ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 06:47
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Milja po bidu u pet minuta. Jel’ flota potonula ili sam nešto propustio?

možda je moj druk upalio LOL [lol]

Obey Ferengi Rules of Acquisition

Posoji velika razlika između iznošenja svog mišljenja i druka. Ako napišeš jedan post i kažeš svoj stav to je jedno. Ako non stop pišeš postove sa svojim stavom to je drukanje.


Posoji velika razlika između iznošenja svog mišljenja i druka. Ako napišeš jedan post i kažeš svoj stav to je jedno. Ako non stop pišeš postove sa svojim stavom to je drukanje.

ovo prihvaćam, smanjit ću koćinu postova, počevši od sada…
hvala kolega

Obey Ferengi Rules of Acquisition

Zašto opet ronimo

KUPUJMO I PROIZVODIMO HRVATSKO



@ferengi

ps : po meni tko nije prodo radije da sada proda


@ferengi

ja nikoga ne nagovaram na prodaju nit na kupnju

[lol]

Ako padne na 2450, po tebi se isplatilo prodat po 2520, ako se trejda s tim intervalom, onda OK

Ma daj pusti ga nek trkelja što hoće, vidiš da lik hvata razliku od 100 kuna. Kad odbiješ brokeraj to ti je 70 kn na cijeni od 2500 kn. Nisu Englezi budale što dijele ljude na klase.

I'LL BE BACK


Zašto opet ronimo

Zato jer AZ mirovinski fond ne brani cijenu INE na 2900. Od kad se maknuo sve je popadalo, pa tako i Atlantska, nema tu puno pomoći.

Cijenu INA-e više nitko ne brani, a time (pošto volumen trgovanja na INA-i zamjetno veći od svih) ni crobex tako da trenutno nema umjetnog štopanja kretanja cijena dionica kao što su ATPL, IGH i sl. čije kretanje općenito rijetko kada jako odudara od kretanja crobexa. Kada je tako nije teško predvidjeti kretanje cijene dovoljno je pogledati kretanja evropskih indexa pa i američkih.
Mnogi se s tim neće složi jer kao ova firma posluje bolje ali to je činjenica na zse i to je tako.
Jedno oko držati na INA-i (dok ne završi ovo prezimanje), drugim pratiti zbivanja vani i neće biti velikih iznenađenja.
[thumbsup]

Nije zgorega ni malo TA:

prosjecna cijena 2463 kune, uz 1.6 milijuna prometa, ovih 300 komada što su čučali na 2500 sada su na 2470, naslaguju se novi manji nalozi prema niže.. nije dobro…


Dok vi tehnicirate , jedan naš stari znanac odeeeeee.
Iako mislim da za malo više nego što piše.
Nije loš znak – forza Zagreb , forza Pracat !!!!!!

Izvanredno, brod je ipak star 26 godina (gotovo scrab), što misliš kakva će biti neto dobit na kraju 3Q?. Rekli bi splićani, ludilo.
Nažalost zbog kašnjenja Zagreba i Pracata "pušimo" najmanje 10 miljuna dolara neto dobiti, to se ne može nadokanaditi, srećom Libertas je potpisan bolje nego lani, pa će valjda malo amortizirati taj neplanirani "gubitak".
Evo gledam malo na plaži rezultate NM, no za razliku od ZSE na NYSE kad je objavljeno market je to prepoznato i dionica je skočila 5%. Oni su kao prava firma brodove preuzimali iz brodogradilišta 2001/2002 godine i paćali su panamaxe 20-22 miljuna dolara, sad te iste brodove daju u long term za 36000 na period 2009/2014 i ne interesira ih previše kretanje BDI. Nažalost, u to doba kad su brodovi bili jako jeftini svi naši brodari (osim TNPL) brinuli su brigu kako uopće opstati na marketu, pa se danas nije lako nositi sa takovom konkurencijom. No, u pomorstvu se stvari brzo mjenaju pa je danas ATPL neusporedivo interesantniji brodar od jedne TNPL i tu kvalitativnu razliku čini Uprava, pa će se svakim danom ta razlika povećavati.
Međutim, nije ni cijena nekad najvažniji faktor. Evo, korejci Libertas i Imperijal za ATPL su plaćeni po 36 miljuna i premda su 15%-ak posto skuplji od kineza (Pracat i Zagreb) pokazali su se puno jeftniji. Isporučeni su just in time od najboljeg svjetskog brodogradilišta, ubiru ogromne vozarine, u eksploataciji su savršeni i u konačnici će biti najbolji potez ove Uprave u ovom desetljeću.
Ovima što uspoređuju Lošinjsku i Atlantsku preporučujem da malo prouče novu vlasničku strukturu broda Mljet, možda nešto interesantno isčupaju i ohlade se od ….???

Čini se da dam fulao, trebalo se postavit na bid na 2410
Što mislite kamo čemo dalje, ovo vani izgleda gadno, jako gadno … kupovati sada na 2420 ili čekati još.. ako ima netko neki konstruktivni ne drukerski stav?

Obey Ferengi Rules of Acquisition

Izvanredno, brod je ipak star 26 godina (gotovo scrab), što misliš kakva će biti neto dobit na kraju 3Q?. Rekli bi splićani, ludilo.
Nažalost zbog kašnjenja Zagreba i Pracata "pušimo" najmanje 10 miljuna dolara neto dobiti, to se ne može nadokanaditi, ……….

Mislim da je 10 mil USD pretjerano.
Gubitak je ne-eksploatacija (prerana predaja) broda Mljet 60 dana zbog kašnjenja Zagreba – cca 2 mil USD.
Ostali brodovi nose vozarine – možda nešto manje od novogradnji , ali ne puno.
A ako je raportirana prodaja Jadrana , znači da je preuzimanje Zagreba vrlo blizu , a Pracata blizu.

Ako 2 stara panamaxa koji čekaju preuzimanje novogradnji da idu u prodaju nose cca 5.000 USD pd manje vozarina nego (zakašnjele) novogradnje , dodatna pušiona je manja od 1 mil USD.

S druge strane , razlika tečaja od 0,20 (s npr 4,60 na 4,80) nadoknađuje taj gubitak u dobiti skoro u potpunosti….

New Report

Close