Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Cujes BDI index raste i ocekivanja su da ove godine ostane visoko, stoga ulaganje u sve brodarske kompanije uopce nije los potez, narocito u ATPL koji ima dosta bulk cariera
Pozzdrav svima!
Ja sam ovdje new i ne želim ništa pametovat, al me zanima zašto današnje događaje oko ove dionice niko ne komentira? [smiley11] [smiley2]
Atlantska plovidba – obavijest o stjecanju dionica
Članovi Uprave i Nadzornog odbora ATLANTSKE PLOVIDBE d.d. dostavili su Prijave stjecanja dionica Društva.
Ante Jerković, predsjednik Uprave nakon stjecanja posjeduje ukupno 56.779 dionica ili 4,069% temeljnog kapitala.
Vlaho Lonza, član Uprave nakon stjecanja posjeduje ukupno 53.951 dionicu ili 3,866% temeljnog kapitala.
Želimir Uskoković, član Uprave nakon stjecanja posjeduje ukupno 57.612 dionica ili 4,129% temeljnog kapitala.
Ivica Šurković, član Uprave nakon stjecanja posjeduje ukupno 1.688 dionica ili 0,121% temeljnog kapitala.
Pavo Šišević, član Nadzornog odbora nakon stjecanja posjeduje ukupno 7.739 dionica ili 0,555% temeljnog kapitala.
ATPL je imala i ima neke (ne sve) ugovore kojim su definirane fiksne vozarine koje su često bile više od svjetske razine u određenom trenutku (BDI).
Dobra firma, no Uprava ima prevelikog utjecaja na cijenu dionice i rihta je kako im paše, uglavnom.
Kolika je dividenda ove godine i koji je bio X-dividend-day?
Ima li netko pametnih komentara zašto je danas na ZSE broj komada na prodaji tako nisko, samo 816 komada. Godinama pratim ovu dionicu a ovakvo stanje još nisam doživio. Molim iskusne Forumaše za komentar.
Atlantska plovidba – obavijest o otpuštanju dionic
Pavo Šišević, član Nadzornog odbora ATLANTSKE PLOVIDBE d.d. prijavio je otpuštanje 200 dionica putem prodaje na Burzi.
Navedeno otpuštanje provedeno je tijekom siječnja 2007., odnosno prije stjecanja 246 dionice koje je već objavljeno 05.02.2007.
Nakon izvršenih stjecanja i otpuštanja u vlasništvu ima ukupno 7.739 dionica ili 0,555% temeljnog kapitala ATLANTSKE PLOVIDBE.
Lonza skuplja kao hrčak:
Vlaho Lonza, član Uprave ATLANTSKE PLOVIDBE d.d. prijavio je stjecanje 1.700 dionica.
Nakon izvršenog stjecanja u vlasništvu ima ukupno 55.651 dionica ili 3,988% temeljnog kapitala ATLANTSKE PLOVIDBE. Navedeni broj dionica ujedno predstavlja i broj glasačkih prava na Glavnoj skupštini Izdavatelja.
(TO ONE):
Atlantska kreće u investicijski ciklus težak 330 milijuna dolara koji planira realizirati u drugoj polovini 2007. godine te u prvoj polovini 2008. godine. Investirat će u svim područjima grupe: hotelijerstvo, aviokompaniju te temeljnu djelatnost – brodarstvo, a najavljen je ulazak i u stanogradnju.
U Atlantskoj plovidbi najavljuju obnovu dvaju hotela – hotela Lapad i hotela Grand smještenih na otoku Lopudu. Koncem sezone započet će radovi na preuređenju hotela. U obnovu Lapada uložit će se, procjenjuje se, 15 milijuna do 20 milijuna eura, a na obnovi Granda na Lopudu se očekuje utrošak od 10 milijuna do 12 milijuna eura. Osim renovacije hotela, Atlantska planira proširenje sadržaja turističkog segmenta grupe i na nautički turizam gradnjom nautičke marine koja će se smjestiti u Gruškom zaljevu od otprilike 400 vezova.
