima, no u zanemarivom su broju. Jučer su na susjednom forumu izbacili fundamente Atlanske, pa sam si dao malo truda i usporedio ih s Navios-ovim (NM za neupućne). U priloženoj tablici su POLUgodišnji, a rezultate ćete sami vidjeti. NAMJERNO, je uzet i izvanredan prihod Atlanske od prodaje broda (da joj malo poboljša skor), a kod NM opet NAMJERNO je uzet SAMO prihod od prodaje (bez izvanrednih i ostalih prihoda). Za neupućene treba za NM još reći da firma raste munjevitom brzinom, tako da se s 2006 na 2007 više nego udvostručila. Prihod od prodaje i neto dobit u ovih 6 mjeseci su se pak utrostručili u odnosu na 2007. A o 29 novih naručenih brodova je već i suvišno govorit.
Pa, je svejedno cijena dionice na najnižim razinama. Znam… slijede jedinice za post… i kritike, no svako je Mate Kovač svoje reće….
Upitno je koliko je relevantan P/BV, ako uopće. Ajde po NAV-u izbaci ako ti nije problem. Thnx.
Par grešaka u izračunu pokazatelja ATPL, dobit atpl za 2008 godinu će biti od 850 do 900 mil kn., to je prva stvar, druga stvar je od ukupnog broj dionica 1.395.520 treba oduzeti trezorske dionice tj.120.172. Kad se ovi parameti unesu dobije p/e 3,49 pri dobiti od 850 mil kn, i cijeni od 2325,00.
Nije, a koliko bi onda bila amortizacija ?????
A dali revalorizacija ima ikakve veze s Ukupnim prihodima i Neto dobiti ????
Ja sam danas gledao ispis uplata na tekući i ispada da mi atpl još nije uplatila dividendu kako je to moguće? Da li su svi ostali dobili i kada ako je moguće saznati bio bih vam jako zahvalan.
@flyer
Cijena brodara bi se trebala kretati oko vrijednosti NAV-a. P/E ne bi trebao biti toliko bitan u procijeni vrijednosti dionice zbog cikličnosti poslovanja-naravno to opravdava P/E oko 3 nekih vanjskih brodara i to ne znaći da bi trebali vrijediti 3 do 4 puta više. Ukoliko dođe do strašnog pojeftinjenja čelika a samim time i brodova-možemo govoriti o precijenjenost dionicei. Tržište čelika je trenutno poljuljano naglom velikom potražnjom a gdje će se stabilizirati treba tek vidjeti-osobno mislim dosta visoko jer je Kina ipak započela ciklus koji je teško zaustaviti.
Ja sam danas gledao ispis uplata na tekući i ispada da mi atpl još nije uplatila dividendu kako je to moguće? Da li su svi ostali dobili i kada ako je moguće saznati bio bih vam jako zahvalan.
Ja još nisam dobio, zvao sam ih još prije 20 dana i rekli su mi da neznaju kada će isplatiti.
Izgleda , trebat će stisnuti zube još neko vrijeme.Kineske zalihe i Vale nam kratkoročno ne pomažu.
….Chinese iron ore inventories are increasing, while steel prices are declining. ….Chinese iron ore inventories at its ports ballooned last week to 64.8 million tons, the highest level this year, with an estimated six to eight weeks’ supply, from 40 million tons at the end of August 2007. Even though steel production in China has increased more than 11% this year and China’s reliance on imported iron ore needed to produce that steel has increased 20% year on year….declining steel prices and increasing steel inventories indicate softening near-term demand for spot Capesize ships in the near term."
Dahlman Rose analyst Omar Nokta said that there are conflicting reports about a rumored iron ore price hike by Vale (nyse: RIO – news – people ). Chinese officials have said Vale sent notification to Chinese customers of an additional 20 percentage-point increase over the initial 65% to 71% price hike for iron ore fines, although Vale has not confirmed the change, he said. These rumors are "clouding the outlook for the market," although he warned that if there were a price hike, it "would have a near-term negative impact and explain the violent moves down over the past three days."
While analysts have been debating over the past few weeks when the dry bulk shippers will see a turnaround, ….Baltic Dry index, which is managed by the Baltic Exchange in London and measures dry bulk shipping rates on 40 routes across the world, will likely weaken further in the near term. Even though the BDI remains at record levels, the supply of Capesize and Panamax ships in the Pacific basin has been increasing, he noted, bringing down prices.
The dark cloud for dry bulk is that Dur expected spot Capesize rates to drop below the $90,000 per day mark by Friday, $4,000 less than Thursday. He also forecast the BDI is likely to decline another 5% to 10%. Since the dry bulk stocks tend to trade with the BDI, or at least closely track it, …. "downward pressure on the BDI does not cultivate a buying environment."
@flyer
Cijena brodara bi se trebala kretati oko vrijednosti NAV-a. P/E ne bi trebao biti toliko bitan u procijeni vrijednosti dionice zbog cikličnosti poslovanja-naravno to opravdava P/E oko 3 nekih vanjskih brodara i to ne znaći da bi trebali vrijediti 3 do 4 puta više. Ukoliko dođe do strašnog pojeftinjenja čelika a samim time i brodova-možemo govoriti o precijenjenost dionicei. Tržište čelika je trenutno poljuljano naglom velikom potražnjom a gdje će se stabilizirati treba tek vidjeti-osobno mislim dosta visoko jer je Kina ipak započela ciklus koji je teško zaustaviti.
Ne znam zasto je vama pamcenje toliko kratko, pa se trudite odgovarati gore navedenom. Pa isti je prije par mjeseci vapio (kada je atpl bila na 2500 ili vise) kako to da pada a NAV je puno visi.
A sad se kao iscudjava i nudi "fundamentalnu analizu". [lol]
Ma, bez brige, nije on jedini koji radi tako nesto, evo i jos jednog primjera na ovoj stranici [thumbsup]
A, navlakač sam, znaš i sam……
I dalje mislim da je na našoj ZSE Atlanska jedna od najboljih dionica. Što znači dobra ? Da cijena ima prostora za rast. Ali ovo povlačim na našoj burzi.
Da je preko bare izlistana cijena ne bi bila veća. To je ono što želim reći, a svi uporno tvrde da bi se tamo tukli za njom.
Govori se o NAV-u, jer nije napravljena revalorizacija. OK. Ali kakav će onda biti ROE. Kako će se to odraziti na neto dobit (jer će stopa amortizacije biti veća) ? Ti pokazatelji će se pogoršat. Jedino će se BV poboljšat.
g. Flyeru frajeru, de ti meni reci kako danas ovaj broker šta iskipava atlantsku, jel neki početnik il je malo čitao forum…. [wink]
To ja iskipavam :-))….Ma, osobno mislim da ovo piskaranje nema nekog utjecaja na cijenu….Ali volim čut druga mišljenja pogotovu ako su konstruktivna i s argumentima. A i na stranicama ovog foruma sam nekoliko puta priznao da sam bio u krivu kad mi je to argumentirano.
Svejedno nadam se da će svima, pa time i meni doći bolji dani na burzi….
Izgleda , trebat će stisnuti zube još neko vrijeme.Kineske zalihe i Vale nam kratkoročno ne pomažu.
Kaj si opet prodal? [lol] [lol]