Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
falco: ” http://www.jutarnji.hr/novac/vijesti/clanak/art-2007,10,12,zif_tvrtke,93928.jl ” U više navrata sam naišao na informaciju da se dionice HFPa u Atlanskoj čuvaju za neku vrstu naknade u slučaju mogućeg potencijalnog potraživanja bivših vlasnika Dubrovačke plovidbe. Ima li tko kompetentan da nam malo proširi tu priču?
To je normalna stvar da se kod HFP-a izvrši rezervacija određenog broja dionica za bivše vlasnike (firme, nekretnina i sl) koji bi prema Zakonu o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jug. kom. vladavine imali pravo na povrat imovine ili naknadu u dionicama ili obveznicama. Kako se ti postupci privode kraju, sa dionica se skida rezervacija i one mogu na tržište. Mislim da je to ovdje slučaj. Normalna pojava kod većine privatiziranih firmi.
Dakle, dokad BDI ovako?
Mogu ti kazati da banka firme sa kojom trenutno poslujem radi freight forward deal do prvog kvartala 2009 ako to nesto znaci. I da dopunim to ne znaci da dolazi kataklizma nakon tog datuma vec da su njihovi analitivcari sigurni u taj period a kako vrijeme bude prolazilo koregirat ce ga na vise ili nize prema procjenama. Po sto kupio po to prodajem.
ATPL ostvarila je 100.247.000 ciste dobiti u 1H uz imovinu vrijednu 2.148.000.000 kn uz Equity coverage Ratio od cca 50%(ako izuzmemo kratkorocne obveze).Sukladno nastavku rasta trenda prihoda godinu bi trebala zavrsiti vrlo uspijesno.Uz izdasnu dividendu koju jamci ta dionica ocekujem rast cijene do 5k do kraja godine.
sve gorenavedeno je moje osobno i subjektivno misljenje.autor ne posjeduje dionicu ATPL[smiley11]
” do kad ce, hoce li, koliko ce, da li ce, a koliki je danas bdi??? ne moze stalno vijecno rasti!!” MA MOZE I TOČKA….stalno jedna te ista panicarska pitanja, da ne postoje takva pitanja i razmisljanja ne bi ni bilo korekcije, od kud svima vama toliki usađeni strah..najbolje da nikad ne spavate i da ste s brokerima i onima koji ce odrediti bdi, ako se to tako uopce moze nazvati aimilirani u jednu BDI ZAJEDNICU te kad jedan dan padne sve odmah i istu sekundu prodate..”LUKAVCI”zasto kupujete nesto ako niste spremni na rizik, ajmo euforijaaaa, milioni avioni, a ako padne glavu u pijesak i pravimo se da nista nije bilo i da ce brzo proc, imao je biber lijepu poruku u potpisu za sve vas koji se bojite i pisete o temi korekcija[smiley1][smiley1]
Ljudi,
BDI ce rasti uz manje ili8 vise korekcija dok god kineska potreba za sirovinama bude veca od tonaze koju svjetska flota bude mogla dati; jer ocito ni sva brodogradilista ne mogu proizvesti dovoljno brodova za to!
A buduci da kinezi ne posustaju, nebo je granica…
Jedino da CK KPK ne poludi[smiley2]
Vise u privitku…
Ljudi, BDI ce rasti uz manje ili8 vise korekcija dok god kineska potreba za sirovinama bude veca od tonaze koju svjetska flota bude mogla dati; jer ocito ni sva brodogradilista ne mogu proizvesti dovoljno brodova za to! A buduci da kinezi ne posustaju, nebo je granica…
Ali jednog dana ce se taj omjer promjeniti samo se nadajmo da ce to biti sta kasnije. To su krize u brodarstvu o kojima sam cesto pisao.
brewer:
”
Ljudi, BDI ce rasti uz manje ili8 vise korekcija dok god kineska potreba za sirovinama bude veca od tonaze koju svjetska flota bude mogla dati; jer ocito ni sva brodogradilista ne mogu proizvesti dovoljno brodova za to! A buduci da kinezi ne posustaju, nebo je granica…
”
Ali jednog dana ce se taj omjer promjeniti samo se nadajmo da ce to biti sta kasnije. To su krize u brodarstvu o kojima sam cesto pisao.
