Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Ne bi se složila svama kolega jer veličina je ipak važna.
Evo primjer naša ATPL i veličina njihovih brodova i odnos veličine i BDI-a.
Nije isto jel nešto cape ili handysize.
Tako je to i u drugim životnim stvarima [wink]
Ahem, handysize je uglavnom dovoljno, po mom iskustvu. Više od toga i rukovanje bude problem. Ali dosta o brodovlju.
E dico moja, oprašta vam Pape vaš što ste bili jedni na prodavanje dionica. Niste vi blizu oltara, pa bidni niste mogli ni znat.
Vaš će barba malo priložit šoldi na novu barku.
Ajme Vlahec, a ja te optužio da su pare za kuću sa zlatnim slavinama, a ono ti priložio lovice za brodić. Kako plemenito [lol] [kiss]
http://www.poslovni.hr/90775.aspx
http://www.poslovni.hr/90773.aspx
http://www.poslovni.hr/90772.aspx
Same lijepe vijesti.
[thumbsup]
Novo izviješće o 1y t/c kaže da su panamaxi na oko 70.000$ dnevno, handymaxi na oko 49.000$ dnevno.
—————————————————————–
U ovo doba prošle godine za panamaxe je 1y t/c iznosio oko 60.000$ dnevno, dok je za handymaxe identičan današnjem.
Zamjetan skok jednogodišnjih vozarina za panamaxe se dogodio u prvom tjednu 9.mj.2007. kada su 1 y t/c vozarine porasle za 10% (67.000$ na dan) i nastavile s rastom do početka studenog (oko 82.000$ na dan).
Svi se podaci odnose na prosječne 1 y t/c (obično nešto više iznose na atlantiku u odnosu na pacifik).
Usporedbom po kvartalima prosječne 1 y t/c za panamaxe su iznosile:
1q2007 – 32.500$ ……… 1q2008 – 67.500$
2q2007 – 43.000$ ……… 2q2008 – 77.700$
3q2007 – 59.000$ ……… 3q2008 – trenutni prosjek 74.500$
4q2007 – 76.300$ ……… 4q2008 ?
Usporedbom po kvartalima prosječne 1 y t/c za panamaxe su iznosile:
1q2007 – 32.500$ ……… 1q2008 – 67.500$
2q2007 – 43.000$ ……… 2q2008 – 77.700$
3q2007 – 59.000$ ……… 3q2008 – trenutni prosjek 74.500$
4q2007 – 76.300$ ……… 4q2008 ?
Ono što mi se sviđa je što je petogodišnji TC za cape 15 % viši od godišnjeg za panamax.
Ili , kako kažu tamo u Casablanci: This could be a beginning of a wonderful friendship………
Ono što mi se sviđa je što je petogodišnji TC za cape 15 % viši od godišnjeg za panamax.
Ili , kako kažu tamo u Casablanci: This could be a beginning of a wonderful friendship………
Evo i jedan cape na veresiju, čak za početak 2010 (dakle do 2015).
20.08 Ship Name TBN
DWT 172,000
Built 2010
TC 1/1.10-30/3.10 5 YRS USD 57,000
DAILY NETT (NEWBUILDING)
CNR
Sada je po meni najpametnije staviti Libertas i kada dođe Pracat na spotove na Atlantik. Tamo kreće sezona žitarica i još uvijek se na spotu da zaraditi 60.000$ na dan. Taman dok se ne oporave višegodišnji t/c.
Kako se stvari sada odvijaju, čini se da su moje procjene bile točne 3 puta za redom (fakat neznam kak mi je to pošlo za rukom hehe), prvo kad sam prodao na 2520 i rekao da ide dolje, pa onda kad sam rekao da ide ispod 2400 tamo dok je bila još iznad toga (kad ste me svi grupno spljuvali ko konja zadnjeg) , pa onda kad sam rekao da sam pogriješio što sam dozvolio da me pokupe na bidu na 2380. [cry]… neki su bili ponosni što ih je poklopilo na 2390 [lol]
To sam bio ja, i znaš što, još uvijek sam ponosan! [thumbsup]
Istina, u međuvremenu sam dokupio i po 2360, ali ne mijenja puno na stvari. Kupujem ionako dugoročno, kvalitetne tvrtke, a to da li će cijena sutra posto ili 2 dole ili gore, totalno je svejedno za srednje/dugoročno razdoblje. Sve su dionice trenutno taoci loše likvidnosti i lošeg sentimenta i kao takve prvenstveno dobre za kupnju. Prodavaćemo kada konačno svi budu vjerovali u perspektivne hrvatske tvrtke i rast i samo rast tržišta.
Evo ti i primjer iz Ine, kad je cijena pala malo ispod 2200, za mene je to bio jak buy signal kojemu nisam odolio. Tjedan dana poslije već je bila ispod 2100. Umjesto da se userem u gaće i prodam što je tada bilo moderno i popularno ("ova Ina je smeće od dionice") ja sam posudio novce i kupio još. Ako je valjala za 2200, još je bolja kupnja za 2100, ne? Da li sam dobro napravio, prosudi sam.
Ujedno, istu strategiju namjeravam primjeniti i ovdje. Sve ispod 2400 je dobra kupnja za moj novac. Na 2200, može se uložiti i tuđi kapital, zašto ne? A za situacije ispod 2000 imam još i auto za prodati. OK, ovo zadnje je ipak šala, treba mi auto. [lol]
A ako će me netko osujetiti u mom planu, mislim da su to prije svega kinezi. Koliko sam shvatio, prvenstveno oni diktiraju da li će i koliko rasti vozarine u narednom periodu, što će onda manje-više direktno utjecati na buduću dobit kompanije pa tako i cijenu moje dionice. Živili kinezi! [tongue]
Kratkoročnom špekulantu je možda bitnije tko je jučer prodavao i pritisnuo cijenu dole, mene kao investitora s nešto duljim horizontom ulaganja više zanima što se valja iza brda. A da ova kompanija vrijedi, to već i ptice na grani pjevaju.
To je to. Kapitulirao sam na Atlantskoj. Prodao 10 komada za 2370, kupljeno za 3.049,00. Gubitak od oko 700 kuna po dionici.
Upozorenje svima koji su novi u ulaganju: Provjerite sve dvaput i onda još jednom! Kupio sam na vrhu i sad prodajem jer moram. Ne bacajte novac kao ja.
Evo i friški graf za zadnjih 2 mjeseca trgovine (bez današnjeg dana, jasno). Očigledno bi se kupnja po 2390 mogla prozvati "kud svi turci tu i mali Mujo" strategijom. [wink]
[img]http://www.poslovni.hr/Forum/ForumDownloads.aspx?attID=30341[/img]