Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
stavio u google prevoditelja, ali nažalost [angry]
Ukratko vele da će Kina iako će im rast usporiti , da se očekuje da će im gopodarstvo rasti u 2009 8%, što zajedno s kašnjenjem i otkazom brodova dovesti do visokog BDI u 2009. Također u 4q se očekuje rast BDi jer se očekuje pojačana potreba za željeznom rudom.
dokle planirate punit fondove dionicama? [smiley]
Krivo, wunder, pobrkao si dionice! Dogovor je bio da one neke transformatore uvalimo fondovima, a ovu samo dokupljujemo. [lol]
ehmmm kako to prevesti na hrv u google možeš malo objasniti znam da ne spada ovo u temu ali tako da znamo mi ostali ubuduće o čemu se radi
@ blacksky – odeš na http://www.google.com – lijevo imaš plavi link jezični alati
Što je ozbiljniji i viši cjenovni vrh, to je veća panika
Dobitnici na tržištu čelika moraju biti vješti za dobivanje psihološkog rata (odnosno, imati čelične živce). U razdobljima kao što je upravo ovo sad, kupci se izlažu riziku da će biti ulovljeni s visokim zalihama kad cijene dosegnu vrh. Prodavači se izlažu riziku da udalje i odbiju od sebe svoje dobre klijente.
Cjenovni vulkani često traju manje od godine dana zbog povećanja proizvodnje koja premašuje dotičnu potražnju i zbog preokreta u tržišnoj psihologiji u smislu prelaska panike s kupaca na prodavače. Kad govorimo o panici kupaca, kupci čelika se boje ne staviti unaprijed dodatne narudžbe za kupnju zbog neispunjavanja narudžbi od strane tvornica i manje pouzdane isporuke. Prebacivanje na paniku prodavača se događa kad se smanje narudžbe tvornici pa neke od njih poduzimaju korake kako bi zadržale količinu proizvodnje – kao što su smanjenje cijena, dostava na udaljenija područja, povećanje izvoza, itd.
Moglo bi se desiti da se trenutno događa ovo: Ako se očekuje pad cijene rude i čelika, ne može si Kina dozvoliti da se nakrca skupom rudom, pa da poslije mora jeftino prodavati čelik.
zamjena može biti za vladine dionice ako bude, za ostale dionice je izašla ponuda u novcu od 2800, odnosno fondovi ako prihvate ovu ponudu (ja vjerujem da hoće osim ako ne bude kontraponude) dobiti će novćeke za svoje dionice, koje će barem djelomično plasirati na tržište..
Sreća da nisi upravitelj fonda u kojem štedim za penziju.Uništio bi me.
[/quote]
Špancir – u slučaju, da fondovi upecaju neku lovu iz prodaje INE, onda stvarno ne vidim što bi to bilo loše (za tvoju penziju), ako dio tog keša upucaju u ATPL, koja je po meni sigurno bolja dionica od INE.
Vjerujem,da će se scenarij tako vrlo vjerojatno i odvijati pa se zato već duže vrijeme dionice drže na niskim nivoima a posebno to važi za ATPL.
Znaden ja. Ali g. Bosun, čime ti si ti zaslužija takovi info? Samo dođeš kad nešta triba, a onda se tornaš.
Dnevni trošak ovi kepova je čak i manji – oko 7 hiljada dolari,
Koliki vam je trosak panamaxa?
Izgleda fondovi su se ipak sve dogovorili pa zato trenutno ove brze prodaje drugih dionica za kupnju INE. Samo nisam siguran, daće mali (recimo zbog prodaje ATPL) konačno povući pozitivu. Ovo je ipak igra velikih.
http://www.jutarnji.hr/novac/vijesti/clanak/art-2008,9,3,mol_ina,131984.jl
Špancir – u slučaju, da fondovi upecaju neku lovu iz prodaje INE, onda stvarno ne vidim što bi to bilo loše (za tvoju penziju), ako dio tog keša upucaju u ATPL, koja je po meni sigurno bolja dionica od INE.
Vjerujem,da će se scenarij tako vrlo vjerojatno i odvijati pa se zato već duže vrijeme dionice drže na niskim nivoima a posebno to važi za ATPL.
Bilo bi loše da prodaju INU po 2800 ,jer bi se tu još moglo zakuhati.S druge strane , vidiš da ATPL pada , jer nema naznaka oporavka BDI-ja , ajedino to prate lokalni investitorski "stručnjaki".
Navijam za veći prihod od INE kojim bi se u konačnici kupilo više dionica ATPL.
A svakako je bogohulno uspoređivati te dvije dionice , prvenstveno zbog kvalitete Uprave.Da je ATPL prijašnjih godina imao INA-inu Upravu , otišao bi u bankrot i bio za siću prodan nekoj od poznatih mađarskih brodarskih kompanija , čiji su manageri uvijek sanjali da se prošetaju Stradunom , ma gdje on bio……