Ne slažem se.
Vrijednost flote procjenjujem na 1,262,000,000 USD
Avio business (samo) 20,000,000 USD
Hoteli (nekretnine) 100,000,000 USD
US = 4,80 kn
Broj dionica (bez trezorskih) = 1.274.820
BV = 949 kn
NAV = 4,511 kn
O detaljima možemo razmijeniti mišljenja na Forumu ili na PM.
Kineska ekonomija neće usporiti nakon OI-a
Olimpijske igre neće utjecati na kineski ekonomski rast’, tvrdi Wang Yiming, potpredsjednik akademije za ekonomska istraživanja. ‘Temelji koji su gurali nacionalni ekonomski napredak posljednjih 30 godina ostat će isti i nakon Olimpijade’, zaključio je…
Nacionalna ekonomija Kine prošle je godine imala rast od 11,9 posto. Ipak nakon što je ekonomski rast usporio na 10,1 posto u drugom kvartalu ove godine, pojavila se bojazan da bi nakon Igara kineska ekonomija mogla dodatno usporiti. Wang tvrdi da su direktni utjecaj Olimpijskih igara na ekonomiju u Kini limitirani, s obzirom na veličinu ekonomije ove države…
..Čelnici tvrde da će Kina i nakon Igara nastaviti s ulaganjem u infrastrukturu što će održati stabilan rast ekonomije. Peking planira izgraditi još 6 traka podzemne željeznice dugih 360 kilometara, do 2015. godine, kako bi smanjili prometne gužve i bolje povezali predgrađa…
Izvor: Tportal
Bulkindeksen Baltic Dry-indeksen stiger 65 poeng til 7.622 poeng. Det tilsvarer 0,9 prosent.
Capesize-segmentet er opp 92 poeng til 12.673 poeng, mens Panamax-segmentet stiger 86 poeng til 6.465 poeng.
Supramax-indeksen er opp 31 poeng til 4.229 poeng, mens Handysize-indeksen stiger syv poeng til 2.196 poeng.
Baltic Dry-indeksen nådde rekordnvivået på 11.793 poeng 20. mai i år.
Provjeri podatke …
Ashrak hvala. ovo je pravi podatak.
Bulkindeksen Baltic Dry-indeksen faller 79 poeng til 7.543 poeng. Det tilsvarer 1,0 prosent.
Capesize-segmentet er ned 336 poeng til 12.337 poeng, mens Panamax-segmentet stiger to poeng til 6.467 poeng.
Supramax-indeksen er opp 59 poeng til 4.288 poeng, mens Handysize-indeksen stiger 10 poeng til 2.206 poeng.
Baltic Dry-indeksen nådde rekordnvivået på 11.793 poeng 20. mai i år.
fundamentalna analiza.ROE I ROA,NPM,P/S,EPS Nnapravljeni za zadnjih 12 mjeseci.epes poslije po kvartalima.
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI&d=v1
ono što se činilo kao potvrda kratkoročnog uzlaznog trenda dowa, sp500, se ispostavilo kao krivo.
imamo h&s na tim indeksima, u bear marketu smo, brodari padaju natrag na startne pozicije…
vjerujem da nije loše što sam danas izašao iz atpl..
Izvješća (na CNBC-u baš gledah) kažu da će kina usporiti rast, na ispod 7 posto ove godine, iako se mislilo da ipak neće usporiti …
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI&d=v1
ono što se činilo kao potvrda kratkoročnog uzlaznog trenda dowa, sp500, se ispostavilo kao krivo.
imamo h&s na tim indeksima, u bear marketu smo, brodari padaju natrag na startne pozicije…
vjerujem da nije loše što sam danas izašao iz atpl..
Da, nastalo je prebrzo (u odnosu na predviđeno) i trajalo je svakako prekratko. Kinezi su u škripcu, rade daljnji pritisak na vozarine (tj i dalje su im trenutno previsoke).
———————
BEIJING (AFP) – – China will raise export taxes on coking coal and coke from Wednesday, the government said, in the latest attempt to address growing domestic energy shortages.
Export taxes on coking coal will be doubled to 10 percent while taxes on coke will be raised to 40 percent from 25 percent, the finance ministry said in a statement.
China will also levy a temporary 15 percent tax on aluminium alloy exports, it said.
"Both coking coal and thermal coal are in short supply in China," said Wang Shuai, an analyst with the Orient Securities in Shanghai. "The situation (this year) has become the most severe in history."
China relies on coal for about two-thirds of its overall energy demand, a proportion that has changed little over the past decade.
—————————
Unatoč dramatičnom oskudijevanju ugljenom, koji je nužan za proizvodnju električne energije, ne odlučuju se stvoriti zalihe uvozom već povećanjem izvoznih poreza za gotovo dvostruko.
Usput i dalje pada cijena čelika.
Zato i povratak stranih brodara na stare pozicije. Pitanje je koliko dugo će zaista Kinezi (iz-)držati sve u šaci, ali do tada sigurno još ništa od rasta vozarina.
Vrijednost flote procjenjujem na 1,262,000,000 USD
Avio business (samo) 20,000,000 USD
Hoteli (nekretnine) 100,000,000 USD
US = 4,80 kn
Broj dionica (bez trezorskih) = 1.274.820
BV = 949 kn
NAV = 4,511 kn
Kolega, može malecna pomoć?
Na koliko su NAV-a trenutno vodeći grčki brodari na USA burzama?
Pitala sam frendicu, ali sasula mi je podatke od prošle godine pa ne znam na čemu sam.
Usput, još jedan malecni odgovor meni malenoj: mislite li da bi ATPl mogla opet ispod 2400??
Pusa i hvala,
xena
[smiley]