ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 02:31
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


…ako može jedan prijedlog…samo razbij svoje pisanje u nekoliko postova…sve drugo [thumbsup]

Hm, možda bih stvarno trebao… Možda da počnem pisati binarnim kodom, nulama i jedinicama, pa da konačno sažmem misao?

001101110001 / Atlantska plovidbo /
110100011110 / nema onog tko te ne zna /
111100110 / tko te ne zna a ne voli /
10 / uskličnik /

[huh]
[smiley]

@Hanger
Ja sam pročitala i mogu reči da imaš zanimljivo razmišljanje o reinvestiranju novaca….ne smeta me dugi post ako imam nešto pametno za pročitati….zato samo nastavi…

p.s.:A za ovaj post gore to ne mogu reči [wink] ipak sam mislila na post jednu stranicu prije.

[emo_cool]

@hanger
prva stotka od mene ali za zadnji post…..hehehehehe….
citam tvoje postove brzinski i izvadim si kaj me interesira
pozz

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

. ….dan

– Danas zakasnio i nisam prodao ……

– Postoji stara Retkovečka izreka u kojoj se spominju :
….. kolači , baba i pluskvamperfekt …. [smiley]

– No ….. , sutra je novi dan …..

. Dr M Wagner

P.S.
– A možda je to dobro ……. [smiley] ….. iako …. ???


. ….dan

– Danas zakasnio i nisam prodao ……

Vlaho, jesi to ti??? [lol]

US took freewheeling capitalism to the limits and the wheels came off

. ….večer R

– Ja sam , ja sam ……. [smiley]

– Samo sam danas zakasnio ….. , tek u 15 sati upalio ….pa nisam stigao rušiti …. [smiley]

Dr M Wagner (za prijatelje Vlaho)

P.S.

….. svaka sličnost sa stvarnim osobama ili radnjama je slučajna …… [smiley]

Prvo treba skočit pa onda reći hop. Tako i s izvanrednom dobiti. Ona ne predstavlja dugoročnim ulagačima skoro sama po sebi ništa dok se ne reinvestira. A vidim nitko ne komentira činjenicu koja se naglašava kao veliki problem, a to je nedostatak pomoraca. I to zaista je vrlo velik problem. Ako nema pomoraca nema tko ni voziti se ni upravljati novim panamaxima ili handymaxima. A čemu naručivati nove brodove ako nema posade za njih??? Nakon slijedećih će se prodaja starih brodova jako malo moći profitirati temeljem kupi-prodaj biznisa jer će se već do tada prilično pomladiti flota. Dakle u nekoj bližoj budućnosti firmi očito predstoji koristiti se određenim konstantnijim brojem brodova, jer se trenutno objektivno flota ne može dalje širiti (manjak radne snage).


Ovo bi trebalo malo preciznije. Postoji problem, ali problem hrvatskih pomoraca. Filipinaca bi se našlo.

Ali, mislim da bi se tu uprava morala malo pozabaviti time, jer koliko ima zaposlenih na moru? Da im digne plaću, pa i za 100%, kakvo bi to opterećenje bilo? Vidim u zadnjem izvješću da imaju 753 zaposlena. Koliko je pomoraca od toga? Ma da su i svi – dignu plaću za 1000 dolara i to je dodatni trošak od 9 M$ godišnje. A kvartalna dobit, koliko, 81 M$?

Take money and run....

Ovo bi trebalo malo preciznije. Postoji problem, ali problem hrvatskih pomoraca. Filipinaca bi se našlo.

Ali, mislim da bi se tu uprava morala malo pozabaviti time, jer koliko ima zaposlenih na moru? Da im digne plaću, pa i za 100%, kakvo bi to opterećenje bilo? Vidim u zadnjem izvješću da imaju 753 zaposlena. Koliko je pomoraca od toga? Ma da su i svi – dignu plaću za 1000 dolara i to je dodatni trošak od 9 M$ godišnje. A kvartalna dobit, koliko, 81 M$?

Da, ne znam kakav je službeni stav Atlantske o tome, ali do sada je firma preferirala brodove s hrvatskim časnicima, koji plove pod hrvatskom zastavom. Sve do nedavno su primali samo hrvatske pomorce. Međutim strane radne snage dakako ima, tako su i Filipinci prošle godine dospjeli na naše brodove jer je Upravi zagustilo. Ali pitanje zapošljavanje stranaca je pitanje više od preferiranja samog povjerenja u domaćeg čovjeka u odnosu na jeftinu radnu snagu. Pitanje je to dobrim dijelom i časti našeg brodarstva, ali kada se lova okreće neke stvari postaju biti bitne. Doduše i dalje je recimo hrvatski časnik na brodu nezamjenjiv…

Sve je to naravno posljedica biznisa i dakako da se mogu naći Filipinci ili Rumunji željni posla na brodu, ali zasad je još uvijek tvrd stav o tome prisutan sa strane Sindikata pomoraca Hrvatske, a ostaje pitanje koliko je zapravo Uprava Atlantske spremna daleko ići s ovakvim principom zapošljavanja. Hoće li zaposliti još 2-3 ture Filipinaca i postaviti strane zastave na svoje brodove kada ponestane naših časnika? To ćemo morati razabirati među budućim inervjuima koje budu Jerković i društvo davali.

Ajde, tko zna… Koliko god se trudio ne mogu naći podatak o tome koliko je tereta prevezeno prošle i pretpošle godine. [embarass]

Isto tako, radim neke proračune i dobro bi mi došao podatak kolika je prosječna iskoristivost teretnog prostora na brodu. [sad]

Npr. brod ima 50.000 MT pa bi mu idealna iskoristivost bila

50.000 MT x 365 dana = 18.250.000 MT godišnje. A taj je brod prevezao te godine, recimo, 13.000.000 pa mu je iskorištenost 71,23 %. Eto taj podatak me zanima na razini grupacije, čisto zbog usporedbe.

Pa, tko zna, ili zna gdje… Unaprijed zahvalan!

Take money and run....

Pozdrav

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

Ova skrivena prodaja me ubija… Uopće mi se ne da udariti po asku, a nisam od onih što čekaju na sačekuši na bidu.

Dragi Lastane, šta da radim?

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

za zaljubljene u BDI
The International Maritime Exchange, part of the Imarex Group has handled the first ever Options transaction on the Baltic Dry Index (BDI). The BDI Options contract traded on 22st July for Q409 with a strike of 9500 was instantly cleared at NOS Clearing – the pioneer in clearing and settlement of freight derivatives. “BDI Options were launched for trading and clearing on Monday 21st July, and the day after we did the first trade – the first of many to come we believe,” says Ola Strand Andersen, Head of Freight Options at Imarex.
Imarex BDI options are structured as monthly Call and Put options for the term of rolling 48 months forward. The contracts are “Asian” style, which means that all BDI options will be settled against the arithmetic average of the Baltic Dry Index over the number of Index Days in the month with automatic exercise by NOS.
“The market has reacted very positively to both the BDI Futures and the BDI Options from Imarex – I think it shows that we are out in front when it comes to product innovation in this market”, concludes Andersen.
BDI Options are available to members of NOS Clearing on the IMAREX trading screen and via participating prime brokers and General Clearing Members.

New Report

Close