ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 21:05
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.




jel postoji neka fora,zakon da clan uprave ne smije prodavati dionice nakon sto se rezultati objave?

Poštovani

ne postoji takva fora

[/quote]

e dragi moj…postoji,postoji..

malo si bolje prouci neke stvari

[/quote]

prvo ako znaš ili misliš da znaš, zašto uopće pitaš?
drugo, ti si pitao za razdoblje nakon a ne prije izdavanja FI što je dijametralno suprotno

Srdačan pozdrav,

Vaš zastavnik Đemo
Služim narodu!
Vaš zastavnik Đemo

Ako novac zaista ne donosi sreću, onda mi ga vratite

Zastavnice jer ovaj Vlaho jos prodaje ?

SAM PROTIV SVIH


Zastavnice jer ovaj Vlaho jos prodaje ?

jučer je prodavao…
http://www.zse.hr/default.aspx?id=21048
moguće da i danas po sitno [undecid]

Služim narodu!

Ako novac zaista ne donosi sreću, onda mi ga vratite

Na zalost i dalje ocekujem pad BDI.Saljem u prilogu i FFA od danas u 15:05.Ali krajem 8 mjeseca,kada se olimpijski plamen ugasi opet ce BDI rasti.

SAM PROTIV SVIH


Cit. Hanger:…..I na kraju, ali ne i najmanje važno kad smo kod ovih pitanja – pozitivnih vijesti za ovaj sektor, a koje se tiču utjecaja na visinu vozarina, bar za ovaj kvartal jednostavno NEMA!…..

Ovaj kvartal traje od 01.07. do 30.09.2008. , a ti već znaš da dobrih vijesti za čitav kvartal nema.
Ne slažem se.

1.Olimpijada završava 24.08.(vozarine !!)
2.Do kraja kvartala bit’ će preuzeta dva nova panamaxa i predan jedan stari (prihodi !!)
3.Puna sezona hotela i aviona (ulazak u pozitivno poslovanje tog dijela ATPL)
4.Obnova TC-a za Libertas.Stari je bio 49 K$.Što misliš , hoće li novi biti bolji ili lošiji ?
5.Pelješac izlazi iz BB

Savjet svima da prvo zaista pročitaju što komentiraju (ako im se da) pa onda dijele komentare.
Pa evo ponavljam svoje riječi (za one koji ne razumiju dobro hrvatski): pozitivnih vijesti za ovaj sektor, a koje se tiču utjecaja na visinu vozarina, bar za ovaj kvartal jednostavno NEMA.

Koji dio ove rečenice vam nije jasan?? Brodarski sektor općenito u ovom kvartalu oskudijeva pozitivnim vijestima koje bi imale direktan utjecaj na vozarine i BDI. Ovdje nijednom rječju nisam govorio o poslovanju Atlantske, sklapanju novih ugovora, a pogotovo ne o avionima i turizmu. To što će Olimpijada završiti 24.08. se za sada, bar po predviđanjima stranih analitičara, nije pokazalo nešto ekstra interesantnim za rast vozarina u ovom kvartalu.

Ako ja griješim, zašto BDI konstantno pada, a s njime počinje i pad vozarina?

Ako će itko demantirati gore napisano neka nađe i ovdje nam prikaže bilo kakvu analizu i razlog koji govore u prilog pozitivnog utjecaja na vozarine u sadašnjem 3Q08 i oporavak BDI indeksa u sadašnjem 3Q08.

Za svaku takvu analizu ja postam 5 koji govore sve suprotno.

P.S. Što se tiče prihoda Atlantske u 3Q to nikada i nijednom rječju nisam demantirao, a moja predviđanja (a i predviđanja drugih forumaša koji ozbiljnije i duže prate fundamente ove dionice) za cijelu 2008.g. slobodno provjerite u ranijim postovima.


bdi +150

tctctct.. neozbiljno, kolega.. nije sve šta na netu piše točno, a izvor vam je u najmanju ruku bio nepouzdan.. i to se trebalo navest.

Greškom postano, molim izbrisati.

@hanger: pa daj postaj te analize koje govore suprotno. za to i služi ovaj forum valjda, a ne da se ispitujemo tko je dobio dividendu a tko ne. iskreno me zanimaju bilo kakve analize.

Lonza otpustio 300 dionica Atlantske plovidbe

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=7b7c9a47-d251-4787-a7fc-32fd1087887e

Zašto nije našao ili nije mogao naći kupca za svoj paket dionica?
1, nije ga briga što čini pritisak na prodaju pa ovako mrcvari svaki dan
2. nitko mu nije htio kupiti
3. ————————–

Sve je moguće!!

