ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.09.2024. u 01:42
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,60
535
11
48,70
49,40
0,21%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

U Koreji u par brodogradilista (Daewoo, Samsung i Hyundai) uopce ne uzimaju narudzbe za neke tipove brodova, prvenstveno LNG carrier-r sto nas u ovom slucaju ne zanima.Hocu reci da zemlja koja je vodeca u brodogradnji u svijetu je prebukirana do 2011-12.Tako da je i njima tesko pratiti zahtjevno trziste.


Imate krivo kolega. Apsolutno sve na svijetu sljaka po principu sinusoide. Sad je potraznja za brodovima ogromna i sad ce brodogradilista nicati ko gljive nakon kise, a postojeca ce povecavati kapacitete. Jednog dana ce kolicina biti veca nego sto ce biti potraznja za istima a onda cemo down

Kolega supotpisujem. Od Vipy-ja sam naucio da se to zove Molodovsky efekt-odnosno ciklicnost zarada. U 12 mjesecu sam bi u Norveskoj na seminaru organizitranom od strane DNV. Na kraju seminara kao interesantna tema iako ne vezana za agendu je bilo stanje brodogradnje u Kini. Brodogradnja je zbog atraktivne cjene radne snage u nevjerovatnoj ekspanziji. Imate situacije da se brodobradiliste tek gradi nakon sta zakljuci ugovor o gradnji broda. Japanci su bili pioniri moderne brodogradnje. Njihovi susjedi Korejci su ih poceli kopirati i na kraju su ih pretekli ali im je trebalo vremena za to. Sada su Kinezi na mjestu Korejaca od prije 15 goduna ali uce puno brze. Zbog toga treba biti oprezan sa izjavama kako se debalans brodovlja nece jos dugo dugo popraviti. I jos jednu stvar treba biti uzeta u obzir. Debalans brodova nije jedina stvar sta uvjetuje rast trzista. Recesija u zemljama tradicionalnih kupaca kineske robe isto tako moze smanjiti potraznju za brodskim prostorom. Ipak na kraju i dobra vjest. Dok dodje do promjene trenda mi ce mo vjerovatno jako dobro zaraditi.[smiley2]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ovakva objašnjenja imaju uporišta u čistoj logici, a pogotovo među ljudima iz ove struke.
Gledajući na svjetskom niviou promatramo i naše brodare. Kad preslikamo uvijete na našu domaću situaciju ispada da naše znanje i mogućnosti kao da nestaju i izgledaju neka ispričana priča.
Sa tim se teško mirim jer još uvijek mislim da smo za mnoge profesori…
Gdje je svijetlo iz tunela, počeo je čeprkati i naš Rumenige.
Neznam koliko mu je to pametno prije izbora.
Koliko uzajamno pomagajući se brodari i škverovi u suradnji sa državom mogu se unaprijeđivati da bi još mirnije brodili…?

evo me!

Rado bih svemu uklopio i naše luke, terminale…
To bi onda i prometne pravce povezivalo, naftovode i slično… prema industriji i potrošačima…

evo me!


Alien: ” Imate krivo kolega. Apsolutno sve na svijetu sljaka po principu sinusoide. Sad je potraznja za brodovima ogromna i sad ce brodogradilista nicati ko gljive nakon kise, a postojeca ce povecavati kapacitete. Jednog dana ce kolicina biti veca nego sto ce biti potraznja za istima a onda cemo down ” Kolega supotpisujem. Od Vipy-ja sam naucio da se to zove Molodovsky efekt-odnosno ciklicnost zarada. U 12 mjesecu sam bi u Norveskoj na seminaru organizitranom od strane DNV. Na kraju seminara kao interesantna tema iako ne vezana za agendu je bilo stanje brodogradnje u Kini. Brodogradnja je zbog atraktivne cjene radne snage u nevjerovatnoj ekspanziji. Imate situacije da se brodobradiliste tek gradi nakon sta zakljuci ugovor o gradnji broda. Japanci su bili pioniri moderne brodogradnje. Njihovi susjedi Korejci su ih poceli kopirati i na kraju su ih pretekli ali im je trebalo vremena za to. Sada su Kinezi na mjestu Korejaca od prije 15 goduna ali uce puno brze. Zbog toga treba biti oprezan sa izjavama kako se debalans brodovlja nece jos dugo dugo popraviti. I jos jednu stvar treba biti uzeta u obzir. Debalans brodova nije jedina stvar sta uvjetuje rast trzista. Recesija u zemljama tradicionalnih kupaca kineske robe isto tako moze smanjiti potraznju za brodskim prostorom. Ipak na kraju i dobra vjest. Dok dodje do promjene trenda mi ce mo vjerovatno jako dobro zaraditi.[smiley2]

Techman nisi se još ukrcao ili je nešto drugo u pitanju, a to o očemu pričaš moguće za desetak godina.


Techman nisi se još ukrcao ili je nešto drugo u pitanju, a to o očemu pričaš moguće za desetak godina.

