Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Hanger , malo prebacuješ metu.
Cijena novogradnje s navedenom isporukom od 180,000 DWT 95 mil $.
Za isporuku 2009 cijena sigurno viša.
Resale 165 -170 mil $.
U normalnim okolnostima.
Evo nađimo se negdje između da budemo posve točni:
Week Ending: 22nd August 2008 – 180,000 DWT 2 UNITS ORDERED BY UNDISCLOSED CONTRACTOR AT STX SHIPBUILDING (SKR) PRICE USD $ 107 MIL EACH DELY 2011
3x Cape resales 170,500 2009 Genco 530.00 enbloc (530/3=176 mil$ po komadu)
Na Fearnleysu , WeberSeasu tjedno referiraju za bilo koju kategoriju brodova…..ne treba se puno mučiti.
Na Fearnleysu , WeberSeasu tjedno referiraju za bilo koju kategoriju brodova…..ne treba se puno mučiti.
Istina ali samo daju okvirne podatke za capesizeove, panamaxe i handymaxe. Međutim ima različitih capesizeova po tonaži i od 150.000DWT i od 170.000DWT i preko 180.000DWT. Jednako vrijedi za panamaxe.
Prvo sam mislio da si promašio topic, vjerovao sam da se radi o TNPL, no svaka čast to je over, nevjerojatno. Ovo je definitivno najjači potez Uprave ATPL u zadnjih 15 godina i značiti će sasvim novu stranicu u poslovanju firme, očito je da su se odlučili i za segment industijskog brodarstva.
(Ne)komentirajne ove info ukazuje i na kvalitet ovog foruma, žalosno, zaista je krajnje vrijeme da se poznavatelj i još par starih forumaša reaktiviraju.
[/quote]
O kakvom vi industrijskom brodarstvu pričate?
O kakvom potezu Uprave vi pričate?
Šta se tu iz ovog ima komentirati kad ništa u tom postu kolege kukumara meni nije jasno.
Očito nije ni drugima
[/quote]
Gardist sigurno nije mislio na ententenesa kad je rekao poznavatelj i par starih forumasa. Mislio je na one koji znaju razliku izmedju bulka i tankera. To ocito nije ovaj gore lik.
Šta se ovo (ne) događa sa ATPL? U dva sata protrgovano 11 (jedanaest) dionica?
Ispričavam se zbog duplog posta, neka greška…
He, he, zanimljiva reklama na norveškim stranicama.
@ hanger – može li preuzeti Libertas ugovor od Zagreba ako ovaj bude kasnio ?
Ne može iz dva razloga:
1. Nisu iste tonaže, pa bi naručitelj na t/c od 3 godine puno izgubio u količini prevezenog tereta a time i na zaradi (6-7%).
2. Novi ugovor za Libertas teče, pa će ATPL za Zagreb morati platiti penale naručitelju radi kašnjenja ili će naručitelj iskoristiti mogućnost i odustati od ugovora, što ne bi čudilo u novim okolnostima jer su bitno nepovoljnije od vremena sklapanja ugovora (pad BDI).
Hehe ali obrati pozornost na opširniji tekst i gaf
It said net profit in the six months to 30 June were HRK 395.
Samo da naši paničari ne pročitaju da je zarađeno 395 kuna u 6 mjeseci jer smo naj… [lol]
Znam da je Libertas manje tonaže, ali može se možda i ugovor smanjiti za 7 %
No ako odrađuje novi ugovor, to je drugo. ( Da li znaš koliko je novi ugovor za Libertas )
Kašnjenje brodova je ogromno, tako da mislim da ima gomila ovakvih slučajeva, ali dakle nema se info da li kasni i koliko će kasnit.