Hm, da vidimo…
Početak je 3Q, a kvartalni prosjek BDI je već pao na oko 8800 (za razliku od 2Q gdje je iznosio prosječno oko 9700).
Trenutno je BDI na 8340 u usporedbi s prosječnim ovogodišnjim koji je oko 8600.
BDI i dalje ima trend padanja, a to se tek počinje u dobrom dijelu odražavati na vozarine.
BPI neću ni upoređivati s cijenom jer je debelo pao (dakle capesizeovi tj. BCI drže BDI visokim).
I na kraju, ali ne i najmanje važno kad smo kod ovih pitanja – pozitivnih vijesti za ovaj sektor, a koje se tiču utjecaja na visinu vozarina, bar za ovaj kvartal jednostavno NEMA!
…što znači da sad treba kupovati[wink]. Kako god okreneš, dobit u drugoj polovici 2008 bit će veća nego u prvoj ( i operativna i ukupna), a u prvoj je već brutalna. Pad vozarina u ovom kvartalu već je anticipiran u cijenu (od strane onih ulagača koji frekventnije mijenjaju pozicije ovisno o sezonskim promjenama vozarina). Moguće vozarine još skliznu tokom kolovoza, al sumnjam da će to bitnije utjecati na cijenu, dok bi vjerojatni povratak/rast vozarina na jesen mogao bitno dodati vjetar u leđa jer upravo u to vrijeme i očekujemo povratak likvidnosti.
Mcap gigante na stranu, ovo je jedini pravi money maker na ZSE. Kako god okreneš[smiley]
Eto… da ne ispada da samo pljujem [cool]
Vlaho i dalje prodaje
Ima 300 komada manje.
Vlaho i dalje prodaje
Ima 300 komada manje.
Zato forumaši imaju 300 komada više, baš smo ga zaje….
Nakon odustajanje države da sufinancira domaće brodogradnje mislim da ATPL ima novog kupca za svoje polovnjake. Pogađate JDPL. Ovi imaju keša i rado bi ga nekom dali. Znam, znam ni nama (ATPL) ne fali keša, ali što više to bolje. To je jedan novi moment koji bi objema dionicama mogao donijeti pomak na gore u ovim nikakvim vremenima. COMMENTS?????
Cit. Hanger:…..I na kraju, ali ne i najmanje važno kad smo kod ovih pitanja – pozitivnih vijesti za ovaj sektor, a koje se tiču utjecaja na visinu vozarina, bar za ovaj kvartal jednostavno NEMA!…..
Ovaj kvartal traje od 01.07. do 30.09.2008. , a ti već znaš da dobrih vijesti za čitav kvartal nema.
Ne slažem se.
1.Olimpijada završava 24.08.(vozarine !!)
2.Do kraja kvartala bit’ će preuzeta dva nova panamaxa i predan jedan stari (prihodi !!)
3.Puna sezona hotela i aviona (ulazak u pozitivno poslovanje tog dijela ATPL)
4.Obnova TC-a za Libertas.Stari je bio 49 K$.Što misliš , hoće li novi biti bolji ili lošiji ?
5.Pelješac izlazi iz BB
Za evidenciju…
[img]http://www.poslovni.hr/img/Forum/PostAttachments/604388/lonza.png[/img]
Za evidenciju…
A u istom periodu je protrgovano ukupno 27.000 komada…
Biti će zanimljivo kad Lonza stane prodavati, čini mi se da već lagano zatvara pipu.
Ili samo navlači kupnju [cool]
Nakon odustajanje države da sufinancira domaće brodogradnje mislim da ATPL ima novog kupca za svoje polovnjake.
ako je prvi dio rečenice netočan (jer država nije odustala od domaće brodogradnje) da li iz njega moža slijediti točna tvrdnja…
primjećujem zanimljive teorije posljednjih dana… prvo "lonza conspiracy" onda "JDPL as mistery friend"… danas će skoro podne a nitko nije pitao za dividendu… napredujemo…
Mislim da će mnogi pogriješit prodajom brodara jer – koliko vidim zadnjih dana – mnoge su do sada dobre firme pale u poslovanju a neke se čak i srozale do dna. Zbog toga njihove dionice padaju (Viro, Konzum, Viadukt, Magma…) a njihovi ulagači se moraju preorjentirati – u što?
