ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 19:16
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Iz Juzne Koreje danas stigla ponuda za kupnju novogradnje capesize broda preko 180000 tona BRT. Za godinu dana bit ce gotova izgradnja i preuzimanje.

Koliko kosta?
[/quote]

Capesize od oko 180.000 DWT košta danas oko 105 mil $.

Danas znaci:
brod koji je danas u moru i zaraduje pare, ili
narucen danas s isporukom u 2010., ili
narucen danas s isporukom s u 2009.?



Iz Juzne Koreje danas stigla ponuda za kupnju novogradnje capesize broda preko 180000 tona BRT. Za godinu dana bit ce gotova izgradnja i preuzimanje.

Koliko kosta?
[/quote]




Iz Juzne Koreje danas stigla ponuda za kupnju novogradnje capesize broda preko 180000 tona BRT. Za godinu dana bit ce gotova izgradnja i preuzimanje.

Koliko kosta?
[/quote]

Capesize od oko 180.000 DWT košta danas oko 105 mil $.
[/quote]

Kad bi danas prodali Zagreb skupa sa t/c na 3 godine dobili bi tu sumu. Inače, obzirom da u floti ATPL ima Oluju, predlažem da se novi ponos flote u Hrvata zove Bljesak.
Procjenjujem da tržište neće uopće reagirati na vijest kad se objavi na zse, tako je bilo i sa 4 panamaxa u Kini, no likvidnost je znakovita, skuplja se u tišini svaki dan.

Ali nigdje ne nalazim podatak da je Atlantska naručila ovaj capesize, jedino ako nije riječ o kakvom dealu preuzimanja novogradnje.

Grčka kompanija Avra Maritime Services (u sklopu Alba Maritime Services) je svojedobno kupovala hrpe capesizeova po cijenama od 85 do 105 mil $ i iznajmljivala ih na dugačke periode (5 do 12 godina). Zadnju narudžbu su imali krajem prošle godine kada su na već postojeću hrpu naručili još 4 capesizea u južnokorejskom gradilištu s godinom izručenja 2009/2010. Možda eventualno dolazi u obzir deal s takvom tvrtkom, jer mislim da se jedino u takvom slučaju može capesize dobiti tako brzo.




Iz Juzne Koreje danas stigla ponuda za kupnju novogradnje capesize broda preko 180000 tona BRT. Za godinu dana bit ce gotova izgradnja i preuzimanje.

Koliko kosta?
[/quote]




Iz Juzne Koreje danas stigla ponuda za kupnju novogradnje capesize broda preko 180000 tona BRT. Za godinu dana bit ce gotova izgradnja i preuzimanje.

Koliko kosta?
[/quote]

Capesize od oko 180.000 DWT košta danas oko 105 mil $.
[/quote]

Kad bi danas prodali Zagreb skupa sa t/c na 3 godine dobili bi tu sumu. Inače, obzirom da u floti ATPL ima Oluju, predlažem da se novi ponos flote u Hrvata zove Bljesak.
Procjenjujem da tržište neće uopće reagirati na vijest kad se objavi na zse, tako je bilo i sa 4 panamaxa u Kini, no likvidnost je znakovita, skuplja se u tišini svaki dan.

[/quote]

Dobro, nemojmo praviti ražanj dok je zec u šumi.

Ponudu treba i prihvatiti, a i onda će malo potrajati do zaključenja ugovora.

[/quote]

Procjenjujem da tržište neće uopće reagirati na vijest kad se objavi na zse, tako je bilo i sa 4 panamaxa u Kini, no likvidnost je znakovita, skuplja se u tišini svaki dan.

[/quote]

Ne mora tržište reagirat na vijest, bitno je da reagiraju veliki, da konačno daju vjetra u leđa kao naš mali Pajdo. Shvatili i ovi na asku da se ne isplati lupat više po bidu kad je brana stavljena. Sad smo u patu, čeka se prvi ko će potegnuti oroz.

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]


Danas znaci:
brod koji je danas u moru i zaraduje pare, ili
narucen danas s isporukom u 2010., ili
narucen danas s isporukom s u 2009.?

Danas znači kada se danas naruči i počne graditi od samog početka, s isporukom 2010/2011 (ovisno koliko ga brzo gradilište može napraviti i isporučiti).

Cijena gotovog takvog capesizea koji se pušta u more i spreman je zarađivati pare u preprodaji košta gotovo 200 mil$ (dakle duplo više).

Hvala. Bas to me zanimalo.

Dakle, ako ovaj ima delivery 3Q2009 onda moramo platiti premiju na 105, odnosno diskontirati ovih 200 za godinu dana stancanja para, da bi procijenili pribliznu kupovnu cijenu.

Jel netko zna što radi Libertas ? TC mu je istekao 23.8.
I zašto još nije Zagreb isporučen.



Danas znaci:
brod koji je danas u moru i zaraduje pare, ili
narucen danas s isporukom u 2010., ili
narucen danas s isporukom s u 2009.?

Danas znači kada se danas naruči i počne graditi od samog početka, s isporukom 2010/2011 (ovisno koliko ga brzo gradilište može napraviti i isporučiti).

Cijena gotovog takvog capesizea koji se pušta u more i spreman je zarađivati pare u preprodaji košta gotovo 200 mil$ (dakle duplo više).
[/quote]

Hanger , malo prebacuješ metu.
Cijena novogradnje s navedenom isporukom od 180,000 DWT 95 mil $.
Za isporuku 2009 cijena sigurno viša.

Resale 165 -170 mil $.
U normalnim okolnostima.

@ ashrak

Prihvatis ponudu, uplatis dio prvog downpaymenta, ostatak payable at signature i idemo.
Naravno, doza povjerenja je potrebna na obje strane.


Jel netko zna što radi Libertas ? TC mu je istekao 23.8.
I zašto još nije Zagreb isporučen.

Libertas je u Jorf Lasfaru. A šta radi, zarađuje! Ne znam da li je još obnavljao ugovor (vjerojatno nešto kasni jer je bilo zastoja u lukama ove sezone), ali treba uskoro prijeći na europsku rutu (atlantik).

New Report

Close