Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
11.10.2007.
Ne mogu shvatiti rast ULPL. Tankerski market je u komi (pogledajte zadnji Platou sto ga je Hogar stavio) a TNPL i ULPL su vise u njemu nego u dry businessu.
Hm. Izvjesca ULPL uzimam sa dobrom rezervom.
Toknezov moze biti i drugi scenario. Floriciceva sestra je djelatnica ULPL i mozda covjek zna nesto sta mi drugi neznamo. Izlazak is core businessa danas na ovim vrijednostima BDI-ja nije bas neki problem koji bi mene zabrinuo. Brodari su puni novaca i 20-30 miliona eura investicija nije nesto za sto treba dizat kredit. Vjerovatno je nesto drugo u pitanju.
Kolega Techman, pozivam vas da večeras navratite do teme ULPL, ako ima nekih novih vijesti za ULPL.
ovo mi se jako, jako ,sviđa.. odlično samo naprijed
Dubrovnik Airline d.o.o. raspisuje natječaj za popunu slijedećih radnih mjesta:
1. KAPETAN ZRAKOPLOVA – više izvršitelja
– ATPL
– ME/IFR
– Mimalno 5000 h naleta (1000 h PIC na MD)
– Prednost imaju kandidati sa upisanim tipom zrakoplova MD
2. KOPILOT – više izvršitelja
– ATPL (zamrznut)
– ME/IFR
– Minimalno 1500 h naleta
– Prednost imaju kandidati sa uvjetima za školovanje za kapetane ili sa upisanim tipom zrakoplova MD
3. KOPILOT – PRIPRAVNIK – više izvršitelja
– ATPL (frozen)
– ME/IFR
– Regulirana vojna obaveza
– Državljanstvo RH
Uz prijavu kandidati moraju priložiti:
– životopis
– preslik dokumenta o završenom školovanju
– preslik letačke dozvole
– preslik liječničke svjedodžbe
– preslik osobne iskaznice (putovnice)
– uvjerenje o nekažnjavanju (ne starije od 6 mjeseci)
Prijave za natječaj s dokazima o ispunjenju uvjeta podnose se do 25.listopada 2007.godine na adresu:
Dubrovnik Airline d.o.o., 20 213 Čilipi (sa naznakom: “za natječaj”)
ili
na e-mail adresu: lara.skrinjar@dubrovnikairline.com (sa naznakom “za natječaj”).
Mole se kandidati koji su već podnijeli molbe da PONOVE prijavu sa ažuriranim dokumentima.
Dana 09.10.2007.
mislim da cu u ponedjeljak odrezat neke clanice mog dream teama i dokupiti jos ATPLa..
ako s njom nesto podje krivo, propao sam[smiley1]
jel ovo dobro za nas ATPL?[smiley2]
ovo mi se jako, jako ,sviđa.. odlično samo naprijed Dubrovnik Airline d.o.o. raspisuje natječaj za popunu radnih mjesta
ne znam gospodine što vam se tu sviđa, nije sve baš zeleno kako izgleda
dosta je nezadovoljnih napustilo tvrtku i još će
uostalom Croatia Airlines prima ljude zar ne?
dakle, ne treba gledati sam oglase
to rade i neki političari: gledaju novootvorena radna mjesta a novoNEzaposlene ne!
(inače o dionici ATPL sve 5)
mislim da cu u ponedjeljak odrezat neke clanice mog dream teama i dokupiti jos ATPLa.. ako s njom nesto podje krivo, propao sam[smiley1]
Ja sam ti vrlo oprezan investitor. Dugo sam se neckao oko ove dionice ali sad vidim da je to bila pogreska. Mislim i ja jos u shopping.
” Kolega Techman, pozivam vas da večeras navratite do teme ULPL, ako ima nekih novih vijesti za ULPL.
Kolega SLK to su komentari na komentare mojih kolega. Ostavio sam vam post na ULPL. Citam postove svih brodara a aktivniji sam tamo gdje imam dionice. Ja mislim da sam bar pet puta objavio svoj brodarski portfelj da nebi bilo zabune. To ja zovem transparentnost koja daje vjerodostojnost kod pisanja. Nadam se da ste i vi to napravili.
Dosta nezadovoljnih je napustilo Dubrovnik airline, to je istina. Razlog tomu su letovi u “egzotične ” destinacije ugrožene ratovima, teroristima, prijevoz zatvorenika i slično, manje-više destinacije koje ne bi niti jedna druga aviokompanija prihvatila. Ali u tome i jest najbolja zarada!
A osim toga turizam cvate, sve charter kompanije bilježe veliku zaradu pa tako i DA, dok je ovo mislim prva godina da CA posluje s dobiti jer je orijentirana na linijski prijevoz.
Nemojte se iznenaditi proširenjem flote u DA odmah iza Nove godine…
Sve ovo su “DU airline” razlozi za kretanje dionice ATPL samo u jednom pravcu. O kretanju BDI indeksa smo sve već napisali i preostaje nam ga samo pratiti! Mislim da nema te korekcije na hrvatskom tržištu uzrokovane nekim novim IPO-om ili političkim promjenama koja moža bitno utjecati na rast ATPL!
Ali to je samo moje skromno mišljenje… Pozdrav iz Dubrovnika!
U više navrata sam naišao na informaciju da se dionice HFPa u Atlanskoj čuvaju za neku vrstu naknade u slučaju mogućeg potencijalnog potraživanja bivših vlasnika Dubrovačke plovidbe.
Ima li tko kompetentan da nam malo proširi tu priču?
Techman, o tome i govorim. Dubrovnik airline i posluje s dobiti od osnutka, a za Croatia airlines je ovo prva godina da posluju s dobiti, charter prijevoz je sigurna zarada a linijski kao kod Croatia airlinesa je uvijek upitan, pogotovo kad je sve više low cost kompanija. Iako se slažem s tobom da i u slučaju negativnog poslovanja Dubrovnik airlinea naša ATPL mora gore.
Međutim, mene zanima dokad ATPL može ovako gore? Ovog proljeća sam imao informaciju “inside” da će do kraja godine na 4k (što mi je tad zvučalo kao da je Spielberg smislio) ali sad vidim da je to realno i do kraja ovog mjeseca ako ne i još prije. Ali dokad tako?
Vidm da HR krize ne utječu puno na ovu dionicu, ali kad ovako dobro ide pomalo me strah pravih utjecaja na brodare a ne nekakvih hrvatskih političkih IPO-a?! Dakle, dokad BDI ovako?
mreich: ” Eto, zato sam stavio nalog na prodaju, pa ako zahvati dobro. Ako ne, može biti kasnije još bolje. ” Greška, kolega, greška. Jedino ako Vaš nalog na prodaju glasi na 3-4.000 kn, onda ipak nije greška. [smiley2] Sad je vrijeme za kupnju, a ne za prodaju…što mislite kako će se do kraja godine odraziti sadašnje visoke vozarine, novi panamax brodovi čiji index vozarina obara rekord za rekordom?
vidite da je opet grška[smiley2]