Daj me odmoderirajte……Ljudi ovo što vam ja dajem i što sam vam davao na JDPL…..mislim da zaslužuje odmoderiranje
Oluja (42,584 dwt, 14/28.5L, 1996-built) delivery Malaysia spot, redelivery China, $58,000 daily. (North China Lines)
Da li vi ovo vidite? Predivno….
58,000 USD na dan,uz troškove cca max 10,000…..računajte sami koliko po brodu zarade………..čistog!!![smiley8]
Basil, hvala na podacima, svarno su zlata vrijedni (barem meni!), al bih te zamolio da ne zatrpavas temu sa 10 postova kad mozes to objaviti u jednom postu.
NHF i hvala za podatke!
http://www.atlant.hr/flota/MB_Oluja.html
Basil:
”
Oluja (42,584 dwt, 14/28.5L, 1996-built) delivery Malaysia spot, redelivery China, $58,000 daily. (North China Lines)
”
Da li vi ovo vidite? Predivno….
Basil: ” Oluja (42,584 dwt, 14/28.5L, 1996-built) delivery Malaysia spot, redelivery China, $58,000 daily. (North China Lines) ” Da li vi ovo vidite? Predivno….
To smo jučer imali objavljeno na forumu, kolega.
Hvala na trudu ali molim samo fixtures za brodove Atlantske Plovidbe
Clara (76,000 dwt, 14.5L(A), 2006-built) delivery Brake prompt, redelivery Far East, $91,000 daily. (Charterer not reported)
Nisam stručan – može li ovo biti orijentir za npr. Imperial ?
Basil:
”
Basil: ” Oluja (42,584 dwt, 14/28.5L, 1996-built) delivery Malaysia spot, redelivery China, $58,000 daily. (North China Lines) ” Da li vi ovo vidite? Predivno…. ”
To smo jučer imali objavljeno na forumu, kolega.
Hvala na trudu ali molim samo fixtures za brodove Atlantske Plovidbe
Molim samo fixture za brodove ATPL?
Pa dobro znate li vi sto ste vi sad trazili?!
Da vam kazem i koliko ce biti cijena dionice 31,12,2007?
Basil, hvala na podacima, svarno su zlata vrijedni (barem meni!), al bih te zamolio da ne zatrpavas temu sa 10 postova kad mozes to objaviti u jednom postu.
NHF i hvala za podatke!
ok sorry,objavljujem ih kako dolazim do njih…sorry
Techman:
”
brewer: ” Ljudi, BDI ce rasti uz manje ili8 vise korekcija dok god kineska potreba za sirovinama bude veca od tonaze koju svjetska flota bude mogla dati; jer ocito ni sva brodogradilista ne mogu proizvesti dovoljno brodova za to! A buduci da kinezi ne posustaju, nebo je granica… ” Ali jednog dana ce se taj omjer promjeniti samo se nadajmo da ce to biti sta kasnije. To su krize u brodarstvu o kojima sam cesto pisao. ”
Taman negdje 2009. godine ću se početi brinuti.
[smiley1]
Mislim da ljudi rade tu grešku da stalno prate BDI i na osnovu njega rade procjene ulaska ili izlaska iz dionice.
Pa dajte stanite i razmislite malo.
Da je BDI danas na razini od prije 3-4 mjeseca imali bi fantastične rezultate poslovanja i svi bi bili sretni i zadovoljni.
Da je BDI sad 8000 bodova i da su spot i tc cijene na razini od prije 6 mjeseci imali bi fantastične rezultate.
Što hoću reći?
Hoću reći da sad BDI padne za 20% ništa se značajno ne bi promijenilo.
I dalje bi zarađivali fantastično.
Ovo što se sad događa je spektakularno i nadilazi sve dosad viđeno, pa je ljudima sama pomisao da će zarađivati samo fantastično zabrinjavajuća.[smiley9]
Opustite se i uživajte.
Uložili ste u najbolji biznis na svijetu[smiley2]
Slažem se 100%.Mislim da je puno ljudi koji ulažu u brodare nedovoljno obrazovano,tj. da kupuju samo zato jer su tako čuli,ali uostalom cijelo naše tržišt je tako.A što se tiče brodara(suhih) i da bdi padne na 6000 opet dobro
ICAP HANDYMAX INDEX 7068 (+88) 15 October 2007
Tuesday 16 October 2007
15/10/07 12/10/07
ROUTE $ $
1 Antwerp – Skaw trip Far East 59,250 58,750
2 Canakkale trip Far East 57,250 57,000
3 Japan – SK/NOPAC or Australia RV 67,250 65,250
4 Japan – SK trip Gib – Skaw range 64,500 64,000
5 Antwerp – Skaw trip US Gulf 41,000 40,500
6 USG trip Skaw – Passero 83,000 83,000
Weighted Average 63,000 62,219
Index basis: 45,000 dwt bulk carrier max 15 years, 25t cranes with no grabs, 14k/29.5 ifo,no diesel at sea