Hoce istina. No brodovi ipak nisu nesto sto se moze brzo stancati
brewer: ” Ljudi, BDI ce rasti uz manje ili8 vise korekcija dok god kineska potreba za sirovinama bude veca od tonaze koju svjetska flota bude mogla dati; jer ocito ni sva brodogradilista ne mogu proizvesti dovoljno brodova za to! A buduci da kinezi ne posustaju, nebo je granica… ” Ali jednog dana ce se taj omjer promjeniti samo se nadajmo da ce to biti sta kasnije. To su krize u brodarstvu o kojima sam cesto pisao.
Taman negdje 2009. godine ću se početi brinuti.
[smiley1]
Mislim da ljudi rade tu grešku da stalno prate BDI i na osnovu njega rade procjene ulaska ili izlaska iz dionice.
Pa dajte stanite i razmislite malo.
Da je BDI danas na razini od prije 3-4 mjeseca imali bi fantastične rezultate poslovanja i svi bi bili sretni i zadovoljni.
Da je BDI sad 8000 bodova i da su spot i tc cijene na razini od prije 6 mjeseci imali bi fantastične rezultate.
Što hoću reći?
Hoću reći da sad BDI padne za 20% ništa se značajno ne bi promijenilo.
I dalje bi zarađivali fantastično.
Ovo što se sad događa je spektakularno i nadilazi sve dosad viđeno, pa je ljudima sama pomisao da će zarađivati samo fantastično zabrinjavajuća.[smiley9]
Opustite se i uživajte.
Uložili ste u najbolji biznis na svijetu[smiley2]
brewer: ” Ljudi, BDI ce rasti uz manje ili8 vise korekcija dok god kineska potreba za sirovinama bude veca od tonaze koju svjetska flota bude mogla dati; jer ocito ni sva brodogradilista ne mogu proizvesti dovoljno brodova za to! A buduci da kinezi ne posustaju, nebo je granica… ” Ali jednog dana ce se taj omjer promjeniti samo se nadajmo da ce to biti sta kasnije. To su krize u brodarstvu o kojima sam cesto pisao.
Isto ko da pišeš da će brodovi počet nestajat u Bermudskom trokutu pa će dionice brodara padat………..
Techman:
”
brewer: ” Ljudi, BDI ce rasti uz manje ili8 vise korekcija dok god kineska potreba za sirovinama bude veca od tonaze koju svjetska flota bude mogla dati; jer ocito ni sva brodogradilista ne mogu proizvesti dovoljno brodova za to! A buduci da kinezi ne posustaju, nebo je granica… ” Ali jednog dana ce se taj omjer promjeniti samo se nadajmo da ce to biti sta kasnije. To su krize u brodarstvu o kojima sam cesto pisao.
”
Isto ko da pišeš da će brodovi počet nestajat u Bermudskom trokutu pa će dionice brodara padat………..
Imate krivo kolega. Apsolutno sve na svijetu sljaka po principu sinusoide. Sad je potraznja za brodovima ogromna i sad ce brodogradilista nicati ko gljive nakon kise, a postojeca ce povecavati kapacitete. Jednog dana ce kolicina biti veca nego sto ce biti potraznja za istima a onda cemo down
” Imate krivo kolega. Apsolutno sve na svijetu sljaka po principu sinusoide. Sad je potraznja za brodovima ogromna i sad ce brodogradilista nicati ko gljive nakon kise, a postojeca ce povecavati kapacitete. Jednog dana ce kolicina biti veca nego sto ce biti potraznja za istima a onda cemo down
Točno, ali to se već odavno izračunalo.
Tek krajem 2009. početkom 2010.godine će se ponuda i potražnja izjednačiti.
A do onda highlife
Točno, ali to se već odavno izračunalo.
Tek krajem 2009. početkom 2010.godine će se ponuda i potražnja izjednačiti.
A do onda highlife
Isto tako, kad se nešto unaprijed zna, onda se to prije i odrazi na cijenu, ne čeka se sam događaj. [smiley10]
Tu mislim na sve brodare, jer naravno da će svi biti pod tim utjecajem, da me netko ne bi krivo shvatio…