Nesto drugo je u pitanju. Realnost. U brodare sam ukrcan vec dugo. Prvi brodar kupljen 03.08.2005.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


mark1: ” Techman nisi se još ukrcao ili je nešto drugo u pitanju, a to o očemu pričaš moguće za desetak godina. ” Nesto drugo je u pitanju. Realnost. U brodare sam ukrcan vec dugo. Prvi brodar kupljen 03.08.2005.

Onda mirno more i tri kvarta gasa , a ove crne scenarije ostavi za neka druga vrimena.. Pozdrav.

….Priča o brodarima počela je još za vrijeme podrške Goranka Fižulića, bivšeg ministra, koji je PRVI , doista
dao podršku brodogradnji, vjerojatno od njega datiraju i POTICAJI. Da li netko zna, obzirom da je to jedini
ČVRSTI PRIHOD, koji imaju brodari, i koji po mišljenju ,mnogih predstavlja temelj sigurnom razvoju slijedeće:

1KOJI UDIO U PRIHODIMA GODIŠNJE ČINE POTICAJI OD STRANE DRŽAVE ?
2. KAKO SE I U ČEMU ISPLAĆUJU ili ODOBRAVAJU ?
3. ŠTO O UKIDANJU POTICAJA MISLI NPR. UPRAVA ATPL- a , HOĆE LI MOĆI TAKO USPJEŠNO
DALJE POSLOVATI i BEZ NJIH . / da li na to računaju/

Kako znamo, SDP- mrzi sve što VOLI HDZ-e, pa mi mogao doći u napast , po principu
tržišne ekonomije – UKINUTI LOVU I REĆI: Radi…. ako vrijediš ! / Tak je u Rusiji, hebi ga /

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


Techman: ” mark1: ” Techman nisi se još ukrcao ili je nešto drugo u pitanju, a to o očemu pričaš moguće za desetak godina. ” Nesto drugo je u pitanju. Realnost. U brodare sam ukrcan vec dugo. Prvi brodar kupljen 03.08.2005. ” Onda mirno more i tri kvarta gasa , a ove crne scenarije ostavi za neka druga vrimena.. Pozdrav.

Opreza nikad dosta. Pozdrav!

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Danas je nedjelja pa sam se raspisao i malo bacio okce na dry cargo market. Da je 2009 godina neizvjesna i da se rade prognoze do njenih pocetaka ima i te kako uporiste u realnosti. Pratio sam malo isporuke zakljucenih novogradnji. Isporuka Cap, Pan i Handy novogradnji izgleda ovako u ukupnom iznosu:

2007 …………152 komada
2008 …………379 komada
2009 ……….1376 komada

Iz gornjeg je vidljivo da ova godina bere vrhnje, iduca ce sigurno biti dobra u cemu se slazu manje vise svi analiticari ali 2009 i dalje nije zahvalno prognozirati. 1376 bulkera je ljudi moji impozantna flota i pitanje je kako ce to trziste apsorbirati. Ja osobno vjerujem da ce i dalje ostati visoko iz vrlo prozaicnog razloga a to je propusnost luka. Lucka infrastruktura ne prati adekvatno porast brodskog prostora i luke ce postati usko grlo a brodovi ce sve vise i vise preuzimati funkciju skladista. Ove godine je 65 % svjetske flote Panamaxa bilo dugo blokirano u Australiji zbog congestiona. I da zakljucim uzivajte u ovoj godini kada BDI rusi sve rekorde, ne brinite za iducu godinu a 2009 nam mozda nece biti ni tako interesantna jer ce mo do tada zaraditi toliko lovuse da ce mo doci pod udar Gosp. Jurcica pa nam kockanje na trzistu dionica vise nece biti interesantno.
Zivi bili pa vidili!

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


….Priča o brodarima počela je još za vrijeme podrške Goranka Fižulića, bivšeg ministra, koji je PRVI , doista dao podršku brodogradnji, vjerojatno od njega datiraju i POTICAJI. Da li netko zna, obzirom da je to jedini ČVRSTI PRIHOD, koji imaju brodari, i koji po mišljenju ,mnogih predstavlja temelj sigurnom razvoju slijedeće: 1KOJI UDIO U PRIHODIMA GODIŠNJE ČINE POTICAJI OD STRANE DRŽAVE ? 2. KAKO SE I U ČEMU ISPLAĆUJU ili ODOBRAVAJU ? 3. ŠTO O UKIDANJU POTICAJA MISLI NPR. UPRAVA ATPL- a , HOĆE LI MOĆI TAKO USPJEŠNO DALJE POSLOVATI i BEZ NJIH . / da li na to računaju/ Kako znamo, SDP- mrzi sve što VOLI HDZ-e, pa mi mogao doći u napast , po principu tržišne ekonomije – UKINUTI LOVU I REĆI: Radi…. ako vrijediš ! / Tak je u Rusiji, hebi ga /

Mislim da ne treba vući paralele između brodara i brodogradilišta. Mi ovdje, hvala bogu, imamo brodarske dionice.

Hogar vozi Volvo

Slažem se, u brodogradilište ne ulažem. U ULPL sam vec dosta dugo, u ATPLnikako nisam uspio prije proslog tjedna. Eto, uzalzim na najvisim razinama u Atlansku i vjerujem u daljnji rast

Blago siromašnima duhom...

New Report

Close