Atlantska kreće i u posao stanogradnje; jedno od glavnih ulaganja odnosi se na lokaciju pored plivačkog bazena u Dubrovniku gdje namjerava graditi novu poslovno-stambenu zgradu u koju će po dovršenju preseliti svoje urede. Izgradit će se na oko 15.000 četvornih metara od kojih će Atlantska plovidba za potrebe smještaja vlastite birokracije i sjedišta tvrtke trebati oko 3000 kvadrata. Ostatak prostora, kompanija će iznajmljivati.
Budući da je metar četvorni prostora u Dubrovniku vrlo skup, vjerojatno će Atlantska bilježiti veliki prihod i od najamnina. Gradnja poslovno stambenog kompleksa ukupno će stajati oko 15 milijuna eura. Trenutno se očekuju planirane izmjene dubrovačkog GUP-a po čijem usvajanju Atlantska kreće u proces ishodovanja nužnih građevinskih dozvola s obzirom na to da je teren na kojem planira graditi novo poslovno sjedište u vlasništvu Atlantske plovidbe.
Što se tiče ostvarenih poslovnih rezultata u protekloj godini, još nisu revidirana poslovna izvješća. No, Ante Jerković, predsjednik Uprave, kaže da su svi segmenti grupe pozitivno poslovali. Ističe podatak da je brodarstvo ostvarilo čistu dobit od oko 16 milijuna dolara u prošloj godini. Za 2007. godinu Jerković očekuje rast dobiti brodara do oko 20 milijuna dolara.
Poznato je da je Atlantska plovidba naručila gradnju sedam bulk cariera u dalekoistočnim brodogradilištima. Tako se po dva grade u kineskim i južnokorejskim brodogradilištima, tri u Vijetnamu, a svega tri manja broda u Kraljevici od kojih je gradnja trećeg broad upitna. Flota Atlantske plovidbe broji sada 21 brod. Po njezinoj obnovi, s deset novih brodova Atlantska planira prodati četiri stara broda u floti čime će prvi put u povijesti njezina flota prijeći čarobnu granicu od milijuna tona nosivosti.
Govoreći o aviokompaniji Jerković je istakao da je iznenađen pozitivnim poslovanjem koje je ostvarila s čistom dobiti malo manjom od milijun dolara. Avioflotu popunjava pet zrakoplova. Plan je dopuniti flotu do sedam aviona, čime bi se postigao optimum očekivanih efekata poslovanja. Predsjednik Uprave Atlantske plovidbe pretpostavlja da bi već u 2008. godini mogli kupiti i ta dva nova planirana aviona.
Danas je prošao jedan zanimljiv “paketić”
1290,00 kn, 3000 kom, u 11:41:31
[smiley1][smiley1][smiley1]
Izgleda da će biti izv. dobiti u prvom kvartalu, cca. 58 kn po dionici. Ovisi kako će to proći kroz izvješće 1Q jer prodaja broda starog preko 20g. za 14,5$.
Nadam se da Kiki nije zadovoljan sa 10% profita pa sada prodaje, bolje mu je da rasproda KAP i utuće lovu u ovu ljepoticu i pridruži se menađmentu, a što se tiče Dubrovačkih nekretnina, bacite pogled na ATLN
Zaboravio sam dodati da je estimate 07 sa ovim podatkom P/E 10 na cijeni od 1300, naravno na konzervativnu procijenu Ante Jerkovića.
Inače uz vrlo jake vozarine koje ni najoptimističniji stari moreplovci nisu mogli zamisliti, mislim da je vrlo konzervativna procijena od 20M$ čiste dobiti brodarstva.
Ostalo me ne zanima (hoteli i avioni), samo neka su u pozitivi jer uz ovakvo tržište vozarina ovo je fini dugoročni play, i smiješim se dok gledam kineske indexe jer stanje na tržištu vozarina pokazuje da je sad tren za kupovanje njihovih vrijednosnica, ali bi još malo pričekao.