Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
bok svima. ima li neko da mu nije sila dividenda na Imex banku?
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI&d=v1
moram priznat da lijepo izgleda ovo.
znači nema niko. morat ću ih zvati
Ja sam već zaboravio na dividendu tj. već je odavno pojeo… [smiley]
Predsjednik i članovi Uprave ATPL stekli 3.630 dionica
http://www.poslovni.hr/89340.aspx
Ni riječi kako i zašto!
E ovo se zove druk, a ne vi tu neki…[lol]
brisati
heh ne ide mi drukanje protiv Francuza i Agrentine [angry]
Da probamo ovdje:
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=ATPLRA:CZ
Ne znam kako oni računaju na bloombergu, ali piše P/E ATPL 5,9
ZA Diana Shippings, za koje je netko rekao da su slični ATPL je oko 11,
Genco 8,56, Jedino je DRYS 4,87, ali on je najrizičniji.
http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS+DSX+EGLE+ESEA+EXM+GNK+NM+QMAR+TBSI&d=t
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=GNK%3AUS
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=DSX%3AUS
Evo Diana i GENCO za usporedbu. Jedino u čemu je ATPL lošija je naravno dividenda, ali i to bi se trebalo znatno popraviti, ako se očekuje dividenda za 2008. oko 200 kn, ATPL je na ovoj cijeni jednostavno bolesno jeftina.
136.
A P/E (ttm) bez prodaje brodova na cijeni od 2450 je 8,3.
[/quote]
136.
A P/E (ttm) bez prodaje brodova na cijeni od 2450 je 8,3.
[/quote]
Uuups….na 2500 P/E (ttm bez prodaje brodova) 8,5 , a na 3000 10,2.
[/quote]
To je ttm, a još interesantnije još prema trendu: za 2008 je na 7 u decimalu pri 2500, uključivši i trezorske. Uzeo sam 500 milja za 2008 (sad smo na 250, a ne očekujemo slabiji 2H, jel tako?) 2009 bi vrlo lako mogla biti ista ako ne i bolja po pitanju dobiti. To je sve skupa jaaako puno novca. A brodovi nek budu kad i kako budu, to je ionako ibera. Koji hard core, neznam što drugo reći [thumbsup]
Krajem 5. mjeseca je cijena Atlantske bila oko 2900kn, a SPOT 4 TCE AVG za panamaxe je iznosio gotovo 90.000$/dan. Mnogi su upravo u tom trenutku već krenuli drukati za veću cijenu dionice. Naišao sam tada na jednu jako lijepu analizu gdje se spominje procjena SPOT 4 TCE AVG u 3Q08 za panamaxe oko 57.500$ i to iznio na forumu. Nakon iznošenja ovih podataka jedan dio forumaša (koji je valjda silno očekivao ATH vozarina i indeksa) je ekspresno iskočio s određenim negodovanjem, neki su ovu vijest smatrali nedovoljno argumentiranom, obmanjujućom, manipulatorskom i sl.
Sada je stvarnost slijedeća: SPOT 4 TCE AVG za panamaxe je zaista negdje blizu ostvarenju ove prognoze i na današnji dan usred ovog kvartala iznosi oko 50.000$/dan (što je 40% manje nego tada krajem 5.mjeseca), a cijena Atlantske je sada oko 2500kn (13% niža nego tada, a kao što se zna bila je i na 23xx). Pri tome su se prosječne 1y t/c vozarine (koje su tada bile na ovogodišnjem maksimumu) za panamaxe korigirale za nekih 13%, a za supramaxe preko 20%.
Zbog ovoga se ne trebaju olako odbacivati slične valjane kratkoročne prognoze (pod izgovorom i osloncem na očekivana kvartalna financijska izviješća, fundamente i slično), ponajprije ako se netko želi okušati u kratkoročnom trgovanju ovom dionicom. Makar su fundamenti govorili jedno, kratkoročno je tržište govorilo drugo i cijena je prema njemu odgovorila. Kao što sam rekao, nije ATPL sveta krava pa da se drži van svih ostalih svjetskih trendova.
Ne bih trenutno ulazio u dublju analizu, zna se da se spot cijena puno brže mijenja (raste/pada) od cijene dugotrajnijeg t/c ugovora, po meni bitnija poanta priče je da Atlantska nema uopće puno brodova na spotu i da po tome nije trenutno u tolikoj mjeri bila izložena ovim padajućim vozarinama, te se ne bi trebalo negativnije odraziti na očekivanu dobit u 3Q. U suprotnom, ako je pola flote na spotu kao što neki tvrde, a ja i dalje ne vjerujem, slijedi slabije izviješće za 3Q (jer pad spot cijene od 40% je u tom slučaju sve samo ne dobar). Ipak je ovaj negativan trend trajao neprekidno čitavih mjesec dana (za supramaxe i BSI indeks čak 2 puna mjeseca!) Naravno da se ovime neće bitnije ugroziti poslovanje ove firme, ali se može potencijalno odraziti kroz ipak nešto slabiju očekivanu zaradu u 3Q (ali i dalje vrlo dobru) i to ukoliko se u ovom razdoblju krenulo ili se treba krenuti u obnavljanje ugovora novijim brodovima. Pogotovo se ovo odnosi na operativnu dobit.
Ako je tako, onda ostaje otvoreno pitanje, da li trenutno koristiti spot (koji kratkoročno nosi manju dobit od očekivane) ili dugoročni t/c (koji dugoročno nosi manju dobit obzirom na očekivanja u skorijoj budućnosti). U svakom slučaju bi tada uslijedila manja pušiona na zaradi.
Zbog toga vjerujem da je većina brodova između 1y t/c – 3y t/c.