ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 18:37
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Kakva je vlasnička struktura broda Mljet?


Dok vi tehnicirate , jedan naš stari znanac odeeeeee.
Iako mislim da za malo više nego što piše.
Nije loš znak – forza Zagreb , forza Pracat !!!!!!

Hvala na obavjesti! Obzirom d ane stignem kao prij epratiti sve te reporta, ovakve vjesti mi puno koriste. Hvala još jednom.

Dakle, to bi značilo da je čista dobit oko 25 mio $.


srećom Libertas je potpisan bolje nego lani, pa će valjda malo amortizirati taj neplanirani "gubitak".

Bi li htio napisati kakav je novi ugovor Libertasa?

All shipping lanes lead to China.

Mislim da će izvještaj za 3. kvartal nositi dobiti koliko prva dva zajedno.

Ako ovo nije smiješno onda ja nemam smisla za humor… [lol]


Mislim da će izvještaj za 3. kvartal nositi dobiti koliko prva dva zajedno.

Što znači da do kraja godine može cca 900 milijuna kumulativ. Brutalno. [thumbsup]

I'LL BE BACK

Neki misle da ja ne cijenim Atlantsku zato jer govorim da je Lošinjska bolja. Ali nije istina, za mene je Atlantska najjača firma u Hrvatskoj. Samo se zezam naravno, te dvije firme se gotovo uopće ne mogu uspoređivat. U biti, zajedničko im je što su obje trenutno vrlo vrlo jeftine.


Ako ovo nije smiješno onda ja nemam smisla za humor… [lol]

nekom je dosadilo (mislim i meni je, al radije laprdam nego da zadajem humoristične naloge)


Ako ovo nije smiješno onda ja nemam smisla za humor… [lol]

Da mi hoćemo prodavat veći broj dionica onda bi to radili sa skrivenim nalozima a ne ovako konstantno se stavljat po sredini aska, čisto da plašim ekipu, ili ti šta prodaju su čisti amateri pa neznaju a imaju ovoliko dionica ? [lol]

The difficulty lies not so much in developing new ideas as in escaping from old ones

..Možeš si misliti da ne znaju…ove stotice su vjerojatno od istog lika (fonda) ili tkoznačega.Koristi se panika oko INE da se još malo upeca.


..Možeš si misliti da ne znaju…ove stotice su vjerojatno od istog lika (fonda) ili tkoznačega.Koristi se panika oko INE da se još malo upeca.

Ili to ili naplata zaslužnih članaova Uprave i Odbora.

PEYO vizionar slijepac, kolekcionar minusa


Izvanredno, brod je ipak star 26 godina (gotovo scrab), što misliš kakva će biti neto dobit na kraju 3Q?. Rekli bi splićani, ludilo.
Nažalost zbog kašnjenja Zagreba i Pracata "pušimo" najmanje 10 miljuna dolara neto dobiti, to se ne može nadokanaditi, ……….

Mislim da je 10 mil USD pretjerano.
Gubitak je ne-eksploatacija (prerana predaja) broda Mljet 60 dana zbog kašnjenja Zagreba – cca 2 mil USD.
Ostali brodovi nose vozarine – možda nešto manje od novogradnji , ali ne puno.
A ako je raportirana prodaja Jadrana , znači da je preuzimanje Zagreba vrlo blizu , a Pracata blizu.

Ako 2 stara panamaxa koji čekaju preuzimanje novogradnji da idu u prodaju nose cca 5.000 USD pd manje vozarina nego (zakašnjele) novogradnje , dodatna pušiona je manja od 1 mil USD.

S druge strane , razlika tečaja od 0,20 (s npr 4,60 na 4,80) nadoknađuje taj gubitak u dobiti skoro u potpunosti….
[/quote]

Da, moguće da će ostati nešto ´praznog hoda´ jer se nakon prodaje brodova više ne može računati na zaradu od istih što se tiče vozarina. Mljet je imao relativno loš ugovor pa se neće mnogo osjetiti taj gubitak.

Jadran je druga priča. Mislim da je bio na spotu ili vrlo krakom t/c-u jer su ga pokušali prodati krajem 4-og mjeseca i nisu našli tada kupca. Dakle sigurno je prije prodaje donosio jako visok prihod od te vozarine i bilo bi dobro da Pracat što prije uskoči ´na njegovo mjesto´ jer će se inače osjetiti ta ´rupa´.

Sve u svemu slažem se da operativna dobit možda nešto zakaska u odnosu na očekivanu, ali će doći na svoje u 4Q.

Svejedno lijepa cifra i mislim da je opet sklopljen dobar posao, jer iduće godine bi zasigurno manje Jadran vrijedio. Dakle postignut je maksimalni kompromis. Usput pokazao se točniji proračun da Jadran vrijedi bliže cifri 28 mil$, a ne 32mil$ (bila je rasprava i o tome). Ovih 27 tj. milijun manje je zbog pada cijena čelika koji se u međuvremenu dogodio.

A za tečaj dolar/kuna (koji za sada dobro kotira) ćemo pričekati zadnji dan trećeg kvartala, jer je on mjerodavan. A ako je vjerovati guverneru HNB izgleda da bi kuna prema kraju godine mogla nešto oslabiti, dakle mogao bi omjer biti i veći. Ali kažem, tek će se vidjeti krajem devetog mjeseca.



Mislim da će izvještaj za 3. kvartal nositi dobiti koliko prva dva zajedno.

Što znači da do kraja godine može cca 900 milijuna kumulativ. Brutalno. [thumbsup]
[/quote]

Moguće je da će biti vrlo blizu 900 mil kn, to se lako moglo i ranije izračunati, a i računalo se tako još prije 2-3 mjeseca. Ostaje pitanje kako će se dalje Uprava ponašati s tim novcem, jer poanta je taj novac ponovo uložiti i dodatno zaraditi. To je ono što interesira sve prave ulagače.

Da je recimo ova očekivana dobit naprimjer u dvije različite firme, npr. kod ATPL i recimo HT, pravi ulagači i jedne i druge se ne bi veselili što će se zaraditi 900mil kn ove godine, nego bi se pitali može li njihova firma i na kakav način investirati taj novac u nešto drugo i zaraditi još više za godinu, dvije ili pet. Naravno da je taj korak što dolazi nakon dobiti puno važniji od same dobiti i po tome se može vidjeti tko je bolje uložio.

Jednako tako jedan dio ulagača nije toliko impresioniran cifrom od 900mil kn na kraju godine već dobro gleda i prati kakvi su idući potezi ove Uprave, gdje planira investirati ovaj novac i nastaviti donositi ove lijepe prihode (pa i veće) i u narednim godinama. Ako to obave na uspješan način, pa svakako je za očekivati da će cijena dionice rasti konstantno. Zato manje razmišljanja o samoj dobiti a više o posljedicama takve dobiti i daljnjem scenariju.

New Report

Close