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.



@hanger
: pa daj postaj te analize koje govore suprotno. za to i služi ovaj forum valjda, a ne da se ispitujemo tko je dobio dividendu a tko ne. iskreno me zanimaju bilo kakve analize.

Ma dobro bilo bi pretjerano da citiram i prepričavam sve do sada rečeno vezano za kretanje indeksa i vozarina u ovom kvartalu, jer iskreno ni meni se više ne da listati i kopirati ono suvislo rečeno unazad 100 stranica (a i šire) na ovom forumu da bi predočio sve iznešene analize i procjene.

Međutim iako pratim temu svaki dan nisam primjetio da je itko stavio repliku ili link da se očekuju pozitivne vijesti za vozarine u ovom kvartalu. Obzirom da su vozarine u konačnici jedan od relevantnijih pokazatelja kako će se cijena dionice formirati interesantno je da svi izbjegavaju temu o padu indeksa i vozarina za ovaj kvartal. Pa nije to ni dogma ni sveta krava. Trenutno svi očekuju i naglašavaju oporavak vozarina i indeksa u 4Q (što je istina), a vijesti iz ovog kvartala se metu pod tepih. Zašto? Kao tobože još će Lonza biti kriv što prodaje dionice pa zato vozarine padaju.

I da, namjerno govorim o kvartalima jer se više dnevne ili tjedne promjene brodarskih indeksa ne mogu uzimati za poredbu jer nemaju toliku težinu na formiranje cijene dionice. Zato ni ne govorim o oporavku na kraju trećeg kvartala već o relativno slabijem čitavom trećem kvartalu.

Ili što su ranije i iskusniji od mene komentirali, dugoročnijim ulagačima se više isplati donositi odluke o kupnji ili prodaji dionice na temelju procjene dužih perioda kretanja BDI indeksa odnosno vozarina (kvartalnih, polugodišnjih, godišnjih).

Evo ispalo je da sve što se komentiralo ovdje zadnjih mjesec dana se svelo na isplatu dividende, prodavanje dionica od strane Lonze i eventualno nekakvi datumi preuzimanja novogradnji, ukomponirani u kvartalno financijsko izviješće (koje su btw iskusni igrači odavno procijenili i akceptirali). Ostalo su bila samo neozbiljna nagađanja šta bi se moglo dogoditi s cijenom dionice za dan-dva-mjesec samo na temelju rečenog. I sve u svemu bilo je to tako jadno za čitati, jer kao što se i moglo pretpostaviti, a što se i obistinilo, cijena dionice se nije puno kretala ni gore ni dolje unatoč svakoj navedenoj vijesti. Dakle, samo su se naklapale bezvezarije i besjede.

Pa naravno da to smeta jednom dijelu forumaša koji su namirisali laku zaradu, a koji se u izjavama postavljaju kao da posjeduju jednu desetinu firme…

Žalosno je što neki ljudi više ne odobravaju niti barem pozdravaljaju ni kratkoročne ni dugoročne prognoze u ovom sektoru. Na kratkoročne prognoze neki odmahuju rukom jer nisu relevantne za događaje koji će kasnije uslijediti, a dugoročne prognoze nekima ne odgovaraju jer nisu pravo mjerilo za trenutnu cijenu dionice. Ovako se ispada nikom ne može udovoljiti.

Inače jednostavno nemam ni volje ni potrebe komunicirati na ovaj način s drugim forumašima, ali ovaj komentar –iskreno me zanimaju bilo kakve analize– bih jednako volio osobno takvima uputiti.

Na kraju, da se ne zaboravi: ne postoji ova Uprava niti čitava Atlantska plovidba radi drugih već radi samih sebe. A ulagači su ti koji moraju raditi ili bar znati čitati kvalitetne analize da bi znali kada je dobro vrijeme za kupnju ili prodaju njihove dionice da bi nešto na temelju njihovih poslova zaradili. Ovaj posao na žalost neće nitko za njih odraditi: ni Lonza, ni BDI indeks, ni enormna zarada firme u 3Q2008, već oni sami. A vidim da se odbija i pomoć nekolicine forumaša koji im žele u tome pomoći. E pa sretno lobotomičarima i sličnima.

Snažan pad dionica hrvatskih brodara povezan uz indeks BDI

http://www.poslovni.hr/88006.aspx



Cit. Hanger:…..I na kraju, ali ne i najmanje važno kad smo kod ovih pitanja – pozitivnih vijesti za ovaj sektor, a koje se tiču utjecaja na visinu vozarina, bar za ovaj kvartal jednostavno NEMA!…..