Ruku na srce i čast ostalim iznimkama ali mislim da su tu brodari jedine kvalitetne dionice koje će bar ostati na nivou ako ne i porasti u slijedećem periodu.
Stoji da ni brodarima baš ne cvjetaju ruže ali mi trgujemo na ZSE i mislim da za sad (izuzevši možda INU i HT) tu nema bolje i kvalitetnije alternative [cool]
Dok kod tebe isključivo provjerene i super inteligentne analize, zaključci i procjene.. [tongue] [tongue]
nakako mi se čini da će večina za sada u CASH-R-A
dok ne zavrtimo kolo sreće na jesen 🙂
Ne mogu vjerovati ali skriveno ih je pun kup. Iako ponuda prodaje cijeli dan nije pala ispod 2420 kn netko skriven prodaje ko šašav i sad je već srušio cijenu na 2.400…
Taj netko zna nešto loše što mi neznamo ili…?
Hm, da vidimo…
Početak je 3Q, a kvartalni prosjek BDI je već pao na oko 8800 (za razliku od 2Q gdje je iznosio prosječno oko 9700).
Trenutno je BDI na 8340 u usporedbi s prosječnim ovogodišnjim koji je oko 8600.
BDI i dalje ima trend padanja, a to se tek počinje u dobrom dijelu odražavati na vozarine.
BPI neću ni upoređivati s cijenom jer je debelo pao (dakle capesizeovi tj. BCI drže BDI visokim).
I na kraju, ali ne i najmanje važno kad smo kod ovih pitanja – pozitivnih vijesti za ovaj sektor, a koje se tiču utjecaja na visinu vozarina, bar za ovaj kvartal jednostavno NEMA!
Sve u svemu cijena dionice se još dobro drži obzirom na predviđanja za ovaj kvartal. Čak i predobro, koliko god to čudno nekom zvučalo i izgledalo. Tako ako netko smatra da je pad cijene s 2420 na 2400 rušenje cijene neka još jednom dobro razmisli nije li možda u pitanju nešto sasvim drugo.[/b]
A osim Lonzinih transakcija na mahove, prave promete na ovoj dionici nismo vidjeli bar jedno 2 do 2,5 mjeseca, što je uostalom i na drugim sličnim brodarskim dionicama slučaj. A bez pravih prometa cijena svih ovih dionica zadnjih mjesec dana uopće ne mrda značajnije ni prema gore ni prema dolje…
[/quote]
Hanger,
ti si jedan od posljednjih mohikanaca što se još trudi napisati nešto suvislo, premda se često ne slažem sa tvojim mišljenjem.
Uglavnom, 3Q će biti očekivano dobar u djelu operativne dobiti iz brodarstva i ekstremno dobar u non core businessu koji je sezonskog karaktera, a obzirom da će "sjesti" i lova od prodaje dva broda ( Mljet i Jadran) realno je da na razini grupe bude najbolji kvartal u povjesti firme.
Manje više svi analitičari slažu se u procjenama da bi peak vozarina treba biti krajem listopada ili u prvoj polovici studenog, i to je vjerojatno razlog zbog čega u ATPL razmišljaju o prijevremenom otkupu Pelješca iz BBC, očito vjeruju da bi ga tad dobro "utopili".
Inače u ovo doba godine lani BDI je bio nešto malo niži, a znamo kako je to izgledalo u 10/11.07., doduše tad nije bilo Olimpijskih igara u Kini, no duboko vjerujem da će početkom sezone grijanja (ugljen) stvari sjesti na svoje mjesto.
Kako ATPL drži neke brodove na long term (10 godina), druge na t/c od 3 i 1 godinu, dok je pola flote na spotu, držim to jednim zgodnim mixom i optimalno sigurnom opcijom, te ne dvojim u poslovnu žilavost tog brodara, kombinacija je to poslovnog iskustva, mudrosti i znanja. Ukratko, sumnjam da će tako brzo dionica biti ovako jeftina (možda još samo tijekom kolovoza do kraja sportskih priča u Kini).