ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 19:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@ gardist
slažem se. Treba računati i na povečane rashode (troškovi hotelskog osoblja i mlazno gorivo) ali noncore ide u + .Možda i prije kraja OI treba očekivati rast BDI-a jer ipak treba dogovoriti brod kojem opet treba 3 dana za put, luka 1 dan i prijevoz do konačne destinacije 1-2 dana. Isto tako vjerujem da puni kapaciteti neće početi sa radom dan nakon zatvaranja OI već koji dan ranije. Trebat će obnoviti i zalihe hrane kaj se ponjupaju tijekom OI, a kreće i žetva. Dodaj tome pripremu za zimu (hrana, ugljen) i dobivaš potražnju do bola. Još ako što kupe u Kini…
A mi u sačekuši [cool]

PEYO vizionar slijepac, kolekcionar minusa

Evo malo razmišljanja sa stranih foruma:

What was expected to be a large percentage of vessels flooding the market by 2010 is now being forecast to not happen for at least four years rather than the next two years. Spread out over that time, and even still, with much uncertainty. The current dry bulk leaders are in the drivers seat and will be for some time to come. China import alone of coal is expected to double over the next 7 years. With over 30% of the worlds fleet over 20 years old, the dynamics at that time will not be cut and dry. i.e. the BDI may very well be at least double by then what it is today. In the meantime, too many problems, high steel prices, lack of deliveries and problems getting parts, credit and margin issues etc. Anyone can order as many ships as they want, i.e. "the orderbook" … it means nothing. A lot of the doom and gloomers are in for quite a surprise.


Hanger,

ti si jedan od posljednjih mohikanaca što se još trudi napisati nešto suvislo, premda se često ne slažem sa tvojim mišljenjem.
Uglavnom, 3Q će biti očekivano dobar …

Hanger je jedan od poštenih Mohikanaca koji nema pojma kad počinje a kad završava treći kvartal, također još o koječemu nema pojma ali voli pisati Markove konake po forumima..a kako će mu to pomoći (a i nama skupa s njim) ,BSN. [bye]

Vaš Zastavnik Đemal Karina ( za prijatelje Đemo)

Ako novac zaista ne donosi sreću, onda mi ga vratite


Evo malo razmišljanja sa stranih foruma:

What was expected to be a large percentage of vessels flooding the market by 2010 is now being forecast to not happen for at least four years rather than the next two years. Spread out over that time, and even still, with much uncertainty. The current dry bulk leaders are in the drivers seat and will be for some time to come. China import alone of coal is expected to double over the next 7 years. With over 30% of the worlds fleet over 20 years old, the dynamics at that time will not be cut and dry. i.e. the BDI may very well be at least double by then what it is today. In the meantime, too many problems, high steel prices, lack of deliveries and problems getting parts, credit and margin issues etc. Anyone can order as many ships as they want, i.e. "the orderbook" … it means nothing. A lot of the doom and gloomers are in for quite a surprise.

Gore navedeno se lijepo vidi iz iskustva ATPL s posljednjim novogradnjama:

Libertas (Koreja) – mjesec dana prije roka – kolovoz 2007.
Imperial (Koreja) – mjesec dana prije roka – listopad 2007.
Zagreb (Kina) – 11 mjeseci kašnjenja – kolovoz 2008.
M.Pracat (Kina) – 8 mjeseci kašnjenja – rujan 2008.
Držić (Vijetnam) – 20 mjeseci kašnjenja – siječanj 2009.

Svaka čast Korejancima , ali takvih je u ovom businessu malo – većina iz knjige narudržbi je za (često "greenfield") brodogradilišta u zemljama u razvoju.


Mislim da će mnogi pogriješit prodajom brodara jer – koliko vidim zadnjih dana – mnoge su do sada dobre firme pale u poslovanju a neke se čak i srozale do dna. Zbog toga njihove dionice padaju (Viro, Konzum, Viadukt, Magma…) a njihovi ulagači se moraju preorjentirati – u što?

Ruku na srce i čast ostalim iznimkama ali mislim da su tu brodari jedine kvalitetne dionice koje će bar ostati na nivou ako ne i porasti u slijedećem periodu.

Stoji da ni brodarima baš ne cvjetaju ruže ali mi trgujemo na ZSE i mislim da za sad (izuzevši možda INU i HT) tu nema bolje i kvalitetnije alternative [cool]

misliti je drek znati [bye]

Vaš zastavnik Đemo
služim narodu

Ako novac zaista ne donosi sreću, onda mi ga vratite

jel postoji neka fora,zakon da clan uprave ne smije prodavati dionice nakon sto se rezultati objave?


jel postoji neka fora,zakon da clan uprave ne smije prodavati dionice nakon sto se rezultati objave?

Poštovani

ne postoji takva fora

Vaš zastavnik Đemo

Ako novac zaista ne donosi sreću, onda mi ga vratite

bdi +150

Sjela dividenda na PBZ Investor.



jel postoji neka fora,zakon da clan uprave ne smije prodavati dionice nakon sto se rezultati objave?

Poštovani

ne postoji takva fora

Vaš zastavnik Đemo
[/quote]

e dragi moj…postoji,postoji..

malo si bolje prouci neke stvari



jel postoji neka fora,zakon da clan uprave ne smije prodavati dionice nakon sto se rezultati objave?

Poštovani

ne postoji takva fora

Vaš zastavnik Đemo
[/quote]

Pravila Zagrebačke burze

5.3.1.3.7 Stjecanje vrijednosnih papira od strane dužnosnika Izdavatelja i Izdavatelja

153. Članovi uprave Izdavatelja i sa njima povezane osobe, zaposlenici Izdavatelja koji imaju pristup Povlaštenim informacijama i Članovi nadzornog odbora Izdavatelja i sa njima povezane osobe dužne su se suzdržati od stjecanja i otpuštanja vrijednosnih papira Izdavatelja u razdoblju od:
1. 1 (jednog) mjeseca prije objave polugodišnjeg i tromjesečnog izvješća te
2. 2 (dva) mjeseca prije objave revidiranog godišnjeg izvješća.

E, ali ta pravila vrijede samo za dionice iz prve kotacije, a kako naša ATPL-R-A ne obitava u tom društvu, bojim se da je Đemo u konkretnom slučaju u pravu. Da ne spominjem da se ove regule odnose na prodaju prije objave izvješća, a nema nikakvih klauzula poslije, što je i normalno.

US took freewheeling capitalism to the limits and the wheels came off


bdi +150

Švedski kuhar na norveškom brodu ne misli tako , pa kaže:

….Bulkindeksen Baltic Dry-indeksen faller 61 poeng til 8.280 poeng. Det tilsvarer 0,7 prosent….

..

New Report

Close