Ovaj kvartal traje od 01.07. do 30.09.2008. , a ti već znaš da dobrih vijesti za čitav kvartal nema.
Ne slažem se.

1.Olimpijada završava 24.08.(vozarine !!)
2.Do kraja kvartala bit’ će preuzeta dva nova panamaxa i predan jedan stari (prihodi !!)
3.Puna sezona hotela i aviona (ulazak u pozitivno poslovanje tog dijela ATPL)
4.Obnova TC-a za Libertas.Stari je bio 49 K$.Što misliš , hoće li novi biti bolji ili lošiji ?
5.Pelješac izlazi iz BB

Savjet svima da prvo zaista pročitaju što komentiraju (ako im se da) pa onda dijele komentare.
Pa evo ponavljam svoje riječi (za one koji ne razumiju dobro hrvatski): pozitivnih vijesti za ovaj sektor, a koje se tiču utjecaja na visinu vozarina, bar za ovaj kvartal jednostavno NEMA.

Koji dio ove rečenice vam nije jasan?? Brodarski sektor općenito u ovom kvartalu oskudijeva pozitivnim vijestima koje bi imale direktan utjecaj na vozarine i BDI. Ovdje nijednom rječju nisam govorio o poslovanju Atlantske, sklapanju novih ugovora, a pogotovo ne o avionima i turizmu. To što će Olimpijada završiti 24.08. se za sada, bar po predviđanjima stranih analitičara, nije pokazalo nešto ekstra interesantnim za rast vozarina u ovom kvartalu.

Ako ja griješim, zašto BDI konstantno pada, a s njime počinje i pad vozarina?

Ako će itko demantirati gore napisano neka nađe i ovdje nam prikaže bilo kakvu analizu i razlog koji govore u prilog pozitivnog utjecaja na vozarine u sadašnjem 3Q08 i oporavak BDI indeksa u sadašnjem 3Q08.

Za svaku takvu analizu ja postam 5 koji govore sve suprotno.

P.S. Što se tiče prihoda Atlantske u 3Q to nikada i nijednom rječju nisam demantirao, a moja predviđanja (a i predviđanja drugih forumaša koji ozbiljnije i duže prate fundamente ove dionice) za cijelu 2008.g. slobodno provjerite u ranijim postovima.
[/quote]

Hanger,

svima nam je poznato kakve probleme kinezi imaju sa onečišćenjem zraka u velikim gradovima, i što su sve morali napraviti da bi brojni sportaši pristali nastupiti na Olimpijskim igrama, tako da je sve ovo oko BDI u zadnjih mjesec dana vrlo logičan sljed tih zbivanja. Sa tobom bi se potpuno složio kad rujan ne bi bio u 3Q, no kako to nije slučaj osobno zaista očekujem oporavak marketa u rujnu i to iz tri razloga:
1. Završetak Olimijskih igara
2. Početak priprema za sezonu grijanja (ugljen za termoelektrane, primjerice naš mali Plomin će ove godine uvesti cca. 1,5 miljuna tona ugljena iz Juže Amerike).
3. Intenziva obnova potresom stradalih područja u Kini
Naravno da je ovo što se trenutačno događa sa BDI prvenstveno vezano za zivanja i Kini i upravo je zastrašujući utjecaj što ta zemlja ima na globalna zbivanja i posebno na obim pomorske trgovine, no postoji 101 razloga zbog čega oni (CK KP Kine), ni uz najbolju volju, ne mogu obuzdati rast ispod 10%, i gotovo sam siguran da će baš rujan značiti prekretnicu i kod kretanja BDI, premda protiv ove sadašnje razine nemam ništa protiv, dapače.
G.Economu (DRYS) je na nedavnoj konferenciji upozorio investitore kako brodari što prevoze bulk i kod BDI na 6000 ostvaruju velike zarade, s tim se također potpuno slažem i kod procjene ulaganja i te činjenice bi trebalo imati u glavi.
Što se tiče zse i kretanja dionice ATPL, za očekivati je lagani rast nakon službene objave rezultata 2Q 14.08., premda bi on bio više izražen da je tu ušla dobit od prodaje Mljeta, jer brojni investitori gledaju isključivo brojkice, no nakon povratka sa ljetovanja vjerujem u malo bolju likvidnost. Međutim, ništa spektakularno se neće dogoditi do realizacije preuzimanja INA (listopad), a tad bi stvari morale izgledati značajno bolje. Od te transakcije najviše će profitirati HT, Adris i ATPL, i to baš tim.

New Report

Close